Що не так зі мною??? Чому такі думки???
Доброго вечора.
Я вже не можу тримати ці думки в голові,вони мене лякають якщо «трезво» дивитись на це.
Живу у Львові вже 2 роки,переїхала по роботі.
Коли бачу,що курс ракет/шахехід на захід/Львів ,то якесь відчуття радості,хочеться наче щоб прям поряд десь вдарило. Наче щоб щось сталось зі мною. Відчути цю біль на собі. Так як сплю біля вікна,то прокручую в голові,що уламки від стекла можуть на тіло впасти. Як можливо ударною хвилею щось зі мною станеться,а хлопець виживе ,бо він не зі сторони вікна спить.
Був випадок,що хлопець пішов в туалет і сказав іти в коридор вночі,бо на нас летіли ракети,я сказала,що хочу спати і не буду нікуди йти і наче чекала,що щось станеться,а я одна в кімнаті. А коли почула звук ракети пролітаючи над нашим будинком я просто вискочила з ліжка і злякалась дуже сильно,тремтіло все тіло. Не могла довго заспокоїтись,казалось,що звук в голові прям у мене.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Яна Кіркеснер
Доброї ночі, Женя!
Тут може бути кілька варіантів. Наведу поки що тільки два.
1. Вам хочеться привернути до себе увагу хлопця - щоб пожалів і почав більше цінувати. Але не просто так, а так, щоб все здавалось дуже серйозним, майже героїчним.
2. Можливо у Вас є підсвідоме бажання себе покарати. За якусь провину. Справжню або надуману. Чи навіяну.
Якщо так, то як вважаєте, за що саме? І перед ким завинили?
Відредаговано автором 09-09-2024 03:50:56
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Живу у Львові вже 2 роки,переїхала по роботі.
Коли бачу,що курс ракет/шахехід на захід/Львів ,то якесь відчуття радості,хочеться наче щоб прям поряд десь вдарило. Наче щоб щось сталось зі мною. Відчути цю біль на собі.
Женя, доброго ранку. Можливо, У Вас багато тривоги із-за воєнних подій, які відбуваються в менш безпечних областях України, ніж Львів, в тому числі там, де Ви жили раніше. І якщо є відчуття провини із-за того, що інші люди, в тому числі близькі Вам, часто переживають звуки вибухів, а Ви ні, може бути свого роду полегшення, коли з'являється загроза для Львова. Адже в такі моменти Ви переживаєте те ж саме, і радість може бути від зменшення відчуття провини, коли ризик для життя з'являється і для Вас особисто.
Це припущення. Щоб з'ясувати точніше, що з Вами відбувається, краще зверніться до психолога для індивідуальної роботи з ним.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Тетяна Штапова
Доброе Утро!
Извините, но у вас слишком наивные представление об ударах ракет...
"Так як сплю біля вікна,то прокручую в голові,що уламки від стекла можуть на тіло впасти. Як можливо ударною хвилею щось зі мною станеться,а хлопець виживе ,бо він не зі сторони вікна спить."
Очень мало шансов остаться невредимым, если гдето рядом бахнет... ( но бывает чудо да!)
"ув випадок,що хлопець пішов в туалет і сказав іти в коридор вночі,бо на нас летіли ракети,я сказала,що хочу спати і не буду нікуди йти і наче чекала,що щось станеться,а я одна в кімнаті. А коли почула звук ракети пролітаючи над нашим будинком я просто вискочила з ліжка і злякалась дуже сильно,тремтіло все тіло. Не могла довго заспокоїтись,казалось,що звук в голові прям у мене.!"
Потому что, одно дело фантазировать про войну - а другое дело, реально с ней столкнутся в реальности - это совсем разные вещи. И там все ваши желания сразу слетят - потому что захочется сразу жить!
А теперь по поводу ваших желаний - возможно вы устали жить?
Может вам не нравится ваша жизнь? Есть неудавлетворенность жизнью?
Или разочарование?
Чем сейчас наполнена ваша жизнь? Чем вы занимаетесь?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Коли бачу,що курс ракет/шахехід на захід/Львів ,то якесь відчуття радості,хочеться наче щоб прям поряд десь вдарило. Наче щоб щось сталось зі мною.
Яку свою потребу ви цим можете задовільнити?
Що отримаєте ви, якщо так станеться?
цитата:
А коли почула звук ракети пролітаючи над нашим будинком я просто вискочила з ліжка і злякалась дуже сильно,тремтіло все тіло. Не могла довго заспокоїтись,казалось,що звук в голові прям у мене.
Так де ви СПРАВЖНЯ?
1.Та, яка хоче щоб вдарило...?
2. Та, яка вискочила з ліжка і злякалася..?
Поміркуйте тверезо і зробіть висновок для себе сама.
Віри вам в краще в самій собі!