Як змінити своє життя на краще?
Потрібна допомога лікаря спеціаліста, є проблема у стосунках з партнером.
Відчуття складається що ми спілкуємося на різних мовах та не розуміємо один одного.Через це весь час є присутня внутрішня агресія яку уже стримувати не можливо, ємоції негативні також присутні ,та іноді я їм даю повну волю!
Боюсь що витрачаю свій час та життя марно ,та останніх пару років я відчуваю що зі мною не та людина з якою б я хотіла прожити життя.Але я залежна від свого партнера та не можу самостійно знайти в собі сили вирішити проблему.Зараз настав просто пік через який я прийняла рішення звернутися по допомогу до лікаря.Прошу допомогти мені бо мій внутрішній стан на мою думку дуже важкий і потребує негайної допомоги
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Прошу допомогти мені бо мій внутрішній стан на мою думку дуже важкий і потребує негайної допомоги
Співчуваю Вам. Прийміть мої слова підтримки!
цитата:
Зараз настав просто пік через який я прийняла рішення звернутися по допомогу до лікаря.
І правильно зробили, що звернулись сюди.
З написаного Вами зрозуміло, що вже не вдається себе заспокоювати. Емоційний стан вкрай розхитаний і накопичена внутрішня агресія нестримно рветься назовні.
Тому потрібно розбиратись в ситуації і з'ясовувати, що саме і чому відбувається.
У зв'язку з цим декілька питань.
цитата:
Відчуття складається що ми спілкуємося на різних мовах та не розуміємо один одного.
Чого не розуміє партнер, а мав би розуміти, на Вашу думку?
Що саме викликає розбрат між вами?
Через що конкретно виникає Ваша агресія
цитата:
весь час є присутня внутрішня агресія яку уже стримувати не можливо
?
цитата:
ємоції негативні також присутні ,та іноді я їм даю повну волю!
На рівні поведінки, як це відбувається?
цитата:
Боюсь що витрачаю свій час та життя марно ,та останніх пару років я відчуваю що зі мною не та людина з якою б я хотіла прожити життя.
Можливо, й так. Але потрібно спочатку з'ясувати, які Ваші очікування не виправдались?Який маєте потенціал йти за своїми бажаннями?
цитата:
Але я залежна від свого партнера та не можу самостійно знайти в собі сили вирішити проблему.
Цікаво, в якому сенсі залежні - психологічному, матеріальному?
До речі, звернення на форум можна розглядати как перший Ваш самостійний крок до розв'язання проблеми.
Ще спитаю, чи розглядаєте ви можливість звернутись разом з партнером до сімейного психолога?
Знаю, з власного досвіду, що його допомога буває вельми корисною у налагодженні здорових стосунків в парі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355395 для Владимир Анатольевич
Доброго вечора. Дякую вам що відповіли мені. Почну з того що з партнером ми уже 8 років у стосунках . У нас різниця у віці 10 років .Він старший.
Непорозуміння між нами виникало завжди але я завжди приймала рішення що можливо я ще не доросла і що він правий.І завжди приймала все на свій рахунок: ще недоросла,ще зовсім нічого не розумію,а він все ж таки вже прожив більше життя і має досвіду більше і мабуть краще знає, і що він правий .І весь час якщо я щось робила не поговоривши з ним- то закінчувалось це сварками.
Я не мала своєї думки та завжди погоджувалася з ним навіть якщо в думках я думала зовсім по іншому.
Згодом я зрозуміла що не можу без нього жити і не уявляю свого життя без нього.
Та він завжди мені щось недоговорював та з часом у мене назбиралося багато питань до нього ,спочатку я боялася його щось запитувати але це настільки мене мучило що я зібрала всі свої страхи та наважилась на розмову .
Після того як я почала говорити що мене багато чого турбує і я хочу почути просто відповіді на свої питання-почула що на все свій час.
Через два роки я сама дізналася випадково що він одружений і має дитину.
Для мене це було як вистріл у спину.Тиждень я немогла нічого їсти,практично не спала та після роботи випила алкоголь щоб хоч трохи втамувати свою біль.
Він тиждень не телефонував і не писав але я знала що побачу його бо ми мали їхати разом на концерт.
Я собі прокрутила собі в голові як я маю йому сказати що знаю правду і просто хотіла побачити що він скаже на це.
Та після концерту коли я вже вдома сказала що знаю про дружину і сина він просто накричав на мене,та сказав що просив мене щоб я нічого про нього не дізнавалася ні в кого бо цим я тільки зіпсувала все.Що він хотів мені сказати про сім’ю але не знайшов за 2 роки нагоди .
В кінцевому результаті ми таки разом до тепер.
Але він з дружиною так і офіційно не розлучився до цього часу.
Перестав мене розуміти після того як я почала себе цінувати і приділяти собі більше уваги.
Я навчилася не мовчати та мати свою власну думку і говорити про неї та виставила свої особисті кордони.Ми в один момент розійшлися з ним на 1,5 місяця .І я мала нові стосунки .Та він мені недавав спокою та просив щоб я повернулася до нього,що жити неможе і що зміниться заради мене.
