Не розумію чи кохаю свого хлопця
Я зустрічаюсь на відстані і це мої перші стосунки на відстані після стосунків в реальному житті(в реальному житті в мене були тільки одні стосунки, а до них все по інтернету, проте в житті ми зустрічалисб 9 місяців). Ми з хлопцем зустрічаємося майже 3 місяці і перші два все було наче добре, потім в мене почались сумніви і постійні питання в голові чи люблю я його, і відчуваю що люблю але тоді чому сумніваюсь? Коли хочу йому написати що люблю його зразу стає важко і хочу плакати, хоча раніше могла хоч 10 раз в день легко це говорити йому. І почались думки що одній мені буде краще. В період коли я закінчила стосунки в житті і перед тим як я почала зустрічатися з теперішнім в мене була позиція що відносини це завжди біль, лишня відповідальність і що мені дуже добре одній і я ніколи не вийду заміж тому що не хочу. Коли в мене появився теперішній то ця позиція змінилась, я і до тепер хочу з ним майбутнього але чомусь появилось сильне бажання свободи, хоча він нічого мені не заперечує, та я й сама не хочу робити нічого що я не робила в стосунках якщо завершу їх, спілкуватися з іншими чи щось типу того. Просто десь дуже глибоко я відчуваю що люблю його, але напевно через те що воно як раз таки і занурилось кудись далеко в мене почались сумніви? Чому воно взагалі занурилось? Я хочу бути з ним і дуже хочу любити його і відчувати це як раніше, а не сумніватись, я готова забити на бажання свободи тільки б відчувати цю любов до нього як раніше
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добридень, Віко. Хочеться сказати Вам, що страх стосунків не береться на порожньому місті. Якщо він проявився, якщо Ви вже відчуваєте, що
цитата:
відносини це завжди біль, лишня відповідальність і що мені дуже добре одній і я ніколи не вийду заміж тому що не хочу.
це означає, що раніше Ви пережили біль у стосунках, або були свідком того, як у стосунках страждає близька людина (може мама або бабуся). І як би не хотіли, Ви не зможете цей страх стосунків ігнорувати, або "забити" на нього. Він все одно проявиться. Отже, перш ніж вступати у відносини, потрібно його пропрацьювати, самій або з психологом.
Бо схоже на те, що молодий чоловік Вам справді подобається. А людина, що стає значимою, стає каталізатором для нас. Вона проявляє все приховане і підкреслює неприховане.
Але... Три місяці у віртуальних стосунках і Ви плануєте подальше життя... Бачте,людина у вірті не теж саме, що людина в реалі. Навіть якщо вона щира та зацікавлена. Вам би спершу побачитися офлайн)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363302 для Тетяна Миколаївна
Так я розумію що це мало для того щоб планувати майбутнє, але навіть в тих дев'яти місячних стосунках в житті я від початку та до їх завершення розуміла що не хочу майбутнього з цією людиною
психолог онлайн
Дуже здорово. Це значить, Ви доволі усвідомлена людина. Хочу сказати Вам - тривога це нормально. не переймаються нічим лишень малі діти й дурні) А щоби позбутися її, просто розмовляйте частіше відверто. Обговорюйте свої плани, домовляйтеся про правила взаємодії. Розпитуйте його, як було в його сім'ї, бо скоріш за все він так само поводитиметься і з вами. якщо свідомо не вирішить інакше) Розказуйте про те, чого б Ви від стосунків хотіли, розпитуйте, чого очікує він. Тривоги тим менше, чим менше недомовленості