Неправильне відчуття образи
Коли я ображаюсь, коли мене ображають я ніколи не говорю про це людині, я замикаюсь і ненавиджу цю особу. Я можу взагалі припинити будь яке спілкувалася з людиною, навіть банальне привіт важко сказати, мені не хочеться ні знати її ні бачити. Аналізуючи розумію великого хамства ця особа не проявила до мене, інша людина на моєму місці навіть не звернули уваги на таку ситуацію, але я чомусь сприймаю це так.... Чому так відбувається?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день, Мария!
Для этого могут быть разные факторы , они у всех индивидуальные. Бывает такое в силу Вашей чувствительности, а также каких-то травм, которые были вытеснены в Вашу психику и не прожиты до конца. При малейшей обиде они могут давать о себе знать. Я бы Вам рекомендовала индивидуальную работу со специалистом в Вашем городе. Консультирования может быть недостаточно
психолог онлайн
Доброго дня.
Варіантів може бути безліч, але всі вони, мабуть, будуть пов'язані з Вашим відчуттям самоцінності. Чи відчуваєте, що Ви цінна і достойна, не залежно від обставин і думки інших? Чому думка інших така важлива для Вас? Чий голос Ви чуєте у їхніх висловлюваннях (можливо, це критикуючий голос мами, батька, вчительки чи іншої значимої для Вас особи з дитинства)?
Якщо Ви не плануєте почати власної терапії, де змогли б розібратися з причинами і глибоко пропрацювати цю тему, то можете постаратись давати собі більше підтримки за допомогою позитивних афірмацій, листів подяки і визнання собі та інших технік самопідтримки.
психолог онлайн
Доброго дня. Ви можете навчитись не контейнувати почуття, тобто розуміючи, що Вам не подобається , одразу про це говорити, озвучувати, що Вам це неприємно. Люди, яким важливі Ваші почуття, обов'язково будуть на це зважати. Якщо людина буде продовжувати, мабуть вона залишить коло Вашого спілкування.
психолог онлайн
Чувства, которые вызывают более сильную реакцию чем должны, часто связаны с тем, что воскрешают переживания принесенные в детстве, вызывающие сильную боль. Возможно, в детстве Вам запрещали выражать свою обиду или даже наказывали за это и сейчас страшно пробовать говорить о ней. Для понимания причин нужно обратиться за психологической помощью.
психолог онлайн
Марія, добрий вечір! Це стратегія поведінки, яка сформувалась у Вс у дитинстві, і вона Вам скоріше усього, була корисною. Завдяки ній Ви могли отримати бажане - увагу, близькість чи ще щось. Зараз, схоже, ця стратегія перестала Вам допомагати, Які бачите її негативні наслідки?
Дополнение от автора
Негативні наслідки в тому, що через це я просто перестаю спілкуватись з людьми. В мене майже немає друзів, і навіть товаришів з якими можна попити каву, чи просто поговорити.....
психолог онлайн
цитата:
Негативні наслідки в тому, що через це я просто перестаю спілкуватись з людьми.
Я думаю, что Вы можете с этим поработать индивидуально со специалистом, хотя это может занять определенное время