Поганий настрій
Доброго дня,маю хлопця,якого на днях мобілізували,ну як мобілізували,силою висадили з муршутки і привезли до ТЦК,де відправили на ВЛК,не дивлячись на його скарги(в нього сколіоз і дуже сильно болить спина)написали,що він здоровий,забрали його,навіть не дали змоги додому заїхати за речима,і відправили на фронт ,я дуже хвилююсь за нього ,як він там будк ,схудла ,настрою нема ???як заспокоїтись
Вопрос от: ; Возраст: 25
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ірино, варто наголосити, що кожна людина, опинившись у такій ситуації, переживає.
Але Ви не одна. Тисячі, а то й десятки тисяч жінок розуміють Вас.
Крім того, важливу роль відіграє усвідомлення того, що якщо зараз зберегти себе, свої ресурси, нерви, то після перемоги набагато легше рухатиметься далі.
Жінки дуже витривалі у психологічному плані.
При цьому важливо вчасно переключити себе на нові цілі, мрії та плани. Адже, пірнаючи у безвихідь, смуток, страхи та апатію, краще ми не зробимо нікому, завдамо лише шкоди самим собі.
Але в тому випадку, якщо поодинці вибратися не виходить, варто звернутися до фахівця. Разом із психологом буде набагато простіше працювати з емоціями, змістити фокус уваги, на щось інше.
У цій страшній ситуації важливо вірити у краще, допомагати один одному, знаходити в цьому сенс. Вчасно зрозуміти це, берегти себе, йти далі – ознака психологічної гнучкості, що потрібно зараз.
Є чарівна фраза, яка допоможе Вашому хлопцеві - Кожен день пишіть на аркуші паперу-"Я бачу мого хлопця (ім'я) здоровим, щасливим, успішним"
Відредаговано автором 31-08-2024 05:12:24
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечера!
Вашего парня таким жестким способом мобилизировали... сочувствую...
А вы я так понимаю, еще и во Франции находитесь - то есть далеко от Украины... и от парня...
Есть ли у вас близкие или друзья, с кем вы можете разделить свои переживания?
Вам сейчас надо выговориться - просто хотя бы отпустить все негативные эмоции - гнев и раздражение и досаду...
А дальше думать - как можно поддержать вашего парня - на расстоянии.
Есть ли у него родственники? С ними связаться и быть на связи с ними.
Нужно искать поддержки и помощи в любой ситуации!
Берегите силы! Вы проходите не простое испытание!
Сил вам и выдержки!