У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Управління персоналом: час змін та інновацій

успіх
У Психолога » Робота й кар'єра » Управління персоналом: час змін та інновацій

Часи змінюються і ми змінюємося разом з ними.

Лотар I, король франків   

Погані часи часто дають прекрасні можливості. 

Дональд Трамп

Знайдіть психолога в Україні або онлайн, ознайомтеся з цінами на послуги психологів, читайте та отримуйте безкоштовні поради психологів.

Управління персоналом, як мистецтво керування людьми, можна метафорично порівняти з грою на музичному інструменті. Наприклад на скрипці. Гарна мелодія народжується в результаті багатьох чинників і факторів: навчання музиканта, довгих годин тренування, наявності гарного та справного інструменту, зацікавлена публіка та море інших деталей, що наповнюють звуки душею… Спробуємо і ми доторкнутись до тонких та часом невидимих елементів філігранної взаємодії сучасного керівника та його команди в непростих умовах змін.

Почнемо з реалій сьогодення. Наша країна продовжує перебувати у кризовому стані, який можна назвати «хронічним стресом». Затяжний період нестабільності впливає на кожного з нас, сім’ю, близьких та друзів, роботу, народ, державу в цілому й, опосередковано, на весь світ.

При цьому й світ впливає на нас через чіткі вимоги до організації сучасного, орієнтованого на майбутнє, управлінського процесу. Серед найбільш цікавого можемо виділити:

  1.  Готовність сприймати організацію – як цілісну систему, «живий організм», що прагне підтримувати гомеостаз (рівновагу) й реалізовувати свої завдання через стосунки керівника та працівників. Відтак, кожна організація має свої унікальні особливості, етапи розвитку (народження, розвиток, досягнення максимальної ефективності й час занепаду, як умовної смерті), кризи та стратегії виживання.
  2.  Потреба в досвідчених, націлених на розвиток керівників-практиків. Важкі часи вимагають сильних, харизматичних та свідомих лідерів, які можуть додати сил, організувати інших та своїм особистим прикладом надихнути на нові звершення. Для цього, в першу чергу необхідно, щоб сам керівник вірив в те, що він говорить, робить і пропонує реалізовувати своїм підлеглим. Окрім того, з психологічної точки зору, будь-яка організація є втіленням всіх свідомих, несвідомих бажань та страхів її керівника. Відтак сучасний лідер має турбуватись про свій внутрішній світ, адже він стане основою формування гарного колективу та здорової організаційної структури.
  3.  Потреба в професійних та досвідчених кадрах з полі функціональними уміннями й навичками (так звані «soft skills»). Підбір, навчання, адаптація та постійний розвиток працівників – важливий елемент успішної роботи. При чому, критичне мислення, креативність, нестандартність, стресостійкість та гнучкість, асертивність, емоційний інтелект, комунікаційні та лідерські здібності, знання іноземної (-х) мов, комп’ютера грамотність, легкість користування інтернетом, вміння думати стратегічно й комплексно опиратись на серце, розум, емоції та тіло в цілому – ось лише деякі з важливих якостей, вмінь та навичок, які можуть описати сучасного працівника. Наступає час «soft skills».  
  4. Необхідність постійно вчитися та вдосконалювати свої уміння і навички, що втілюється у філософії життя: «learn for life» (навчання впродовж всього життя).Динамічність суспільного життя вимагає від кожного з нас швидкого реагування на нові задачі. Саме тому націленість на постійний розвиток та вдосконалення є надважливим завданням, як самого керівника так і його працівників. Постійна освіта, як корисна ідея «learn for life» - «навчання впродовж життя» - є незмінним супутником сучасної людини.
  5.  Відсутність поло-рольових стереотипів та обмежень прав людини за національними, релігійними, статевими та іншими ознаками. Реальна й свідома готовність приймати (хоча, інколи і не розділяти) ідеї, погляди інших, «несхожих на мене людей». Тут знову вертаємося до образу керівника й важливості його прикладу!
  6. Потреба свідомо ставитись до свого психічного та фізичного здоров’я, що є запорукою тривалого життя та активної професійної самореалізації. Потреба БУТИ здоровим має стати девізом життя! Єдність фізичного та психічного, як основа гармонійного життя, це світова тенденція, до якої важливо долучатись кожному. Це втілюється в ідеях «mindfulness» - практики, що в різний спосіб (концентрація на диханні, відчутті свого тіла, свідомого малювання, тощо) допомагає відчути себе в своєму тілі, серці, душі і розумі та відновити контакт з моментом «тут і тепер».
  7.  Орієнтація на зміни та інноваційні технології майбутнього. Реальність, орієнтована на майбутнє, вимагає готовності кожного з нас іти вперед. Зміни неминучі. І це означає, що безпеки і стабільності буде ставати дедалі менше: стрімкий технологічний розвиток, соціально-політичні перипетії, кліматичні зміни, екологічні проблеми - вимагатимуть постійної адаптації до нового. Це добавляє хвилювань й дає багато свободи. Свободи творчості, нових сенсів, свободи управління. Свободи БУТИ собою!

 

Удачі всім нам на цьому Шляху!

читайте також:

Культ зайнятості

Пять типів «синдрому самозванця» За деякими дослідженнями в той чи інший час майже 70% людей мають симптоми «синдрому самозванця» — страждають від найменших помилок, повністю ігнорують власні досягнення та постійно живуть в очікуванні «викриття» власної некомпетентності.

запитати психолога онлайн

З повагою, Альона Головіна – практикуючий психолог з 2000 року, консультант організацій, гештальт-        терапевт ВСПП ГП.

У Психолога » Робота й кар'єра » Управління персоналом: час змін та інновацій
психолог

Оцінка публікації
  подобається публікація?  

Безкоштовна розсилка цікавинок!

 
психологія rabota-karyera Как совершить прорыв и выйти на новый уровень?

Прорыв – это когда вы долго не могли достичь поставленной цели, а потом вдруг – раз, и все получилось! Как совершить такой прорыв? 80% успеха – это психология, и лишь оставшиеся 20% – стратегия и техника. О чем вы думаете? К чему стремитесь?

психологія rabota-karyera Анатомия депрессии человека, семьи и предприятия

В этой статье я хочу рассмотреть депрессию человека, депрессию семьи и депрессию в коллективе или организации. Сделать сравнительную характеристику для того, чтобы вы смогли проанализировать вашу ситуацию ...

Усі публікації розділу Робота й кар'єра ᐉ

 
Обговорення "Управління персоналом: час змін та інновацій"

поки немає коментарів...


Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!
qr