Ожидание ответной реакции
Здравствуйте! У меня странный бзик, что если мне не ответила в переписке как я ожидала, то будто человек обижен или недопонял меня. Или ещё меня обижает если меня не достаточно эмоционально поздравили с тем или иным событием, ведь я всегда стараюсь сделать это ярко и красиво.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Здравствуйте.
Какой у вас вопрос?
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы расстраиваетесь, когда окружающие вас люди не соответствуют вашим ожиданиям?
психолог онлайн
Доброго дня, nikb28.
цитата:
У меня странный бзик, что если мне не ответила в переписке как я ожидала, то будто человек обижен или недопонял меня. Или ещё меня обижает если меня не достаточно эмоционально поздравили с тем или иным событием, ведь я всегда стараюсь сделать это ярко и красиво.
Скажіть, будь ласка, що саме Ви переживаєте у такі моменти? Можливо неприйняття? Які у Вас стосунки із батьками? Чи бували у Вашому житті випадки, коли Вас не приймали?
психолог онлайн
Здравствуйте! У вас есть особенность - вы ожидаете от другого человека того же, что дали ему. Вы всегда ярко и красиво поздравляете с праздниками и ждёте такого же яркого и красивого поздравления в ответ. И начинаете себя винить, если получаете не то, что ожидали. Правильно я поняла вашу особенность?
Скажите, вы назвали эту свою особенность - «странный бзик», в связи с чем? Что вас больше всего тревожит в этом?
С уважением, Елена Мороз.
Дополнение от автора
Да, я расстраиваюсь, если люди не соответствуют моим ожиданиям.
И да, я ощущаю вину, что не оправдала эти свои ожидания, чувствую что хочу быть понятой и что меня тоже ценят, так же как и я.
А бзиком я назвала потому что мне 29 лет, и ждать от кого-то эмоций или поздравлений, как делаю я, это наверное уже не по годам глупо!
Дополнение от автора
у меня есть одно непринятие: я девочка и единственная, а папа хотел мальчика.
Это связанные вещи?
психолог онлайн
Вы переживаете, что папа хотел мальчика, а родилась девочка - вы. Связан ли этот факт с тем, что вы расстраиваетесь, когда люди не соответствуют вашим ожидания? Не знаю, пока. На первый взгляд - не связан. Но какие хитросплетения и причинно-следственные связи составляем ваш ум, пока не понятно. Возможно и связывает. Скажите, что вас больше всего беспокоит в проблеме, которую вы описали? Что вы хотите для себя решить или понять?
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
цитата:
Насправді, особистість людини - це складна структура і в одній із психологічний теорій (транзакційний аналіз) побутує думка, що у кожному з нас є внутрішня Дитина, Дорослий і Батько. Тому те, що Ви так реагуєте в 26 років може бути реакцією із вашого Дитячого его-стану, адже ваша маленька дівчинка відчуває страх, гнів і сум, що її не прийняли.
цитата:
Это связанные вещи?
Припускаю, що Ви інтегрували цю батьківську фігуру в свою особистість і зараз, коли хтось не відповідає так, як Ви хотіли би, це переростає у внутрішній конфлікт: Вашу внутрішню дитину буллерить Ваш внутрішній батько. Саме тому Ви так інтенсивно реагуєте на короткі привітання, адже Ви шукаєте, з одного боку, турботливу батьківську фігуру у інших, а з іншого - невідповідність цим очікуванням ранить Вашу внутрішню дитину.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, що саме Ваш тато вкладав у поняття "хлопчик" і як він до Вас ставився.
Дополнение от автора
Я хочу перестать беспокоиться об этом и не обращать внимания на то сколько меня поздравляют или не поздравляют вовсе. Я хочу, не быть зависимой от чужого мнения.
Папа относился и относится сдержанно, каких-то тёплых слов, но в то же время ругательства или унижения не было никогда!
психолог онлайн
цитата:
Поважаю і підтримую Ваше рішення. Для цього Вам необхідно, перш за все, розвинути свою самоцінність та стати для себе самою турботливою батьківською фігурою (тоді Ви не будете так інтенсивно сприймати такі дії інших). Із цим запитом краще звернутися індивідуально до психолога-психотерапета (щоб пропрацювати себе остаточно). Також, коли у Вас виникають гіпотези, що інша людина ображена на Вас тому, що відповіла якимось чином у переписці, то просто перевірте свою гіпотезу, запитавши: "Мені здалося, що ти на мене обрежений (-на). Це дійсно так?". Якщо говорити про привітання, то дуже часто ми робимо для інших те, чого хотіли б самі (у Вашому випадку це яскраві привітання), водночас, у інших людей може бути зовсім інше бачення того самого привітання і це варто враховувати та поважати. Якщо це важлива для Вас людина, то можете із нею побалакати на тему, якого саме привітання Вам би хотілося (звісно, лише іншій людині вирішувати, як це робити).
Водночас, я можу запропонувати Вам перелік ефективних технік, які Ви маєте виконувати систематично, однак, це як "перша допомога":
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про неї, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою чудовою вона є і як Ви їїї любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня та в ті періоди, коли Ви починаєте критикувати себе або коли Вас критикують інші;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) кожного дня (зранку та перед сном) ставайте перед дзеркалом та говоріть собі: "Я тебе люблю", "Ти цінна", "Ти гарна, розумна, цікава і надзвичайна дівчина!".
Дополнение от автора
Благодарю вас за развёрнутый ответ!
Вы действительно дали толчок для размышления и повод обратиться к психотерапевту!
Успехов вам!