Панічні атаки, дипресія
Все почалося раптово, була вагітна їхала у транспорті різко потемніло в очах, не могла зробити нормального вдиху(думала, що задихася) це відбулося раз. Я не звернула на це уваги. Через довгий час майже 2 роки приступи повторювалися, ставало вашко дихати, було відчуття сольної слабкості в руках, сильний страх. Потім на якийсь час все зникло. Одного разу почала затерпати рука та язик, сказали зажимає нерв в спині. Почалися сильні болі в плечі з лівого боку і переходила біль на грудну клітку і мені стало здаватися, що болить серце. Я почала читати в інтернеті що це може бути, симптоми були схожі на інфаркт міокарда. Ми провірили серце все добре. Але я так сильно вбила собі в голову що це серце а не спина. На фоні цих переживать почалися знову приступи сильне серцебиття, підвищення тиску, слабкість, страх смерті дуже сильний. Зявилися думки, що зімною щось станеться. Я постійно про це думаю на фоні цього постійно підвищене серцебиття, тиск постійно став 100на60 хоча раніше був завжди в нормі, я постійно втомлена, мені нічого не хочеться. Переживаю постійно, якась напружена
Підскажіть, що робити
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый вечер!
Возможно, что нужно проконсультироваться саврасом психиатром для начала и обратиться за терапией, чтобы разобраться с причинами. Скажите, у Вас раньше что-то было похожее ? Вы говорите, что это началось , когда Вы были беременны. Как Вы носили? Что тогда происходило в Вашей жизни, после чего это началось ? Как Вы сейчас себя чувствуете ?
психолог онлайн
Прежде всего Вам нужно успокоиться и не накручивать себя. Как Вам уже посоветовала моя коллега, желательно, чтобы психиатр или психотерапевт подтвердил диагноз "паническая атака".
Все боятся панических атак и называют их приступами. Сейчас я Вас может быть удивлю, но панические атаки - это по-своему здоровая реакция эмоционально перегретого организма.
Ключевую роль в возникновении панических атак играет немотивированный выброс адреналина, т.е. можно создать искусственную ПА, введя в организм человека адреналин.
Если соблюдать определенные рекомендации, ПА уйдут довольно быстро.
И необходимо помнить, что от панических атак не умирают и не сходят с ума - это иллюзии!!!!
Панических атак не надо бояться, воспринимайте их спокойно, постарайтесь расслабиться. Через минут 15 адреналин распадется в организме и ПА уйдет.
Но это, конечно же не все, желательно, чтобы с Вами поработал психолог, обученный работе с ПА.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
На фоні цих переживать почалися знову приступи сильне серцебиття, підвищення тиску, слабкість, страх смерті дуже сильний. Зявилися думки, що зімною щось станеться. Я постійно про це думаю на фоні цього постійно підвищене серцебиття, тиск постійно став 100на60 хоча раніше був завжди в нормі, я постійно втомлена, мені нічого не хочеться. Переживаю постійно, якась напружена
Панічні атаки - це справді хитрий і підступний ворог. Однак, протидіяти йому люди вже навчилися. Є відповідні методики та прийоми. Потрібно лише відкинути сподіваня, що все минеться саме по собі. Замість цього треба звернутись до психолога, що зається на лікуванні ПА.
В основі панічной атаки лежить страх, а частіше страхи. Але вони здебільшого знаходяться в підсвідомості ф тому людина не може іх ідентифікувати та назвати словами. В такому разі вони відчуваються як тривога, яку супроводжують соматичні симптоми - серцебиття, змінений тиск, запаморочення, задуха й таке інше.
Людина може дещо робити собі на користь самотужки. Наприклад, засвоіти техніку свідомого дихання, навчитись відволікатись від фиксаціі на стані здоровья, оволодіти прийомами розслаблення. Проте це будуть тимчасові речі. Щрби здолати ПА та нормалізувати життя, обов*язкого потрібно розібратись з глибинними причинами. Йдеться про відносини з близькими, ставлення до себе, особливостями ємоційной сфери (частіше із пригниченням власних ємоцій, невмінням відкрито висловлювати своі бажання, спиратись в стресових ситуациях на себе...)
Пропоную подивитись для початку відео про панічні атаки "Панические атаки. Как приручить "дракона". Знайдете в Інтернеті.
психолог онлайн
доброе утро. обратитесь к психологу который специализируется на панических атаках. сейчас это достаточно распространенная проблеми. психотерапия прекрасно с этим справляеся, нужно выделить время и решить этот вопрос.