Як справитись з поламаною психікою коли тато на війні
Тато на війні, з 16 травня 2024 року був в учебці, і ось недавно поїхав в Донеччину і постраждав, 2 ноги не робочі, я вже не витримую і постійно плачу, замкнулась в собі і нічого не роблю, одним словом психіка зруйнована, незнаю вже що робити
Вопрос от: ; Возраст: 15
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Сочувствую по поводу папы, это тяжело очень.
Важно в такой ситуации максимально обеспечить себя поддержкой и возможностью выговориться, прожить чувства и не столкнуться с обесцениванием.
В идеале, хорошо бы попросить маму отвести вас к психологу, вариант онлайн вполне подойдет.
Какие у вас отношения с мамой?
Есть ли другие родственники, кто может поддержать?
Друзья?
психолог онлайн
Доброго дня.
В першу чергу, хочу подякувати вашому батькові за захист і сказати, що він, без сумніву - герой. Вам є ким гордитися. Памʼятайте, що насамперед, ваш тато - живий, він у вас є! Це головне.
Тепер стосовно татової травми, звісно, для вас - це справжній шок і біль. Підтримую колегу, що вам потрібна робота з психологом. Зараз є багато організацій, що безкоштовно надають допомогу родинам військових.
Скажіть, от саме зараз, що вас найбільше лякає і болить в тому, що функціональність ніг вашого батька порушена? Як саме ви уявляєте це вплине на життя вашої родини?