Як знайти спокій?
Я не люблю розмовляти про свої проблеми, або про те, що болить. Зате я дуже люблю слухати. Роками я дозволяла людям скидати на мене частинку ноші яку вони мають. На той момент я чомусь чітко знала, як підтримати людину, чим допомогти, що сказати і чи потрібно щось говорити взагалі. І мені це подобалось, дуже подобалось, що я людина у якої немає ніяких особо здібностей, яка нічим не виділяється, здатна комусь допомогти. Мені подобалось, що люди відкривають свої таємниці або просто розповідають мені свою історію. Так я відкладала на потім свої проблеми, свою історію. І ховала десь дуже глибоко в собі свій біль. Я бігла від свої проблем, ховаючись за іншими. Була веселою і привітною, підлаштовувалась під людей. Тому склалось так, що довгий період жила не своїм життям. А біль яку я втоптувала в собі в самі далекі куточки, почала рости і доросла до тих розмірів, що я вже не здатна контролювати.
Я розбита, у мене немає сил, немає впевненості, немає розуміння того що відбувається і як мені з усім впоратися. Кожного дня течуть сльози, я замкнулась в собі, відштовхую від себе людей. Мені так страшно бути собою, дуже страшно подивитись своїм проблемам в лице, страшно повернутись до свого життя, адже я поняття не маю, що мені там робити. Я знаю, що у мене проблеми, але я так втомилась. Втомилась за щось весь час боротися. Втомилась вірити. Втомилась посміхатися і підтримувати когось. Мені всього 21! Життя тільки починається, а я так втомилась від життя, від постійного розчарування, від несправедливості, від людей, взагалі втомилась думати. Зараз мене поглинув страх, я не можу ворухнутися, все валиться з рук. Страшно дратує мій стан і хочу зібрати себе назад до купи, знайти спокій в собі. Зрозуміти хто я і чого хочу. Так хочу бути щасливою))
І якщо мені зараз хтось скаже: «в цьому світі все відносне», або ще одна геніальна фраза яку кажуть буквально всі « все залежить від нашого сприйняття»...я перетворюсь на злобного кролика;)
Дякую))
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Аня,здравствуйте.
А расскажите чем Вы занимаетесь на протяжении дня.
Дополнение от автора
Я або на парах, або сиджу вдома дивлюсь серіали(драми) і плачу. Інколи дивлюсь мультики, намагаюсь підняти собі настрій, але навіть на мультиках течуть сльози.
психолог онлайн
Конечно Вы будете плакать-Вы ж ничем себя не занимаете и сами себе наносите вред!
Вы уверены, что готовы к изменениям? Силы в себе найдете?
Дополнение от автора
Еммм а де їх шукати? Я тому і написала. Ні ну звичайно розумію, що я зараз себе жалію, але я чотири роки не плакала, дайте людині виплакатися. Як я зараз можу, щось робити, якщо сидячи на співбесіді, я почала ридати...на пустому місці. Звичайно, що у мене немає сил...і я поняття не маю де мені їй взяти.
психолог онлайн
Тогда как "наплачитесь" пишите и начнем работу,
или обратитесь к психиатру за медикаментозным лечением,
потому что работа с психологом требует Ваших личных усилий-мы не сможем поделись с Вами нашими силами.Это к сожалению не так работает.
Дополнение от автора
Тобто сльози це слабкість? Сильно. Вперше чую, що плакати це погано і потрібно пити таблетки. Як на мене сльози це емоції, які допомагають викинути все те що накипіло. їх не потрібно глушити ліками або відволікати роботою...вони все рівно нікуди не дінуться. Хоча безперечно ви праві, мені просто потрібно виплакатися. Дякую за пораду.
психолог онлайн
Аня, это Ваше восприятие того,что я Вам написала..
Попробуйте перечитать повторно и увидеть другой смысл или спросить меня, если есть желание
консультация психолога
Доброго дня, Аня! Прекрасно розумію Ваш стан і розумію як дратує підтримка в стилі - "все залежить від вашого сприйняття", коли сприйняття неможливо налаштувати. Цей стан складно переживати без наявної підтримки ззовні, бо плакати самій і з кимось це зовсім різні сльози. Якщо вам потрібна підтримка і є інтерес до розв'язку ваших проблем, хочете зрозуміти хто ви і чого хочете - звертайтесь до психотерапевта і маленькими кроками шукайте розв'язок. Мені було б цікаво з вами попрацювати.
Ви праві, вам всього 21 і ще все цікаве попереду.
психолог онлайн
Анна, похоже на то, что Вы находитесь сейчас не в ресурсном состоянии, мягко говоря. Конечно, в таком случае бывает тяжело взять себя в руки и что-то делать.
И естественно важно распутать клубок Ваших чувств, мыслей и внутренних проблем. Но! для этого нужны душевные силы. Попробуйте зайти с другой стороны. Возможно, это будет работа с телом (бег, йога или что Вам приносит удовольствие), медитация... Эти вещи определённо добавят сил и радости. Тогда появятся силы браться за душевное здоровье
Удачи!
психолог онлайн
Аню, дуже багато питань після Вашої розповіді. Насамперед, про що сльози? Що такого сталося саме тепер, чому саме тепер Ви не можете контролювати біль і відштовхуєте людей? І що це за біль, як давно болить і про що болить? Сльози, як прояв емоції - і не погано, і не добре, просто факт, а от те, як це на Вас впливає - має значення. Ваш теперешній стан Вам заважає, наскільки я зрозуміла? І, так буває при депресії, наприклад, призначають ліки, щоб стабілізувати емоційний стан і це не виключає роботу з психологом, просто допомагає. Але Ваші сльози можуть бути не про сум, вони можуть бути і про злість, що щось в житті складається не так, або про втрату чогось/когось чи ще про щось. Пірнути в себе і пошукати відповіді - один з варіантів пошуку спокою.