Чому люди зникають
Доброго часу доби усім спеціалістам, які відгукнуться на моє питання. Але, якщо бути більш точною, не питання, а рефлексія. Почну з того, що я дуже люблю людей і спілкування. Це завжди приносило мені задоволення і натхнення. Якось так в житті було, що у мене ніколи не було багато друзів. Моя єдина подруга, яку я просто обожнюю виїхала за кордон. Коли ми зустрінемось не знаю, це дуже засмучує. Але ж в житті так хочеться живих зустрічей, жіночих розмов за келихом чогось смачного і звичайного людського тепла. Моя проблема полягає в тому, що в якийсь момент життя усі мої знайомі кудись зникли. Вірніше, не зникли, а перестали мене кликати, в той момент, коли зустрічаються самі. А в ті дні, коли ми все ж зустрічаємось я наче не маю що сказати, я почуваю себе зайвою. В чому причина цього я не знаю. Можливо, якби я була більш зайнята роботою, я би менше про це думала, але зараз я не працюю, а проходжу перекваліфікацію. Майбутня спеціальність тісно повʼязана з психологією, що є дуже цікавим для мене, оскільки це більше дозволить мені розуміти причинно-наслідкові звʼязки поведінки людей. Для себе я виокремила істину, що якщо люди чогось не хочуть робити, вони не повинні. Тобто не кликати мене це окей, але чому я так хотіла з ними зустрітися, чому мене це тригерить. Я була віддана на 100% , а в результаті мене злили. Ось такі відчуття. Я б хотіла почути, якусь думки стосовно цього питання. Чому люди зникають з мого життя. Може це буде звучати егоїстично, але я класна дівчина, я розумна і весела, що відбувається? Наперед усім дуже вдячна за відповіді!
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго вечора Kate.
Як на мене, причина того що відбувається, може критися у Вашій дуже сильній схильності до "залипання" на стосунках, швидкій прив'язливості, що людей може дуже напружувати. Бо це схоже на підсвідоме "смикання" людей за рукав. А яка буде реакція у відповідь? Правильно, рефлексивно, спробують вирватися.
Що мене навело на таку думку?
Ваші ж слова з розповіді. Перше, слова про найкращу подругу - "я її обожнюю". Але ж обожнювати можна лише, перепрошую, Бога, а не людину. Отже, може бути схильність до сильних ідеалізацій.
Друге - фраза про знайомих
"Я була віддана на 100% , а в результаті мене злили. Ось такі відчуття..."
Коли ми віддаємося комусь на 100%,, ми однозначно, повністю втрачаємо себе. А людина, яка втратила себе, стає одразу нецікавою, а отже, непривабливою.
Інша справа, звідки така тенденція до обожнювання та такої прив'язливості?
Що одразу наштовхує на думку про дитинство.
Як до Вас ставилися батьки в дитинстві? Чи вистачало Вам любові, тепла, порозуміння, радості, ніжності, турботи від них? Як склалися стосунки між батьками?
Відредаговано автором 09-03-2025 20:56:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379095 для Алла Григорівна
Дякую за вашу відповідь!
Можливо я не коректно виразилася, що обожнюю її. Я просто дуже ціную цю людину, нас поєднує дуже багато життєвих моментів і тому такі відчуття.
Ваші слова про швидку привʼязаність дійсно є правдивими, я дуже швидко привʼязуюся як до людей, так і до місць.
Чи втрачала я себе під час спілкування з іншими людьми, моя відповідь буде- ні. Це більше про те, що я ініціювала зустрічі, підтримувала коли були складні моменти, мені казали « вау, ти так класно відчуваєш людей» , а потім мене просто ігнорують. Одразу виникає негативна реакція, ти запитуєш себе : «чому?» , а , власне, чому не знаю.
З батьками у мене чудові стосунки, в дитинстві у мене було все, про що може мріяти дитина і зараз теж ми дуже близькі, часто зустрічаємося. Я насправді їх дуже люблю.
психолог онлайн
Ви пишете "Це більше про те, що я ініціювала зустрічі, підтримувала коли були складні моменти, мені казали « вау, ти так класно відчуваєш людей» , а потім мене просто ігнорують..."
Дуже схоже на "гру в одні ворота", коли віддаєшся повністю навіть тоді, коли, можливо, люди і не дуже просять... "Одразу виникає негативна реакція, ти запитуєш себе : «чому?» , а , власне, чому не знаю"...
Є поняття очікування від результату своїх дій. Тобто, це з області міри безкорисливості.
І якщо виникає негативна реакція, то, певне, очікування від того, що Ви для людей робили, все ж були і не маленькі...
