Як припинити шкодувати, що захистив дисертацію?
Добрий день. Я постійно шкодую про те, що захистив дисертацію, що витратив на неї 4 роки свого життя. Я людина з синдромом відмінника, завжди з захопленням навчався в школі, потім і в університеті та аспірантурі, мені подобалась моя спеціальність, навчався з великим фанатизмом, з фанатизмом писав та захищав дисертацію. Проте після захисту у мене зник інтерес до моєї спеціальності (бухгалтерський облік), не розумію чому. В аспірантуру вступав, бо хотів викладати, але після навчання в аспірантурі я зрозумів, що освіта - це дуже жорстока професійна сфера, де тебе за людину не вважають, а викладати беруть тільки своїх та наших, тобто по блату. Тому мені місця там не знайшлося, викладати мене нікуди не беруть. Після вступу в аспірантуру я влаштувався на підробіток в колекторську компанію, ця робота мені дуже сподобалась і зараз надзвичайно подобається, досі тут працюю. Саме після влаштування на цю роботу у мене почав потроху зникати інтерес до своєї спеціальності, а тепер його взагалі немає, я тепер не розумію як у мене взагалі знайшлося натхнення працювати 4 роки над дисертацією, яка по факту нікому не потрібна. Викладати не беруть, працедавцям вона взагалі не цікава, їм тільки досвід подавай або ще незрозуміло що. Для чого я її тоді захищав і витратив скільки часу та сил на написання, не розумію. Мене цілком влаштовує моя поточна робота, але всередині сидить якийсь черв'ячок, який ніби постійно нагадує про мій диплом доктора філософії і що ніби з ним треба щось робити. Але я хочу забути, що я взагалі її писав, бо мені іноді здається, що після її захисту я не порозумнішав, а подурнішав. Скажіть, будь-ласка, як перестати жалкувати про те, що я захистив дисертацію? Коротко додам ще інформації: неодружений, дівчини у мене немає, друзів також. Є один друг з яким спілкування по телефону. З 20 до 23 років страждав на ОКР, потім вступу до аспірантури він зник само собою. Але у 28 років, після захисту дисертації ОКР почав повертатися. Вже майже рік за призначенням психіатра вживаю селективні інгибітори зворотного захоплення серотоніну, зараз стан більш-менш стабільний.Підкажіть, будь-ласка, як забути про дисертацію і не перейматись через неї?
Питання від: ; Вік: 30
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Если не ошибаюсь, то когда-то вы писали на сайт.
Предположу, что у вас были ожидания и какие-то надежды вы возлагали на эту диссертацию, но они не оправдались.
Вы хотели преподавать?
Был ли это ваш интерес и потребность писать диссертацию, либо это было навязано родителями, например?
Предположу также, что есть убеждение, что раз чем-то занимался, то все, нужно теперь до конца жизни чтобы с этого была польза. И что нельзя по ходу жизни изменить свои интересы, цели, деятельность.
