Дуже хочеться вийти в вікно
Лікуюсь від депресії, діагноз поставили ще влітку, приймати ліки почала місяць тому, іноді почуваю себе нормально, а іноді нестерпно важко, не виходжу на балкон, бо виникає сильне бажання вийти, живу на 23 поверсі. Своєму психіатру не розповідала про це бажання, соромно. Не знаю що робити і коли це закінчиться
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Вера Павловна Саломатина
Доброго дня, nikf97.
цитата:
Своєму психіатру не розповідала про це бажання, соромно.
Ваш психіатр підбирає діючу речовину і дозування. Він систематично робить "скрінінг" Вашого стану і дивиться, чи ліки Вам допомагають, чи ні. Якщо Ви не даватимете свій зворотній зв'язок, він не зможе Вам допомогти. Це питання життя і смерті і сором тут токсичний. Вам необхідно терміново до нього звернутися. За що саме Вам соромно? Що може трапитися найгірше, якщо Ви про це йому розповісте? Ви працюєте додатково з психологом-психотерапевтом? Чи є люди, які зараз підтримують Вас?
психолог онлайн
Вера Павловна Саломатина
Якщо у вас вже є психіатр, та ви маєте довіру до нього, то краще буде з ним все це обговорити, тому що звернення до спеціаліста, це не соромно.
Можливо вас не влаштовує ваш психіатр, в такому разі краще знайти іншого, з яким ви з легкістю зможете обговорювати будь які питання та емоційні стани.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Своєму психіатру не розповідала про це бажання, соромно. Не знаю що робити і коли це закінчиться
Сочувствую, что Вам это все приходится переживать. Вам очень важно сказать о своем состоянии врачу психиатру. Возможно, что Вам нужно подкорректировать лечение сейчас. В чем сложность поделиться своими чувствами с врачом? Вы доверяете ему? Если у Вас есть какие-то сомнения, то Вы всегда можете обратиться к другому врачу, который Вам по душе. В Вашем случае не достаточно принимать препараты, а очень важно обратиться за психотерапией, чтобы разобраться с причинами Вашего состояния. Ваши близкие знают о том, как Вы себя чувствуете? С кем Вы можете сейчас поделиться своим состоянием? Кто Вас может поддержать? После чего Ваше состояние начало ухудшаться?
Дополнение от автора
Соромно, що виникає таке бажання. Не вистачає сміливості розповісти. Хотіла, але не наважилась. Почала додатково спілкуватись з психологом, поки двічі розмовляли. Їй теж не розповідала. Психіатр приємна людина, і ніби гарний лікар, проблема більше в мені. Важко розмовляти, розповідати, ділитись почуттями. Не можу ні з ким поділитись з кола свого спілкування, шукаю підтримку тут. Після смерті товариша довгий час звинувачувала себе в цьому. Сказали, що він загинув через нещасний випадок, а мені здавалось, що це було самогубство. Бо напередодні він мені телефонував і завдавав дивні питання і прощався довго, ніби на завжди. Я не зрозуміла цього після дзвінка. Співставила лише після його смерті (він помер наступного вечора). Пройшло декілька років поки я навчалась не звинувачувати себе в його рішенні (а може це все ж був нещасний випадок). Та заспокоювала себе тим, що ми колись зустрінемось після моєї смерті. Протягом наступного року після смерті товариша померли моя бабуся і сестра моєї подруги. Ще згодом зрозуміла, що життя після смерті немає, і це все самообман. Після цього моє самопочуття стало дуже хитке, страх самотності, страх смерті близьких людей, втрата близьких людей. Влітку мені поставив діагноз терапевт, порадила пошвидше звернутись за допомогою до психотерапевта чи психіатра. До психіатра я пішла місяць тому, після того, як мене покинув хлопець, я не могла ні їсти ні спати, кожного дня плакала. До психолога звернулась, бо зрозуміла, що поки ліки почнуть діяти я не витримаю. Дякую всім хто відповів мені
психолог онлайн
цитата:
Соромно, що виникає таке бажання. Не вистачає сміливості розповісти.
Ви не винні в тому, що у Вас виникає таке бажання. Це Ваша реакція на ті обставини, в яких Ви перебуваєте (біохімічні зміни, нестача серотоніну, втрата друга, бабусі, сестри подруги, розлучення з хлопцем). Ваші почуття важливі і психіатр та психолог - це ті люди, яким вже, апріорно, заборонено Вас критикувати. Крім цього, Ви сказали, що психіатр хороша людина. Якщо Вам тяжко розповісти їм, то можете спочатку написати і уявити, що вони сидять напроти Вас і зачитати їм, потім так само зачитати в кабінеті. Можете сказати психологу і психіатру, що у Вас є інформація, яку б Ви їм хотіли розповісти, але Вам страшно і соромно, тоді ці почуття зменшаться. Ви важлива тому, будь ласка, потурбуйтеся про себе.
Дополнение от автора
Дякую Вам