Психологиня Іонела Євгенівна Амарій Чернівці

28-02-2017 Іонела Євгенівна Амарій
Років досвіду: 8

Анкета цього психолога не оновлювалася понад півроку. Перевірте інших психологів в Чернівці
Освіта
- ЧНУ, спеціальність "практична психологія", магістр (2008-2013);
- Московський Гештальт Інститут, завершила І та ІІ рівні (2012-2017);
- курси в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області "шкільна служба порозуміння: впровадження медіації у загальноосвітніх навчальних закладах";
- учасниця та тренер:
- Фестиваль психології та психотерапії
- Чернівецька та Львівська регіональні конференції
- Вижницький інтенсив
- Фестиваль "Свіжа кров"
- Фестиваль жіночності "СправжнЯ"
- власний клієнтський досвід;
- Московський Гештальт Інститут, завершила І та ІІ рівні (2012-2017);
- курси в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області "шкільна служба порозуміння: впровадження медіації у загальноосвітніх навчальних закладах";
- учасниця та тренер:
- Фестиваль психології та психотерапії
- Чернівецька та Львівська регіональні конференції
- Вижницький інтенсив
- Фестиваль "Свіжа кров"
- Фестиваль жіночності "СправжнЯ"
- власний клієнтський досвід;
Досвід психологічної практики
Практикуючий психолог в школі з 2013р.
(індивідуальна та групова робота)
Тренінги та ворк-шопи на фестивалях
Ведення групи особистісного росту
(індивідуальна та групова робота)
Тренінги та ворк-шопи на фестивалях
Ведення групи особистісного росту
Працюю з запитами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
✔️ проведення тренінгів- дитячо-батьківські стосунки;
- симблінгові стосунки;
- особистісний розвиток;
- вікові кризи;
- робота з підлітками та їхніми труднощами адаптації;
- пошук свого Я, та творче пристосування до середовища;
- дитячі страхи;
- робота з тривогою та негативними емоціями;
- професійне та емоційне вигорання;
- планування дитини та підготовка до материнства/батьківства;
- пошук своїх границь та своєї території.
- симблінгові стосунки;
- особистісний розвиток;
- вікові кризи;
- робота з підлітками та їхніми труднощами адаптації;
- пошук свого Я, та творче пристосування до середовища;
- дитячі страхи;
- робота з тривогою та негативними емоціями;
- професійне та емоційне вигорання;
- планування дитини та підготовка до материнства/батьківства;
- пошук своїх границь та своєї території.
Розцінки приховані, тому що Іонела Євгенівна давно не оновлювала своїх даних.