Я пробачила йому та зробила цим своє життя тільки ще більше нестерпним адже він і справді змінився та це було не довго.
Він часто згадував мені що я його кинула і постійно мене перевіряв ,слідкував за моєю геолокаціє ,перевіряв мій телефон,змусив видалити всі свої соцмережі якщо хочу щоб він мене пробачив.Вкінцевому результаті згодом він відступився від думки що це в ньому була проблема і що ми розійшлися через нього тоді ,а що це я захотіла гульнути і я його кинула і що я все життя тільки те й роблю що курвлюсь.
Я вже купу раз намагалася обрізати всі кінці але він постійно то вибачиться і каже що це все через проблеми.То починає давати мені на жалість а я ведусь і знову одне і те ж саме по сотому колу!
Але ці звинувачення постійні що я десь з кимось гуляю собі поки він на роботі і що я така курва а він мене пожалів,що він заради мене пішов на жертви а я не ціную те що він для мене робить-просто мене доводять до панічних атак ,та до депресії.Я почала скидати вагу дуже швидко і практично недосипаю,на роботі зранку до вечора 22 дні на місяць і всеодно я на його думку встигаю зустрітися з колишнім хлопцем і що в мене є коханці і не один.
В мене просто їде дах .У нас дітей своїх нема,живемо на орендованій квартирі,нікуди разом не ходимо і саму не пускають нікуди якщо не знає з ким я йду.Неможу його самостійно покинути бо думаю що залишусь сама .Адже вік у мене вже не настільки молодий.
Він психічно мене давить.Я пропонувала йому щоб ми разом звернулися до сімейного психолога-він відмовився бо вважає що проблема не в нас а у мені.Що мені робити?
Я просто хочу бути здоровою і щасливою.Я хочу щоб поруч була людина яка мене підтримає коли мені важко і буде мене любити,турбуватися про мене і більше нічого мені не треба.
Весь цей час що я з ним -я не відчувала що я щаслива і що я потрібна йому.Я тільки відчувала приниження,обман,страх,несправедливість до себе і розуміла що я можу розраховувати тільки на себе.За 1,5 місяці що я була з іншими у відносинах-я відчула більше ніж за весь час з ним.
Той інший хлопець це мій давній друг якого я не бачила 11 років і зустрілись ми випадково коли я з роботи йшла ,раніше ми були друзями та він мені подобався тоді і як виявилось що і я подобалась йому.Тому коли ми зустрілися через 11 років випадково на вулиці (він 6 років прожив за кордоном) в якись момент я подумала що можливо це доля і що це знак .І вже на той час мій партнер мене доводив до такого стану що я просто плакала щодня.
Я чесно собі признаюсь що шкодую про те що зробила вибір не на свою користь,я просто весь час ведусь на те саме знову і знову.
Я образила людину яка за 1,5 місяця мені показала що можна бути щасливою якщо поруч та людина ,я відчувала себе щасливою і потрібною .Я шкодую що сама зруйнувала своє життя
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355395 для Владимир Анатольевич
Мої друзі та рідні хвилюються за мене і не ухвалюють мій вибір.Часто нагадую мені що мені потрібно думати про своє майбутнє і що я можу зробити це і пропонують свою допомогу.Але я настільки вже привикла що мені важко прийняти це рішення хоча розумію що так буде краще для нас обох і що ніколи не пізно,просто потрібно буде час це все пережити.
Та навіть зараз пишу вам але ще навіть не можу уявити собі як я буду жити далі без нього.Яким це буде життя-я буду все життя винити себе що поступила з ним так погано та покинула його.
Бо він мені розказував про свої відносини з його батьками та рідними,він завжди говорить що всі його не люблять і він нікому не потрібен і що він піде з цього життя а ми всі потім будемо разом плакати.Він вже пустив коріння в мій мозок що крім мене він нікому не потрібний,і що без мене він пропаде .І якщо з ним щось трапиться-то я буду в цьому винна
психолог онлайн
цитата:
В кінцевому результаті ми таки разом до тепер.
Ваша сповідь викликає почуття жалю через те, що Ви себе, на жаль, не цінуєте(!)
Залежні від страху і невпененості в собі.
Порада буде така - необхідно зробити вибір, яким життям Ви насправді хочете жити(!)
Як його зробити і як потім жити далі - з цим варто звернутись на індивідуальну терапію. Саме терапію, бо розмови нічого принципово не вирішують.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355530 для Владимир Анатольевич
Я ніби свідомо і тверезо розумію що так краще буде для мене і що потрібно все закінчити негайно але не можу нічого з собою зробити.Боюся,мій страх сильніший за мене.Напевно я наважусь зробити це коли знову у моєму житті появиться людина на яку я зможу переключитися
психолог онлайн
цитата:
Боюся,мій страх сильніший за мене.Напевно я наважусь зробити це коли знову у моєму житті появиться людина на яку я зможу переключитися
Схоже, що страх зробив выбір замість Вас. На жаль, залежність тільки підсилюється. Обираєте незадовільні відносини, а мали б обирати себе.