Есть такое?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376307 для Валентина Михайловна
Да, мне хотелось преподавать, начиная с первого курса университета. Это было исключительно мое желание писать диссертацию, хотя родители его поддерживали. Но потом, когда я начал работать коллектором, это желание начало угасать. Я постепенно начал терять интерес к своей специальности, хотя по ней никогда не работал. Мне больше начинало нравится быть коллектором. Я начинал чувствовать, что именно коллекшн - моя стихия, мое при. звание. И стал осознавать, что у преподавателей очень напряженная работа с постоянными нервами, постоянными аккредитациями, аттестациями. Я когда поступал в аспирантуру, думал, что защищу диссертацию и буду просто ходить преподавать и все. А там все не так как я думал. Нужно постоянно писать статьи, публиковать их за свой собственный счет. При этом их пишут не ради развития научной мысли, а просто для галочки, для закрытия плана по статьям. А на самом деле статьи никому не интересны. За них ты деньги не получишь. И писать статьи в свободное от работы время, нужно тратить на них свои выходные. А мне нравится когда выходные - это выходные, когда можно все выходные пролежать на диване. А в коллекторской компании я такое себе позволить могу. Не следует также забывать, что преподаватели не могут прокормить свои семьи за свою нищенскую зарплату, не работая где-то параллельно еще. А работать где-то еще не всегда-то получится, учитывая преподавательскую загруженность парами, статьями, силабусами и прочей ерундой. После защиты диссертации мой научный руководитель попросила меня написать еще диссертацию еще одной ее аспирантке, пообещав, что после она мне что-то заплатит. Я, как последний придурок, тратил все свои выходные на написание ее диссертации, где-то 70 % ее диссертации собрал я, остальные 30% - мой научрук. Сама аспирантка ничего писать не умеет. Уже в феврале у нее защита, а никакого намека на то, что от нее будет какая-то благодарность мне - до сих пор нет. За все время написание диссертации она отблагодарила меня следующим образом - несколькими частями скинула мне 7500 грн. и один раз под Новый год прислала мне продукты по почте где-то на 1000 грн. И все. Хотя даже за самую плохую диссертации берут как минимум 5000 долларов. Прэтому я понял, что образование - это не моя стихия, я там не выживу, лучше я буду обычным коллектором, буду работать на той работе, где нет нервов, стресса и плохого обращения к тебе. Я считаю, что нет ничего страшного в том, чтобы работать на более простой работе, чем та на которую ты учился. Просто хочется отпустить эту диссертацию со своей жизни и не думать о ней
психолог онлайн
С одной стороны, решение ваше и вам хотелось писать диссертацию - и вы это сделали. То есть выполнили свое желание.
Сейчас вы тоже получаете то, что хотите и вам это нравится - ваша работа.
С другой стороны, ощущение, что вы как будто злитесь на то, что не продумали и не просчитали заранее все нюансы, а должны были.
Вы позволяете себе ошибаться? Что-то не предвидеть?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376311 для Валентина Михайловна
Да, сейчас уже позволяю. Но в детстве, подростковом периоде и даже в юности, наоборот, я считал, что не должен никогда ошибаться, должен быть лучше всех во всем, чтобы мной гордились все окружающие. А после защиты диссертации я понял, что не все мои старания, к сожалению, будут оценены окружающими. И теперь стал позволять. Потому что еще хочу избавиться от своего ОКР, окончательно
психолог онлайн
Чем отличаются ваши ошибки, которые вы себе позволяете и прощаете от той, которая касается диссертации?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376314 для Валентина Михайловна
Ну например, позволяю себе не быть идеальным, не пытаюсь кому-то понравиться, могу с кем-то некорректно поговорить и т.д.
психолог онлайн
Я имею в виду, почему некоторые ошибки себе прощаете и вам ок, а с диссертацией нет?
В чем отличие этих ошибок?
психолог онлайн
Доброго дня, Денисе!
цитата:
ЯК ПРИПИНИТИ ШКОДУВАТИ, ЩО ЗАХИСТИВ ДИСЕРТАЦІЮ?
Для цього потрібно ПРИЙНЯТИ реальність, адже у вас
цитата:
синдромом відмінника, завжди з захопленням навчався в школі, потім і в університеті та аспірантурі, мені подобалась моя спеціальність, навчався з великим фанатизмом, з фанатизмом писав та захищав дисертацію.
Тобто на той час і той момент по-іншому ПРОСТО не могло бути(!)
цитата:
В аспірантуру вступав, бо хотів викладати, але після навчання в аспірантурі я зрозумів, що освіта - це дуже жорстока професійна сфера, де тебе за людину не вважають, а викладати беруть тільки своїх та наших, тобто по блату.
