місто
Добрий вечір. Ситуація не дуже конкретна, спробую описати. Можливо по роботі буде необхідність перебратись в інше місто. Київ. Кожен раз, коли приїзжаю туди відчуваю себе дуже погано. Не залежить від цілі поїздки, від сезону і навіть від компанії майже не залежить. Я весь час перебування там відчуваю себе дуже малою, недосвідченою, самотньою... Навіть не зовсім це - просто помилковою. Ситуація з роботою ставить перед вибором. Розумію, що описала мало, але що зробити з цим, чи нічого не робити?
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, ник!
А было ли такое как "відчуваю себе дуже малою, недосвідченою, самотньою... " ранее?
В детстве, например?
Дополнение от автора
так не дуже добре пам'ятаю те саме дитинство. може і було. Варто якось згадати, може через гіпноз?
психолог онлайн
Стоит вспомнить для того, чтобы была возможность что-то изменить в жизни. И гипноз здесь не нужен, есть другие техники, которые позволяют это сделать - психодрама или монодрама, например. Только нужна очная консультация - по интернету не выполнить:)
психолог онлайн
Ник,
добре розумію ваші почуття. Я приїхала в Київ, коли мені було 17 із невеликого містечка. І справді, в мегаполісі, гостріше переживаєш свою самотність, є відчуття своєї мізерності, непотрібності. Тому важливо, якщо вам і справді потрібно буде там жити, знати про якісь моменти створення для себе психологічного комфорту: певне "освоєння" території (відкриття своїх "улюблених" місць - кав"ярень, магазинів, розважальних комплексів, бібліотек і т.д.), тобто того поля, де б вам було добре. Інший момент - створення емоційного поля - в стосунках з людьми, які живуть у Києві - друзі, родичі, знайомі, зустрічі з якими допомогли б відчути свою приналежність до кола небайдужих вам людей. Удачі.