І тоді виникає знову питання. А чому, як і коли формується саме такий принцип побудови стосунків та допомоги?
А коли ми очікуємо вдячності?
Можливо, тоді коли нам потрібне "погладжування", схвалення нас для відчуття. нашої значимості, самоцінності...
І тоді, знову ж таки, потрібно повертатися в дитинство. Адже, саме в дитинстві формується наше спмосприйняття.
Ви пишете :
"З батьками у мене чудові стосунки, в дитинстві у мене було все, про що може мріяти дитина..."
І от з цього місця, якщо можна, більш детально. А про що може мріяти дитина? Наведіть, будь ласка,якісь приклади.
Відредаговано автором 09-03-2025 21:32:21
психолог онлайн
Добрий день. Як ви себе поводите, коли дружите? Чи не переходите ви межі у спілкуванні?
Що значить віддана на 100%?
Якшо ви,правда, хочете працювати психологом,вам необхідно почати індивідуальну роботу з психотерапевтом. Тоді теоретичне і узагальнене вже не так буде мати для вас значення,як ваше особисте зростання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379098 для Алла Григорівна
Ви маєте рацію про гру в одні ворота, це так і є.
І не те, щоб я очікувала чогось нереального від людей, але ж не ігнорувати когось це елементарно.
І так, я відчуваю негативні емоції стосовно цього.
(Про дитинство)
Я вважаю, що найважливіше для дитини це любов батьків, що в свою чергу є дуже обширним поняттям. Я відчувала любов на 100% .
Я дуже любила гарний одяг, і мені завжди купували найкращий, памʼятаю як я сама його обирала. Були різні дитячі забаганки про найнеймовірніші іграшки і завжди у мене все було. Памʼятаю наші походи в кафе, відпочинки, як мені святкували день народження з клоунами і тд. Тоді це було так круто, зараз я дуже рада, що це все було. Навіть спогади про те як ми просто щось готували на кухні разом це дуже цінно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379099 для Віталія Юріївна
Дякую за вашу відповідь!
Ні, я ніколи не переходжу межі спілкування, навіть коли є якісь проблемні моменти можу змовчати, щоб не робити людині боляче.
Віддана на 100% я розумію це, що якщо людина до мене звертається я завжди буду поряд. Тобто це може бути раніше, пізніше, але я завжди даю фідбек. І , якщо чесно, мені і не дуже потрібно , щоб хтось слухав мої проблеми, мені в більшій мірі достатньо просто веселитися з друзями або знайомими, щоб отримувати позитивні емоції і все. Якщо є щось, що турбує, я краще це буду в собі обдумувати. Тобто грузити когось своїми проблемами це не про мене.
Я мала досвід роботи з психологом і завершила. Розумію, що в більшій мірі сама можу собі зарадити, але от буває, що інколи хочеться почути думку людини зі сторони.
психолог онлайн
Доброго ранку, Kate!
цитата:
ЧОМУ ЛЮДИ ЗНИКАЮТЬ
Неймовірно цікаве і важливе питання ставите. І, дійсно, чого люди зникають з вашого поля? Та чи зникають усі? Можливо, зникають саме ті, в стосунках з якими ви найбільше зацікавлені?
цитата:
Може це буде звучати егоїстично, але я класна дівчина, я розумна і весела, що відбувається?
У вас самої, напевно, є власні припущення і пояснення. Що думаєте з цього приводу? До яких висновікв дійшли у співпраці з психологом?
Щодо вашої ситуації, то мене першим тригернула ось ця ДЕКЛАРАЦІЯ -
цитата:
Почну з того, що я дуже люблю людей і спілкування.
Не те, щоб я не вірив у здатність когось любити людей, проте не загалом. У мене великі сумніви щодо усвідомлення заявниками цього феномену і усіх пов'язнаих з ним складнощів.
Любити можна не усіх підряд. Можна любити батьків, дідуся й бабусю, коханого/кохану, дітей. І це будуть окремі особистості. А щодо друзів і знайомих, то почуття будуть відрізнятись - повага, турбота, цікавість, симпатія, шанування і т.д. Причому взаємини з плином часу обов'язково будуть змінюватись. Як і дистанція між людьми також - в залежності від конкретних вчинків, зміни пріритетів і зовнішніх обставин.
Отже, мені видається, що корінь проблеми криється десь тут - у тому, в якості кого ви сприймаєте людей, чого від них очікуєте і що транслюєте зі свого боку у стосунках з ними(!)
