Сприйняття критики
Доброго дня. Турбує питання про адекватне сприйняття критики. Помітила за собою, що після того, як мені вискажуть за щось якусь негативну реакцію, потім наче нервовий зрив,з яким не можу владнати. Нещодавній випадок - дитина 3,5р тривалий час істерив, що не дали того, що хоче,відмовлявся йти. Спочатку намагалася заспокоїти, пояснити, чому те неможливо зробити, всі відомі способи не пройшли. Врешті мої нерви почати здавати, потягла його за руку, він десь запнувся і впав - підлетіла стороння жінка і почала на мене волати і наїжджати, що я вчиняю насильство над дитиною, вона викликає поліцію, не давала мені пройти, фотографувала і тд. Підійшов працівник мунварти, який спочатку на мене теж хотів наїхати, але потім просто мовчки стояв. Після цього випадку накрила істерика, яку не могла години 2 вгамувати. Сьогодні маршрутчик висказався, що не так закрила двері, причому вийшов за мною з машини - йшла додому, ковтаючи сльози. І таких випадків безліч. В серпні зверталась до психолога, правда, по іншому питанню, і до психіатра, приймаю другий місяць антидепресанти. Допоможіть, будь ласка, розібратися, що зі мною не так.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечера!
Возможно, когда вы в таких случаях эмоциональных, то не умеете себя контролировать ( перебарщиваете)
И не очень эти моменты осознаете... (а другие люди это замечают...)
Когда человек в эмоциях, ему сложно себя контролировать.
А когда у вас начались эти срывы впервые?
И если два месяца пьете лекарства и нет эффекта - то может нужно заменить лекарства на другие ( поговорите об этом с психиатром)
И есть ли у вас поддержка? Люди которым вы не безразличны, которые вас любят?
Ощущение, что вам не хватает любви... сильно нервы расшатаны... ( предположение)
психолог онлайн
Здравствуйте!
Переутомление, и при это снижаются и когнитивные способности, в ваших ситуациях снижена концентрация внимания, повышенное утомление отсюда и не терпение, рассеянность, раздражительность и.т.д. Вам было бы хорошо поработать с психологом, получить поддержку!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день!
Ви описали дві проблеми – спілкування з дитиною та реакція на зауваження. Коли маленька дитина упирається, то марно їй щось пояснювати. Є техніки, які допомагають швидко переключити увагу дитини та вирішити ситуацію без конфлікту. Але виховання дітей без криків та покарань – це тема для окремої розмови
Щодо Вас, то треба розібратися, звідки у Вас дитяча реакція, чому Ви реагуєте сльозами? Можу припустити, що в дитинстві Вас не підтримували, і зараз проглядається Ваша невпевненість, низька самооцінка. А люди це відчувають на підсвідомому рівні.
Чому приймаєте антидепресанти? Ви маєте високий рівень тривожності? Не можете контролювати свої емоції? Що взагалі відбувається у Вашому житті? Ви можете поділитись з кимось своїми проблемами, отримати підтримку?
Відредаговано автором 25-10-2023 22:23:23