Не розумію своїх емоцій, я їх взагалі відчуваю?
В мене емоційне вигорання, не розумію своїх емоцій, не знаю чи вони взагалі є. Хочу заплакати, щоб стало легше, але сльози не йдуть, в середині ніби щось сидить, ні то сум ні то біль, просто пустота. Останнім часом хочеться завдавати собі фізичну біль чи виснажувати себе, щоб відчути хоч щось. У мене зникла мотивація робити будь що, швидко втомлююсь, уявляю собі прекрасне життя, ставлю цілі, але в процесі кидаю все на перших кроках.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Здравствуйте, Ната!
цитата:
Вы пишете о себе, как об очень одиноком человеке.
С кем вы живете?
Кто вас поддерживают?
Какие отношения с родителями?
Дополнение от автора
В мене є друзі, є дуже близькі, вони можуть підтримувати мене, але це не допомагає. Живу сама, на вихідних бачусь з батьками. Відносини з ними погані, говорю лише те, що їм варто знати, вони ніколи мене не розуміли, не намагалися дослухатися до моєї думки і сприймають мене під діагнозом"перехідний вік" дурієш в 15
психолог онлайн
Добрий день. Коли в останнє себе добре почували? Може щось трапилось, якась подія-після чого почався цей стан. Але підлітковий період теж може дуже впливати на ваше почуття. Для себе , щоб трохи проаналізувати свій стан, можна здати аналізи крові. Так буває в пубертаті, гормони бушують-може щитовидка, це дуже може впливати на емоційний стан.
Дополнение от автора
Взагалі перепади настрою дуже часто, тому немає чіткого періоду з якого б я впала у "депресію" це триває дуже довго, 2 роки навіть, що правда стан подавленості на постійній основі почався з того моменту, коли я не змогла адаптуватися серед нових людей, мій старий клас з'єднали з новим, в планах було здружитись з новими людьми, знайти друзів, проте я закрилась в собі, забоялась, нічого не вийшло. Тоді зрозуміла на скільки я боягузлива, я прогавила свій шанс на нових друзів. Далі ця думка не давала спокою і по маленьку, нав'язувала собі думки з інших сфер життя, на рахунок своєї невпевненість, боягузтві, не цілеспрямованості. Далі все затягнулось, на початку року я закинула навчання, Далі з'явилися проблеми з оцінками, відвідуванням школи і до тепер ситуація погіршується, або стоїть на місці.
психолог онлайн
«Тоді зрозуміла на скільки я боягузлива, я прогавила свій шанс на нових друзів. Далі ця думка не давала спокою і по маленьку, нав'язувала собі думки з інших сфер життя, на рахунок своєї невпевненість, боягузтві, не цілеспрямованості. Далі все затягнулось, на початку року я закинула навчання, Далі з'явилися проблеми з оцінками, відвідуванням школи і до тепер ситуація погіршується, або стоїть на місці.»
Чтобы не случилось в прошлом, это совсем не приговор. Всегда есть возможность и учебу подтянуть, и Отношения наладить с интересными людьми.
Для начала важно обратиться за помощью к родителям, признать, что не справляетесь самостоятельно, возможно, понадобится обращение к психиатру, чтобы выровнять физиологическое состояние, а потом психотерапевта, чтобы улучшить эмоциональный фон.
Не пренебрегайте своим здоровьем, у вас вся жизнь впереди.
Всего вам доброго!