Маю думку, що описане вами відбувається не завжди і не всюди. Проте ви сприйняли ситуацію саме в такому ключі. І це, напевно, проблема(!) Тим більше, є наочні підстави
цитата:
З 20 до 23 років страждав на ОКР, потім вступу до аспірантури він зник само собою. Але у 28 років, після захисту дисертації ОКР почав повертатися. Вже майже рік за призначенням психіатра вживаю селективні інгибітори зворотного захоплення серотоніну
Проте не було б щастя, так нещастя допомогло -
цитата:
Після вступу в аспірантуру я влаштувався на підробіток в колекторську компанію, ця робота мені дуже сподобалась і зараз надзвичайно подобається, досі тут працюю.
цитата:
Для чого я її тоді захищав і витратив скільки часу та сил на написання, не розумію.
Ну як для чого? По факту, аби знайти іншу сферу діяльності, яка вас цілком задовольняє. А що може бути краще цього?!
цитата:
Підкажіть, будь-ласка, як забути про дисертацію і не перейматись через неї?
Потрібно працювати з психологом, щоби розібратись у ваших мотивах і намаганнях забути. Саме в них криється ваше ставлення до себе, ніби ви зробили помилку всесвітнього масштабу, скоїли лихо і катастрофічно нашкодили собі(!)
До речі, я пам'ятаю, як кілька разів у минулому ви вже відкривали тему на цьому сайті. Однак, судячи з усього, не просунулись у вирішенні проблеми ані на крок. Чому? А тому що знову-і-знову проблему озвучуєте, а до вирішення її так не долучились - не почали співпрацювати з психологом в індивідуальному форматі(!)
Наразі відомо, що обговорення проблеми не дорівнює її вирішенню. Потрібно йти вглиб вашої свідомості, шукати корені проблеми з ОКР, вирівнювати емоційний стан. аби жити вільно. обходячись без медпрепаратів. Налаштовувати взаємини зі світом і, врешті-решт реалізуватись як цілісна особистість(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376323 для Валентина Михайловна
Не знаю почему так. Возможно потому, что на диссертацию я потратил больше усилий, поэтому она мне кажется более важной
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376330 для Володимир Анатолійович
Дякую, Володимире Анатолійовичу, я Вас зрозумів. На жаль, те, що в університет беруть на роботу лише по блату - це відбувається всюди. Кожен завідувач кафедри бере на роботу виключно своїх людей, а не людей з вулиці на кшталт мене. Тому така сумна реальність. Якщо у тебе немає знайомств у сфері освіти - то всім буде начхати на твій розум, твої навички та здібності. В якості прикладу наведу приклад: та людина, якій я робив дисертацію - давно працює в університеті, навіть не отримавши вчений ступінь. А у мене вже 2 роки вчений ступінь, а мені ніхто не пропонує викладацьку роботу. Мені то вона вже і не треба, але факт залишається фактом.
психолог онлайн
Да, так бывает, что усилий больше, чем результата. Но любая деятельность, любой опыт, даже самый неприятный дает нам что-то - опыт, знания, какие-то навыки. И важно заметить, что дала вам диссертация. Как минимум, вы погрузились в процесс настолько, что с ОКР стало лучше. Чем не хороший результат?
А еще вы поняли, что это не ваше и хочется вам другого. И так тоже бывает и это тоже опыт.
Предположу, как писала выше, что есть установки про то, что если начал делать и приложил усилия, то должно быть продолжение, выгода и возможно заработок. А если нет, то нечего и браться было, если не просчитал все заранее.
Работа с психотерапевтом все же полезна была бы, и думаю не только по теме диссертации, а в целом, с темой принятия себя и того, что вы делаете, что выбираете
психолог онлайн
Пане Денисе, вітаю!
Дуже сумно читати про ваші поневіряння. Проте, як влучно помітили колеги, ви у цьому процесі вдосконалювалися, приймали певні рішення, робили висновки. Хочеться сподіватися, що ви вийшли з процесу написання дисертації дещо іншим, ніж увійшли до нього.
Стосовно "забути про дисертацію" - чим більше ми намагаємось шось відкинути, забути про це, не звертати на це свою увагу, тим настирливіше саме ця інформація знов і знов виникає у нашій свідомості.
Отже, звернення до психотерапевта рекомендоване )))