У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Вундеркінд або амбіції дорослих

У Психолога » Батьки й діти » Вундеркінд або амбіції дорослих

Вундеркінд Як мама 4-річного сина і практичний психолог завжди виступаю проти поняття «вундеркінд» . Так,  з самих пелюшок намагаюся створити розвивальний простір для дитини, але це розвивальне середовище  йде за інтересами самої дитини. Подобається Тарасику конструювати - на свята він отримує нові конструктори (різні матеріали, різні типи з’єднання), проявляє інтерес до доміно – граємо різними фішками (з цифрами, тваринами, кольорами, геометричними фігурами), купуємо велосипед та самокат, коли став цікавитися двоколісним транспортом.

 У наш час на практиці ми маємо таку ситуацію: як тільки Мама помітила випередження у рості та розвитку дитиною однолітків, Мама починає діяти: шукає школи раннього розвитку, просить прийняти дитину до школи у 5 років, підшукує педагога що буде додатково займатися з дитиною. А результат неочікуваний: у малюка зникає інтерес до навчання – від перенавантаження. Батьками ж здібності дитини  сприймаються як предмет гордості, самого ж «вундеркінда» підносять на п’єдестал, прощають йому капризність, агресивність, зверхність у спілкуванні, бо ж дитя «надрозумне». І з цієї «надрозумності» маля не вміє конструктивно гратися з однолітками тому, що діти не приймають задавак та розумників, може запросто образити бабусю в транспорті, не прибере після гри і т.д. (це я про соціальну дезадаптацію, завищену самооцінку)

Розвиток здібностей багато батьків реалізують через школи раннього розвитку. Різноманітні школи раннього розвитку, для мене особисто - альтернатива дитячому садку, а не додаткові заняття. Крім того, освіту слід бачити системно, так розвиваючи дитя за Монтессорі рано чи пізно прийдете до завершення курсу і зрозумієте, що добрий шмат отриманих знань дитина ніколи не застосує на практиці. Наприклад, розвивальна система Глена Домана  спрямована на розвиток зорового та слухового сприйняття, а якщо ваше дитя домінуючий кінестетик, якому все треба відчути на дотик?

По суті, дитина з надздібностями - це теж відхилення від норми. Тож я й надалі буду ненав’язливо підтримувати інтереси сина, пропонувати щось нове (гуртки, секції) і з цікавістю спостерігати за його власним, унікальним для кожної дитини, процесом розвитку. Виховання «вундеркінда» - це амбіції дорослих і до щасливого дитинства це немає ніякого відношення.

 

Підберіть дитячого психолога онлайн або в містах України.

Олена Каліман, квітень 2014

У Психолога » Батьки й діти » Вундеркінд або амбіції дорослих
психолог

Оцінка публікації
  подобається публікація?  

Безкоштовна розсилка цікавинок!

 
психологія roditeli-deti Через рік - до школи? Пора готуватися!

Коли проходить «гаряча» пора зарахування дітей до шкіл, багатьох батьків хвилює питання шкільного тестування майбутніх першокласників. Дитині запропонують пройти тест для визначення рівня розвитку дрібної моторики руки

психологія roditeli-deti Родители. Простить или ненавидеть?

Они не говорили нужных слов, не хвалили тогда, когда было нужно, запугивали своими предостережениями о жестокой жизни, совершали психологическое, иногда физическое, иногда даже сексуальное насилие. Заставляли соответствовать, сравнивали, пренебрегали

Усі публікації розділу Батьки й діти ᐉ

 
Обговорення "Вундеркінд або амбіції дорослих"

поки немає коментарів...


Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!
qr