Чи варто прагнути зберегти відносини, якщо не вдається побороти давню проблему
Доброго дня, порадьте, чи варто продовжувати намагатися зберегти відносини, якщо не вдається ніяк знайти порозуміння у ситуації, що кожен раз викликає конфлікти? Ми з чоловіком вже досить давно разом, періодично мали різні сварки, але вдавалось миритися та жити далі. Але мене турбує те, як чоловік веде себе в такі моменти : він перестає зі мною розмовляти і робить вигляд, що мене не існує. Так може тривати від 2-3 днів, до місяця..... Спочатку мене це злило - як можна ігнорувати людину, з якою живеш під одним дахом. Завжди перша починала діалог, щоб припинити цю ситуацію. Але з часом я стала вести себе так само. І тепер ми можемо не розмовляти тижнями. Я відчуваю, що мені стає байдуже - є ця людина поруч , чи ні. Як вважаєте - чи варто намагатись зберегти ці відносини, чи це марна справа - людина не зміниться, а жити у відносинах, де тебе періодично ставлять у позу ігнора вже мені набридає(((
Вопрос от: ; Возраст: 44

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Инна Васильевна Сагер
Звичайно ж, вирішувати таке питання тільки Вам.
Ваш чоловік має такий спосіб поведінки в конфлікті, який він «набув» зі свого досвіду (наприклад, його мати так себе поводила).
Вам такий спосіб не подобається.
Це важливо прояснити, а не діяти його ж способом, до того ж, Вам так взагалі некомфортно.
Хоча цей спосіб дав Вам можливість замислитися, а чи взагалі потрібні Вам ці стосунки.
В будь-якому разі, варто спершу розібратися, спробувати щось змінити, а потім вже приймати рішення, адже Ви з чоловіком чомусь жили, незважаючи на цю його особливість, отже щось в цих стосунках Вам було важливе.
Ви можете звернутись вдвох на консультацію, або попрацювати сама, адже Вам є з чим розбиратися, Ви так довго мирилися з тим, що Вам не подобалося, і варто зрозуміти, що заважало змінити ситуацію, щоб Ви не перетягнули цю свою особливість і в інші стосунки.
Дополнение от автора
Дякую, за відповідь. Я неодноразово говорила, що для мене мовчанка- це не вирішення проблемного питання, що потрібно говорити один з одним. Але у чоловіка один аргумент - тебе не переговориш, мені краще помовчати((((
Довгий час такі мовчанки доводилося спочатку терпіти, але в решті я не витримувала та був або ще один скандал, або хоч поганеньке, але примирення.
Звісно, що причиною терпіння є багато факторів - це і діти, і бажання зберегти сім'ю, і думка, що любов потрібно берегти. Але на зараз вже лише питання - а чи є та любов, чи є що берегти ((((
психолог онлайн
Добрый вечер!
Какая причина Ваших ссор? Очень важно уметь обсуждать свои проблемы с партнером, ведь молчание это такая пассивная агрессия
Дополнение от автора
Причини для сварок можуть бути зовсім різними - від того, що чоловіку не подобається мій перехід у спілкуванні з колегами на російську мові, до відсутності спільного бачення на питання виховання дітей чи сімейного бізнесу. А ще досит часто причиною негодувань з його боку можуть бути мої батьки, яких він відверто не любить
психолог онлайн
Скажите,а что хорошего есть в Ваших отношениях?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора, nik53d.
цитата:
Я неодноразово говорила, що для мене мовчанка- це не вирішення проблемного питання, що потрібно говорити один з одним. Але у чоловіка один аргумент - тебе не переговориш, мені краще помовчати((((
Погоджуюся з колегою, що це стратегія втечі від конфлікту, яку він, скоріш за все, засвоїв від батьків. Мені здається, що Ваш чоловік боїться надмірної емоційності і саме тому втікає. Водночас, єдиний вихід - це відкрито поговорити і сказати йому, що коли він починає Вас ігнорувати, то у Вас виникає почуття покинутості і Вам стає ще більш сумно. Як наслідок, Вам обом необхідно змінювати свою стратегію поведінки в конфлікті, навчитися конструктивно заявляти про свої почуття, бажання і потреби.
цитата:
У Вашій ситуації найкращий варіант - це спільне звернення із чоловіком до сімейного психолога. Там ви обоє зможете краще зрозуміти: чи варто продовжувати ці стосунки, оберете наступний нарям роботи (співпраця над покращенням стосунків чи розлучення) і будете спільно йти до мети із спеціалістом.
Скажіть, будь ласка, а що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? За що, першопочатково, Ви покохали чоловіка?
психолог онлайн
Добрый вечер. А на основании чего муж говорит вам «тебе не переговориш»? Есть ли вероятность того, что его молчание связано с нежеланием доказывать или отстаивать свою точку зрения ?
психолог онлайн
Ваш чоловік не виносить вашої «балакучості», а Ви не виносите його мовчання.
Вам обом варто щось змінювати у ваших способах відстоювати свою точку зору.
При цьому важливо для себе вирішити «заради чого».
Розібратися, чи хочете Ви продовження цих стосунків?
Вам задавали питання, на які Ви поки не відповіли – що Вам подобається в чоловікові, в цих стосунках, або що подобалося на початку, коли Ви створили з ним родину?
Знаєте, в подружньому житті завжди мають місце певні «нестиковки», але варто розділяти побутові якісь речі, як просто неналагоджене спілкуватися, від «базових», на які не треба закривати очі (як то зовсім різні погляди на життя та потреби, маніпуляції, неповага, насильство, зловживання алкоголем чи наркотиками, тощо).
Якщо з «базовими» речами все гаразд, і якщо є бажання бути з людиною, щось робити разом, мати спільні спогади і спільне майбутнє, то варто спробувати розібратися з тими деталями, які не влаштовують.