Навчання за сотні кілометрів від дому
Доброго дня, мене звати Вадим. Позавчора я покинув рідний дім і вирушив на навчання до Харкова, який знаходиться на відстані 527 км від моєї домівки. Спочатку, коли мама проводжала мене на поїзд я відчував дуже сильний сум і тугу за своєю сім’єю, друзями і взагалі за домашньою атмосферою. Наступного дня, коли я опинився у місті, сум почав повільно зникати, адже я познайомився з новими людьми, зокрема, зі своїми сусідами по кімнаті у гуртожитку та деякими одногрупниками. Була якась жадоба до непізнаного і невідомого, та зараз мене знову переповнює туга за рідними і за домом, особливо після телефонної розмови з мамою або братом. Скажіть будь ласка, як мені остаточно подолати це неприємне почуття враховуючи той факт, що приїздити додому я буду раз на півроку?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Татьяна Алексеевна Удалова
Вадим, можливо до кінця «подолати» це відчуття і не вийде. Але з часом воно буде дедалі слабшим, оскільки і в новому місці з’являться «свої» люди, місця, події.
На щастя, в наш час є можливість спілкуватися по відео зв’язку з рідними. До того ж, раз на півроку – це не так вже й мало, особливо враховуючи те, що з початком навчання з’явиться дуже багато нових, важливий і цікавих справ, які заповнять більшість часу.
Тому, я б порадила зануритись в нове життя, відчувати різні його моменти, спілкуватися з рідними стільки, скільки хочеться телефоном чи відео зв’язком, ділитися з ними своїми почуттями, адже ваш новий етап життя насправді дуже цікавий))
В решті решт, якщо так вже захочеться побачитися, то що таке ті 527 км, це ж не декілька тисяч, можна і «поза графіком» змотатися додому на пару днів, або мама до Вас в гості приїде на вихідні))
психолог онлайн
Добрый день, Вадим. Рано или поздно, каждый из нас "разлучается" с родительским домом и чувствует что-то похожее. Это нормально. Это процесс взросления и грусти по прошлым дням. По чём именно скучаете? Что такого вам давала мама, чего нет сейчас?
Если на новом месте найдёте интересных людей и увлекательное занятие, то грусть и тоска переживутся легче. Поздравляю вас с новым этапом жизни!
психолог онлайн
Добрий день! Ваші почуття здорові і відповідають ситуації, їх не потрібно долати, їх важливо проживати. Прийміть їх і будьте з ними, вони Вам не нашкодять і не будуть тривати вічність!
психолог онлайн
Добрий день.
Одразу подолати відчуття суму за рідними та друзями не вийде. Це буде відбуватися поступово. Поступово з’являться нові друзі, Ви адаптуєтеся до життя у гуртожитку. Почнеться навчання, спілкування і часу сумувати буде все менше.
Бажаю Вам удачі на новому етапі життя!