У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Тому що БЕЗТОЛКОВА...коли діти починають статеве життя рано

У Психолога » Підлітки » Тому що БЕЗТОЛКОВА...коли діти починають статеве життя рано

БЕЗТОЛКОВА - це оцінка, яка ніяким конструктивним чином не може пояснити причини і мотиви, чому діти починають статеве життя занадто рано...

підлітки пара

Більше того, діагноз БЕЗТОЛКОВА - це часто навіть неусвідомлена спроба батьків, зняти з себе свою частину дорослої відповідальності за адекватний контроль, безпеку, організацію життя, побуту, кола спілкування, емоційний і психологічний стан, вдоволення потреб та здорову екологічну участь у житті дитини/підлітка.

Зазвичай, коли дорослі дізнаються про щось негативне або небезпечне, що сталося в житті дитини, їх реакція бурхлива та небезпечна, а поведінку складно назвати конструктивною.

Але якщо вже щось таке відбулося, батькам потрібно не впасти в режим істерики, а активізувати себе якомога конструктивнішим чином.

Підберіть психолога для підлітка онлайн або в містах України.

Важливо тримати в фокусі, що ми дорослі теж не так рідко, як хотілося б, поводимо себе дивно, нелогічно, некорисно, буваємо розгублені, припускаємось помилок (так-так, всі припускаються помилок, і ми з вами також) - і наші діти тим паче.

І для того щоб їх врятувати, захистити, допомогти розібратися в ситуації, зрозуміти, які це може мати наслідки і які заходи вжити, нам, батькам і дорослим, насамперед необхідно себе опанувати і зрозуміти, які правильні дії в тій чи іншій ситуації.Це не просто, але маємо реагувати і чинити правильно. Для цього робимо глибокий вдих -видих і усвідомлено активуємо всі три свої его-стани. Це необхідно для того, щоб осмислено і грамотно відреагувати та діяти з кожного із них.

Так, зі свого Батьківського его-стану ми забезпечуємо безпеку, проявляємо турботу, допомагаємо сформувати кордони та рамки, прищеплюємо цінності та уявлення про «добре-погано».Тут нам важливо втриматися від звинувачень, криків, залякувань і обіцянок покарань. Потрібно пересвідчитися, чи все нормально з вашою дитиною, чи потребує вона медичної допомоги або психологічної допомоги, створити безпечне середовище навкруги і доброзичливу атмосферу спілкування.

Зі свого Дорослого его-стану - будуємо конструктивний діалог на рівні "я - ок, і ти ок". Це важливо для встановлення довірливого контакту між дитиною та дорослим, для можливості зрозуміти і бути почутим, домовитися і почати конструктивно діяти. Саме Дорослий его-стан допомагає нам діяти тактично вірно, притримувати свої різкі оцінки та ставлення до ситуації, опанувати і стримувати емоції, які можуть нашкодити у практичному вирішенні проблеми.З Дитячого его-стану проявляється наша емпатія, звернувшись до нього, ми можемо відчути емоції, почуття, потреби дитини, дати їй емоційну підтримку, поспівчувати, заспокоїти.

ПОТРІБНО УСВІДОМИТИ, що діти рано починають статеве життя, в більшості випадків ЧЕРЕЗ НЕЗАДОВОЛЕНІ психологічні потреби, великий накопичений їх дефіцит і незнання, яким іншим способом цей дефіцит можна закрити.До основних причин належать:

  1. Відсутність адекватної можливості отримувати інформацію неемпіричним шляхом, тобто розмовляючи з людьми, яким довіряєш, з якими безпечно можеш звірити ту чи іншу інформацію.
  2. Забагато неадекватної для віку та зайвої інформації, негативний або непослідовний приклад інших.
  3. Брак нормальної комунікації. Потреба та відсутність психологічно близьких відносин.
  4. Відчуття що з тобою не все Ок, пошук себе, спроба сепарації, відсутність досвіду та дефіцит впевненості – це все характерне для підліткової вікової кризи.
  5. Психологічні голоди (голод по стимулам, по визнанню та структурі) – як незадоволені особистісні потреби розвитку:

Голод по стимулам формується коли нам не вистачає ніжність, обіймів, фізичних підтверджень, що тебе визнають, приймають, люблять. Діти і підлітки часто ведуть себе парадоксально і незрозуміло для інших, інколи як їжачки, кажуть, що не люблять обніматися і всі інші телячі ніжності це фу-фу-фу, і в той же час сплять із плюшевим ведмедиком. Це означає, що дитина має абсолютну нормальну потребу в проявах фізичної ніжності, але й одночасно дефіцит, тобто не отримує її, або психологічну заборону на її прояв в колі близьких людей, в родині. За таких обставин, діти відчувають, що чогось дуже важливого не вистачає, але що саме зрозуміти важко. Оскільки діти плутають, не вміють розрізняти, потребу в турботі і сексі – вони інколи заміняють одне іншим.Голод по визнанню. Кожна людина, навіть дитина і підліток має потребу бути визнаною і прийнятою людьми з якими вона спілкується і групами в яких знаходиться. Це означає відчувати себе Окейно, нормальним, класним, розумним, красивим тощо. Ця потреба задоволена, коли дитина отримує достатньо позитивних умовних і безумовних погладжувань від значимих для неї людей (батьків, вчителів, тренерів, друзів). Якщо потреба не задоволена, дитина намагається закрити дефіцит як може, знайти людей, які дадуть їй певне «визнання», робити певні речі, для того щоб через таке проявлення значити щось для самої себе.Голод по структурі. Проявляється у тих дітей, які стикаються з непослідовною або авторитарною системою виховання та відношення дорослих. Абсолютно всім, і дітям, і дорослим людям, важливо мати структуру: як уявлення про правила та спосіб життя і взаємодії між людьми і як відповідні навички, як щось таке на що можна спертися або відштовхнутися. Ці правила, як фундамент, як грунт під ногами - необхідні. Це стосується як побутових звичок, правил поведінки, структурування часу свого життя, так і морально-етичних уявлень «добре-погано», «що, коли, для чого і які це буде мати наслідки», тощо. Тому, якщо певна структура не запропонована дорослими, то дитина все рівно буде намагатися «винайти велосипед», пристосуватися до цього життя, людей, обставин, але їй доведеться подекуди це робити через прикрі помилки та реально дорогою ціною.

читайте також:

Как быть взрослым? Что такое быть взрослым? Как это, вообще, быть взрослым? Когда становятся взрослыми? Эту статью меня побудили написать ...

Не учите меня жить: возрастные кризисы у детей Возрастные кризисы у детей и подросткой: кризис 3, 7 лет, подростковый и стратегии родителей...

запитати психолога онлайн

Отже, якщо ви дізналися, що ваша дитина -підліток почала жити статевим життям -Не має сенсу і не можна кричати, ображати, погрожувати, залякування, забороняти про це думати, хотіти, вимагати перестати спілкуватися з друзями, відбирати гаджети тощо. Адже дуже важливо не просто засуджувати, а зрозуміти, аби допомогти, підтримати, навчити діяти і задовольняти свої психологічні потреби по іншому.

ПОТРІБНО: взяти батьківську консультацію у психолога, спокійно і доброзичливо поговорити з дитиною, вивчити разом з нею з наукової точки зору питання сексуальної грамотності, домовитися про певні правила її взаємодії з вами та іншими, допомогти дитині сформувати здорові теплі стосунки та взаємовідносини адекватні її віку.

З повагою, психолог психотерапевт Тетяна Яненко

У Психолога » Підлітки » Тому що БЕЗТОЛКОВА...коли діти починають статеве життя рано
психолог

Оцінка публікації
  подобається публікація?  

Безкоштовна розсилка цікавинок!

 
психологія psihologiya-podrostki Раскаленная лава течет по жилам

                                                                       ...

психологія psihologiya-podrostki Переходный возраст

Переходный возраст — это психологически сложный для подростков переход из детства во взрослую жизнь. Подросток, вступая в пубертат, помимо гормональных перестроек имеет то, что скрыть от глаз невозможно: он становится визуально взрослым.

Усі публікації розділу Підлітки ᐉ

 
Обговорення "Тому що БЕЗТОЛКОВА...коли діти починають статеве життя рано"

поки немає коментарів...


Щоб прокоментувати, авторизируйтеся або зареєструйтеся!
qr