Психологиня Марина Ігорівна Топчій Київ

14-07-2023 Марина Ігорівна Топчій
Років досвіду: 6

Анкета цього психолога не оновлювалася понад півроку. Перевірте інших психологів в Київ
Освіта
Диплом бакалавра. Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Факультет соціально-економічної освіти. Спеціальність "Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація".
Диплом магістра. Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Факультет психології. Спеціальність "Психологія". Спеціалізація «Психологія сім’ї та дитинства».
Пройшла курси підвищення кваліфікації у межах багатоетапної програми навчання Кататимно-імагінативної психотерапії «Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Вступ до символдрами. Теорія та практика А1-А2». «Вступ до психотерапевтичної практики. Основи психотерапевтичного процесу. Психотерапевтичний сеттінг Т1». «Психоаналітичні теорії розвитку та теорія прив’язанності в символдраматичній практиці Т2». «В. Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Інтеграція. Ресурси. Стосунки. Глибинне пропрацювання».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Т7.Психодіагностика за OPD-2 у символдрамі».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Етичний кодекс психотерапевтичної практики. Етичний кодекс Громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» ІРСГП».
Брала участь у роботі Арт- студії "BARVIA" (тренер- Івженко Інна).
Закінчила тренінги "Антипсихосоматика" (тренер- Мілютіна Катерина) та "ART-PRACTIK""Психосоматика" (тренер- Олена Тараріна).
Також маю сертифікати за проходження курсів: "Емоційний інтелект", "Персональна ефективність", "Мистецтво викладання" ("Освітній хаб міста Києва").
Пройшла навчально- тренінгову програму "Інтегративні методи у психології" (тренер- Павлюк Марія).
Пройшла авторський курс з емоційного інтелекту у «Kid’s life school».
Я є дійсним членом Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» (ІРСГП).
Факультет соціально-економічної освіти. Спеціальність "Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація".
Диплом магістра. Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Факультет психології. Спеціальність "Психологія". Спеціалізація «Психологія сім’ї та дитинства».
Пройшла курси підвищення кваліфікації у межах багатоетапної програми навчання Кататимно-імагінативної психотерапії «Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Вступ до символдрами. Теорія та практика А1-А2». «Вступ до психотерапевтичної практики. Основи психотерапевтичного процесу. Психотерапевтичний сеттінг Т1». «Психоаналітичні теорії розвитку та теорія прив’язанності в символдраматичній практиці Т2». «В. Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Інтеграція. Ресурси. Стосунки. Глибинне пропрацювання».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Т7.Психодіагностика за OPD-2 у символдрамі».
Пройшла курс підвищення кваліфікації «Етичний кодекс психотерапевтичної практики. Етичний кодекс Громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» ІРСГП».
Брала участь у роботі Арт- студії "BARVIA" (тренер- Івженко Інна).
Закінчила тренінги "Антипсихосоматика" (тренер- Мілютіна Катерина) та "ART-PRACTIK""Психосоматика" (тренер- Олена Тараріна).
Також маю сертифікати за проходження курсів: "Емоційний інтелект", "Персональна ефективність", "Мистецтво викладання" ("Освітній хаб міста Києва").
Пройшла навчально- тренінгову програму "Інтегративні методи у психології" (тренер- Павлюк Марія).
Пройшла авторський курс з емоційного інтелекту у «Kid’s life school».
Я є дійсним членом Української громадської організації «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» (ІРСГП).
Досвід психологічної практики
Проходила практику в Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Солом’янського району, Центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, благодійній організації "Сонце для дітей" 2015-2019 рр.
З 19.02. 2020 по 31.08. 2022 працювала практичним психологом у ТОВ "Заклад загальної середньої освіти 1-3 ступеню: Гімназія "Цивілізатор"", а потім в ліцеї «Цивілізатор».
З лютого 2020 розпочала свою приватну практику (робота як з дітьми, так і дорослими).
З 1.06.2021 року до 24.02.2022 (до початку війни) працювала практичним психологом\ тренером у освітньому центрі "LESSONS" для дітей. Проводила курси по розвитку soft skills та лекції для батьків.
З вересня 2022 року працюю практичним психологом у закладі освіти «Приватний загальноосвітній навчальний заклад «Мідгард»».
З Початком війни була психологом-волонтером психологічної підтримки «Перемога», де проходила супервізії. З вересня 2022 року як почала працювати в освітній території «Мідгард» проходила супервізію щотижня.
В індивідуальній психотерапії 3 роки та продовжую далі.
З 19.02. 2020 по 31.08. 2022 працювала практичним психологом у ТОВ "Заклад загальної середньої освіти 1-3 ступеню: Гімназія "Цивілізатор"", а потім в ліцеї «Цивілізатор».
З лютого 2020 розпочала свою приватну практику (робота як з дітьми, так і дорослими).
З 1.06.2021 року до 24.02.2022 (до початку війни) працювала практичним психологом\ тренером у освітньому центрі "LESSONS" для дітей. Проводила курси по розвитку soft skills та лекції для батьків.
З вересня 2022 року працюю практичним психологом у закладі освіти «Приватний загальноосвітній навчальний заклад «Мідгард»».
З Початком війни була психологом-волонтером психологічної підтримки «Перемога», де проходила супервізії. З вересня 2022 року як почала працювати в освітній території «Мідгард» проходила супервізію щотижня.
В індивідуальній психотерапії 3 роки та продовжую далі.
Працюю з запитами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
✔️ проведення тренінгів- розвиток емоційного інтелекту (усвідомлення емоцій (тривога, страх, гнів тощо), управління реакціями, їх проживання) та інших soft skills (гнучких навичок);
- самооцінка та самопізнання;
- пошук ресурсу та внутрішньої опори;
- взаємовідносини (з собою, батьками, дітьми, друзями, колегами);
- особисті кордони.
- самооцінка та самопізнання;
- пошук ресурсу та внутрішньої опори;
- взаємовідносини (з собою, батьками, дітьми, друзями, колегами);
- особисті кордони.
Використовую підходи та техніки
Розцінки приховані, тому що Марина Ігорівна давно не оновлювала своїх даних.