що зімною?
3 роки зустрічалась з хлопцем який мене принижував,обзивав,бив,зраджував. І зрозуміло що кожна номальна людина розірвала б подібні стосунки,але не я. При тому його не любила,мною швидше керували інші бажання.. Він сам в один момент пішов до іншої.
Я добре усвідомлюю все що для мене краще але роблю все навпаки,так ніби мені подобається мучатись принижуватись, робити все для людини яка того не цінує.
Після нього я зустрілі хлопця з яким в мене були абсолютно протилежні стосунки. Майже два місяці.
І недавно я зустріла колишнього.І знову це неадекватне бажання проснулось. Домовились ще раз зустрітись(сама не розумію для чого) На зустрічі піднялась розмова про моє особисте життя,забрав в мене телефон,почав читати переписку . Знайшовши мого хлопця…почав мене бити заставив щоб я подзвонила йому і сказала що ми розстаємось,що я вертаюсь до колишнього..
Тоді ж того він розбив телефон,викинув картки…
Після цього я вирішила бути сама.Бо коли є бажання бути принижуваною тираном. То краще вже самій бути.
Зараз намагаюсь розібратись в собі,але не вдається,це як замкнутий круг.
Будь ласка,прокоментуйте цю ситуацію. Яка ваша думка що до цього?
В чому моя проблема? Можна шось змінити в моїх потребах у стосунках ,чи це на все життя?
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Наталя! Хочу звернути вашу увагу на ті бажання, про які ви кажете. Спробуйте з'ясувати для себе, що ви отримуєте від власного приниження? Чи відчуваєте задоволення? Як ви це відчуваєте? Буває таке, що ми обираємо постійно лише один спосіб задовільнити потребу та не бачимо інші способи. Пораджу вам в роботі з психологом проробити тему відносин з вашими батьками, бо той механізм, який виникає у ваших відносинах з хлопцем, сформувався в дитинстві.

психолог онлайн
Это будет на всю жизнь, если Вы ничего не будете делать, чтобы выйти из позиции жертвы.
А с помощью советов по интернету из неё точно не выйти. Необходима длительная очная психотерапия. Индивидуальная или(и)групповая. В крайнем случае - скайп. Не иначе. По-другому порочный круг мучитель-жертва не разорвать. Тем более, что он имеет основания и первопричины в Вашем детстве - отношения с родителями (в первую очередь с отцом - уверен, что он Вас также унижал и бил) - оттого Вы и ищете подобие тех болезненных, но таких привычных Вам отношений.
Готовы на серьёзную работу с психологом?
консультация психолога
Наталя, Ваші відносини з колишнім дійсно не зовсім "здорові". Проте, давати якісь коментарі важко, бо дуже мало інформації. Я рекомендувала б Вам звернутися особисто до психолога, якому Ви зможете довіритися. Бажано очно, в індивідуальному порядку. Зрозуміло, що у Вас є бажання змінити таке ставлення до себе, зрозуміти себе - це гарний запит на роботу з психологом чи психотерапевтом. Тому що така ситуація з хлопцем сама по собі не проблема,- а її наслідок. В чому причина (бо я чомусь про це думаю) - варіантів безліч, але кожен з них будуть просто здогадками і ніякої користі не принесуть Вам. Тож, достеменну відповідь Ви знайдете у парі з психологом і заодно зможете змінитися або прийняти такі свої потреби спокійно.
Скажіть, будь ласка, це перші стосунки такого типу? Чи були й інші? Чи доводилось Вам в дитинстві переживати насилля? (Якщо не бажаєте, то можете не відповідати на мої запитання:)
психолог онлайн
Наталя, я дуже підтримую колег відносно того, що треба звернути увагу на дитячо - батьківські відносини. Також, слід звернути увагу на те, чому ви в своєму житті вирішуєте бути жертвою, атже у вас був вибір в даному випадку: іти на зустріч з колишнім або ні. Ви написали, що..
....Домовились ще раз зустрітись(сама не розумію для чого) ...
Нібито ви проживаєте щось не самі, нібито не ви вирішуєте, що робити в своєму житті. Тому, процес психотерапії і допомагає вам взяти під контроль своє життя і самостійно вирішувати, що вам робити. Але це зробити не так легко, спочатку треба зрозуміти, чому часом ви поводитесь незрозуміло, що підштовхує вас діяти певним чином. Якщо ви не зрозумієте ці процеси, то певні патерни вашої поведінки будуть повторюватись. Тому, вам вирішувати, брати під контроль ваше життя чи ні. Очна консультація була би доречна:)
Дополнение от автора
У мене це другі стосунки.Перші були хорошими,але закінчились погано,для мене(він пішов до колишньої).Насилля в дитинстві не було.Але від тата ніякою уваги теж.
До психолога я обовязково звернусь і нша справа що проблема недостатньо сформульована.
консультация психолога
Дякую за відповідь. Можливо, це проблема не Ваша, а того хлопця? Я думаю, чому Ви дозволяли йому так себе поводити по відношенню до Вас? Що в ньому такого, що можна стерпіти все?
психолог онлайн
Наталя, ви пишете, що проблема недостатньо сформульована. Из практики психотерапії, я знаю, що сформулювати проблему не є дуже легко. Формулювання проблеми іноді і є її вирішенням, тому що, досить часто буває так, що ми вважаємо, що проблема одна, а, працюючи з клієнтом, ми отримаємо іншу інформацію, і проблема формулюється з іншого боку. Я вам скажу більше, навіть, якщо ви точно будете впевнені в тому, що сформулювали проблему, то немає ніякої гарантії, що вона не змінеться в процесі. Психотерапія - це динамічний процес, ціль якого допомогти змінитись людині так, щоб покращити якість її життя, а що саме їй заважає і доводиться з"ясовувати в індивідуальній роботі з психотерапевтом.