Також можу припустити, що ті люди, які зникають, багато чого зчитують з вашої поведінки, слів, інотонацій, міміки, жестів тощо. І те, що вони считують у власних відчуттях, їм не завжди подобається. Що саме? Напевно, їх думки та емоції у контакті з вами. Як результат - вони віддаляються або зникають з горизонту зовсім.
Відредаговано автором 10-03-2025 09:38:33
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379119 для Володимир Анатолійович
Доброго ранку!
Дякую вам за відповідь, багато слів мені відгукнулося.
Насправді, як ви кажете, зникають ті стосунки, в стосунках з якими я дуже зацікавлена і ще ті, де я люблю свій стан, тобто мені елементарно комфортно.
Можливо, я не коректно виразилася, що люблю усіх людей, але я дуже люблю своїх рідних і люблю поговорити з чужими людьми, мені це приносить задоволення і це я і мала на увазі під любовʼю до людей) але знову ж таки, як ви сказали є, що до всіх різні емоції любові.
Працюючи з психологом, я дійшла до висновку, що у мені є багато позитивних якостей і загалом люблю себе, але дуже часто порівнюю себе з іншими. Часто я бачу ( це не завжди, але буває), що хтось успішніший/ багатший/ кращий. В багатьох ситуаціях мені не вистачає вміння бути самодостатньою. Бо якби я була такою, я б насправді не зважала на оцінку інших і мене б не турбувало те, що люди закінчують зі мною стосунки або втрачають інтерес.
«Отже, мені видається, що корінь проблеми криється десь тут - у тому, в якості кого ви сприймаєте людей, чого від них очікуєте і що транслюєте зі свого боку у стосунках з ними(!)» –це повне попадання того, що я відчуваю, це саме так і є.
Я думаю, що насправді причиною цього всього є те, що я егоїст? Підсвідомо я хочу, щоб все крутилося навколо мене. Я не знаю це ок, чи не ок.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
В цьому плані, здається, не варто звертатись за відповіддю до когось. Усі відповіді знаходяться всредині вас. Зокрема, певні емоції і переживання підштовхнули вас звернутись на форум психологів. Вважаю, що не лише цікавістю обумовлене ваше звернення. Скоріше за все, перебіг подій в реалі не дуже вас задовольняє. Гіркоту неспівпадіння з ним власних очікувань ви вже відчули на смак. І цей смак, вірогідно, не сподобався.
Хочу вам запропонувати дослідити такі явища, як егоїзм і егоцентризм.
На мій погляд, егоїст визнає наявність бажань і потреб іншим людей, але нехтує ними на користь задоволення виключно власних.
Егоцентрик, взагалі, вважає, що потреб і бажань у інших людей не існує. Тому і поводить себе відповідно.
А є ще поняття "здоровий егоїзм". Це коли людина ставить себе на перше місце. При цьому не використовує інших і собою не жертвує заради чиєїсь прихильності. Він може взаємодіяти, налагоджувати конструктивні і теплі стосунки, бо поважає думки, почуття та бажання інших. Він не страждає центропупізмом(!)
Відредаговано автором 10-03-2025 11:35:59
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 379131 для Володимир Анатолійович
Ви все вірно підмітили. Дякую!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Насправді, та сама схильність до сильного "залипання" може бути зумовлена не лише нестачею любові та уваги в дитинстві, але і, навпаки, надмірною увагою дорослих. Окрім того, саме в дитинстві формується певний світогляд кожної людини. І якщо, наприклад, у батьків та батьків і дитини надчудові, прекрасні стосунки, тоді те ж саме ідеалістичне сприйняття стосунків між людьми може перенестися несвідомо на всіх оточуючих людей вже в дорослому віці.
Що, знову ж таки, формує певні внутрішні очікування від того чи іншого спілкування, або тих чи інших наших дій...
Тоді, як гармонія - це "золота середина", певне вміння не прив'язуватися до оточуючих, при цьому проявляти увагу та співпереживання. І це вже питання, знову ж таки, світогляду людини, ієрархії внутрішніх цінностей...
психолог онлайн
А что вы вкладываете в понятие "люблю людей"?
Есть ли для вас разница между люблю людей и нуждаюсь в них, потому что не хватает чего-то в жизни, не умею быть одна?
Как долго ходили к психологу? С каким запросом? Почему завершили работу?
Вы пишите, что все ваши знакомые в какой-то момент пропали? Хочу уточнить.
Это были знакомые или друзья?
О каком количестве людей речь?
Как складывается ваша личная жизнь? Есть ли что-то общее, а также в чем разница между построением отношений с девушками и мужчинами?
Были ли у вас длительные дружеские отношения в школе, институте, во дворе в детстве, на работе?
Если да, то сколько, как долго и почему завершились? (кроме уехавшей подруги)