Не переношу плач дітей
Доброго вечора.
Коли чую на вулиці плач дітей малих (0-4рр) всередині все розривається, зразу починаю думати що дитині завдають шкоду і вони почуває себе погано біля тих людей які з нею зараз знаходяться. Хочеться підійти і впевнитись що дитина в безпеці і заспокоїти її (не підхожу звісно, стримуюсь). Стараюсь швидко зчезнути з того місця де плаче дитина бо просто не можу чути цей плач. Навіть якщо я бачу що з дитиною поводяться ок, всеодно хвилююсь за цю дитину і хочу її заспокоїти. Я виросла в повній сім'ї. Але коли в дитинстві мама кудась йшла і лишала мене з бабусею я дуже плакала за мамою (коли мама верталась додому я просто з рук бабусі виривалась і тряслась бо так раділа що мама прийшла). Я просто страшно була прив'язана до мами. Тільки мама і всьо і мені ніхто не був потрібний. Всі сусіди і родичі казали: що вона так за тобою? чого так плакати за мамою? Мама прийшла та вже нема ради. Тільки мама їй і потрібна; Ті хто мене бавили або сиділи зі мною то казали що коли моя мама кудась йшла то я страшенно за нею плакала (це перше що вони говорили коли моя мама заходила в квартиру).
Пізніше коли я ходила в садік то там мені було сумно бо скучаю за мамою (з 4 р. пішла в садік бо народилась молодша сестра). Коли згадую садік то зразу згадую як за мамою скучала, вже була старша і не плакала але всередині було все в сльозах бо скучаю за мамою.
Потім коли їздила в табори то крім того що мені було важко адаптуватись я знову скучала за мамою. Там я не плакала але всередині була така сумна і це відображалось назовні бо інші діти часто мене питали: чого ти така сумна?. Я їздити в них не хотіла бо знала що знов буду сильно скучати за мамою. В таборі не було мені дуже цікаво але я старалась чимось себе займати і приймати участь в різних заходах бо цей сум за мамою супроводжував всюди і дуже важко було в тому плані що цей сум постійно з тобою і він нікуди не зникає; І переключити увагу з суму на щось інше було дуже важко. Коли в таборі говорила з мамою по телефону то стримувалась щоб не розплакатись бо так сильно скучала.
І щодо мами, вона є такою що любила дуже сильно (обнімала, цілувала ну 1000 раз на день) і гіперопікала також (ну така мама що всьо для нас). І ще я високочутлива людина, і тривожна.
І тепер питання: 1. Чому я не переношу коли дитина плачить? Чому від цього плачу всередині все прям розривається?
2. Чому такий сум був за мамою сильний? Чому так важко давалась мені розлука з мамою?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора, Юлія!
цитата:
1. Чому я не переношу коли дитина плачить? Чому від цього плачу всередині все прям розривається?
Мабуть Ви вже здогадуєтесь, що така реакція викликається спогадами про СЕБЕ-маленьку, яка теж плакала-страждала БЕЗ мами. Тому й чіпляє.
цитата:
Тому що мати емоційно прив'язала Вас до себе гіперопікою та надмірною любов'ю. Але таким чином вона піклувалася більше про себе - про свої емоційні потреби, ніж про Вас і не думала про наслідки, які Ви тепер пожинаєте. Ще, можливо, був фактор нестабільних сімейних стосунків між мамою та татом. Це завжди призводить до підвищеної тривожності у дитини. А коли дитина тривожиться через це, вона підсвідомо тягнеться до одного з батьків, частіше до мами.
Відредаговано автором 23-08-2023 19:07:39
психолог онлайн
Юлія, доброго час доби!
цитата:
Підтримую колегу - скоріш за все це перенос і підсвідомо Ви проживаєте свої дитячі емоції. Думаю, має сенс над цим попрацювати.
Стосовно другого питання - все не так просто. Ви описали дуже сильне емоційне засипання на маму. Але через яки обставин це сталося, можливо ця привʼязаність та страх були сформовані ще в пернатальни період, можливо в грудничковий… це треа ясовувати и проробляти.