Згусток комплексів, страхів та нерішучості!
Доброго дня шановні психологи. Хочу поділитись своєю ситуацією з вами та послухати вашу думку та поради. Мені 21 рік, живу в невеликому провінційному містечку. Працюю в маленькому офісі. Моє життя це робота і дім, дім робота. Це одноманіття мене "вбиває", кожен день одне й те саме, настрою немає, весь час сумний і в собі. Я з назвав себе "згустком комплексів, страхів та нерішучості". Чому саме так? Важке дитинство, зробило мене якимось "німим" в школі я був весь час як "сплячий" в такому стані і ходив до школи де з мене знущались. відбитки школи закріпились і досі. Страх виловитися, тривога якась надворі коли виходжу з дому, неспокій, нерішучість в діях, коли хтось дивиться в очі відвожу погляд. Ось так я і живу кожен раз "вихід в люди" для мене випробування! Коли я почуваю себе більш комфортно? Наприклад коли йду по вулиці і говорю по телефону, тоді я більш спокійний так як мозок зайнятий розмовою. Я інколи на вулиці коли багато людей і я починаю нервувати витягую телефон і вдаю, що говорю по ньому, такий "обман" також трохи допомогає зібратись. З дівчатами також суцільни проблеми, ну це напевне зрозуміло, я в присутності красивих дівчат взагалі стараюсь адекватно виглядати бо при їх присутності виникає велика тривога яку я звісно ховаю і яку більшість людей всерівно помічають. Спілкуюсь з дівчатами тільки по інету - це все на що мене вистачає! Є кілька друзів звісно не дівчат з якими рідко бачусь. Чи пробував є щось змінити? Так, читав літературу по психології, слухав тренінги. Справа в тому, що я цікавлюсь економікою, політикою, люблю театр. Мої однолітки (більшість) люблять клуби, якісь дурощі з ними мені не цікаво і нема про, що говорити. Мені ще в школі колись вчитель говорив не в тих роках ти родився, зараз не сімдесяті-вісімдесяті. Тому кожен вечір проходить на самоті. Мені вже все так набридло, я став таким пасивним, наприклад у вихідні мені всерівно як я виглядаю, тільки коли треба вийти в люди я починаю дивитись в дзеркало і доглядати за собою, але напевне це потрібно робити в першу чергу для себе, всерівно чи прибрано в кімнатах, чи помитий посуд можуть гори назбиратись, а мені всерівно чомусь, одна апатія до всього, все в сірих тонах, не вистачає мотивації і цілей в житті. Ось таке закнуте коло, з якого я не виходжу, і в якому я живу! Де ж вихід?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Вот вы написали- читал литертуру по психологии, слушал тренинги. Это чудесно, но даже я выучу всю медицинскую энциклопедию, все равно вылечить сама себя не смогу.
Так почему бы вам не выбрать психолога и не начать с ним работать над вашими страхами и комплексами и над социализацией. Тем более сейчас, когда с наличием интернета и скайпа, расстояния не имеют значения.
По-поводу же слов вашего учителя "родився не в ті роки", я бы не сильно пестовала эту свою инаковость или якобы инаковость. Потому что у вас и так трудности с социализацией, а чем больше вы отделяете себя от общества, тем оно дальше отдаляется от вас. Думайте о том что все разные, кто-то любит голубцы, а кто-то жаренную картошку, кто-то театр, а кто-то клуб. А мир большой, в нем есть место и возможности для всех.
психолог онлайн
Если вам не нравится место, которое вы занимаете в жизни - меняйте его. Вы же не дерево, которое обречено всю жизнь расти на одном месте.
Куда проще горевать о том, что "мир не тот, люди вокруг не те" - но мир и люди от этого не изменятся, да и ваша жизнь - тоже.
Подумайте, где вы могли бы приложить свои знания, свою душу - не может такого быть, чтобы ваш потенциал нигде и никому не пригодился. Вы пока настроены на то, то мир вокруг плох, потому что не может удовлетворить ваших высоких потребностей. А что миру можете дать вы?
Вы слишком сосредоточены на себе - и пока так и будет, все останется, как есть.