Думки піти на війну
Доброго вечора. Хочу вам виговоритись та щоб ви висловили свою думку.
Мені 19 через 1 місяць 20 років буде в мене вже з початку 19 років роздуми піти на війну. В мене є робота є своя власна автівка тому що я роблю вже 2 роки, в моєї сестри є чоловік на 2 роки старше від мене він вже служе пів року і вже добився не малих результатів по службі. Я говорив батькам але вони мене відмовляють говорячи тим що в тебе є робота автівка але знаєте мені чогось не вистачає може коли дійсно туди піду я зрозумію для чого живу. Дівчини немає, друзів є пару але виходимо раз на тиждень знайомих мало. Якщо чесно я не можу на це наважитись не можу і все я хочу попробувати але щось не дає, так само як і бросити цю роботу вона не погана але зарплата мала а обов'язків добавляють все більше і більше я вже не знаю що мені далі робити. Чомусь страшно але страшно я так зрозумів буде завжди, і від батьків переїжджати, і на нову роботу завжди буде страх. Батьки проти з друзями один говорить одне другий друге якщо себе послухати я хочу попробувати але страшно я зараз нікому не потрібен а якщо зміною щось станеться то точно нікому не буду потрібен. Але мені не хватає якогось глотка повітря. Що можете порекомендувати!
Вопрос от: ; Возраст: 19
нравится: 1 из 1
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Анжела Едуардівна Пасніченко
Доброго дня.
Багато людей можуть задумуватися, чи не піти на війну. Ваші сумніви в цій ситуації зрозумілі.
І страшно залишити все як є,
і страшно піти на нову роботу,
і страшно з'їхати від батьків,
кожен з цих страхів має місце.
Зрозуміло, що важко наважитися на зміни. Ці страхи мають свою цінність — вони вберігають Вас від ризиків і небезпек, тому можна прислухатися до них і аналізувати ситуацію, щоб робити те, що для Вас важливо і що буде для Вас найкращим вибором.
Хоча Ви ще в дуже молодому віці, Ваше повноліття тільки недавно почалося, але Вам вже є 18, отже Ви можете прислухатися до порад батьків, проте свої рішення також можете ухвалювати самостійно, беручи на себе цілковиту відповідальність за них.
Можу порекомендувати одну вправу, яка буде корисною, коли важко ухвалити рішення. Її потрібно виконати письмово. Запишіть якомога детальніше:
1) що буде, коли це станеться?
2) чого не буде, коли це станеться?
3) що буде, коли це не станеться?
4) чого не буде, коли це не станеться?
Якщо будуть потрібні додаткові пояснення до цієї вправи, або хочете запитати чи обговорити щось інше — звертайтеся.
Можете також поділитися враженнями від виконання цієї вправи, які думки і емоції виникають в процесі виконання і в результаті.
Ви виконуєте важливу роботу над собою, звертаючись за допомогою до психологів в непростій ситуації, намагаючись розібратися з різних сторін.
Ви не просто наслідуєте інших чи слухаєте чиїсь вказівки, а намагаєтеся знайти саме свій шлях — і це важливо.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Скажіть, чи отримували ви вже повістку? Чи є у вас військова підготовка?
психолог онлайн
Дякую, що поділилися. Ваші думки про службу — це не лише про війну, а й про пошук сенсу, місця у світі, відчуття важливості. Те, що вам страшно — нормально. Страх є завжди, коли стоїмо перед великими змінами.
Зараз важливо не поспішати з рішенням, а розібратись, що саме вас кличе, а що — тисне. Дуже раджу поговорити з психологом, щоб краще зрозуміти себе й зробити вибір свідомо. Ви не самі, і те, що ви шукаєте — вже говорить про силу всередині.