Не можу займатися улюбленою справою
Доброго дня!Мені 25 років.Одружена.Маю маленького синочка.Багато чого робила:і на роботі працювала(інженер),і власним бізнесом займалася і домогосподарством.Все марно-відчуття повної беззмістовності всього що я роблю.Не приносить мені ні рсамореалізації ні справжнього задоволення ні бажання віддатись справі на 100%.Чим я завжди хотіла займатись-це творчістю-писати.І ,об'єктивно,мала здібності.Однак,через комплекси,страхи та ще купу причин не розвивалась відповідно.На даний момент я навіть віддалено не знаю свого напрмку роботи і не можу зрушитись із мертвої точки.Навіть коли є купа їдей,коли доходить до найменшого поруху,щоб їх реалізувати, всі розбігаються,як миші-я навіть 2-ох слів звязати не можу.Після чого корю себе і підозрюю в повній не талановитості.Очевидно,що я боюся,до паніки,написати хоч речення,бо якщо воно виявиться поганим(а воно виявиться,в силу того,що я перфекціоністка) то мені можна на цоьму всьому ставити хрест і втратити навіть надію на здійснення давньої мрії.Тим часом втрачаю час(такий от каламбур:))Все ускладнюється тим,що я недисциплінована і непослідовна...Таке от замкнуте коло..Як з нього вийти?Буду страшенно вдячна за пораду.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Sweetwine, всі ми різні зі своїми недоліками і зі своїми сильними сторонами особистості. Якщо людина не в змозі реалізувати свою особистість, це може говорити про те що вона не достатньо знайома зі своїм Я: не відчуває свої справжні бажання і потреби і не в змозі задовольнити їх і тому відчувае себе загубленою і бесмисловою.
Спробуйте дати відповідь на питання: те що Ви маєте на сьогодні в своєму житті, Ви досягали цього виходячи зі своїх особистих бажань?
консультация психолога
Добрый день. Может то, что я дальше скажу совсем не про Вас. Я сталкивался с подобными жалобами у клиентов, которые были опекаемы кем-то из близких. Причем опека с одной стороны давала чувство безопасности, защищенности, но с другой стороны останавливала развитие личности. Любая целенаправленная активность опекаемого была запрещена, т.к. приводила с самостоятельности, и, как следствие, разрушению симбиоза. От такого разрушения страдают оба. Соответственно, равновесие сохранялось любой ценой, хотя конфликт внутри личности нарастал, потенциал-то требовал реализации.
Если это про Вас, то дальше просто – самой или с помощью психотерапевта осторожно начать сепарацию. Дальше все выстроится. Удачи.
Дополнение от автора
Так,це правда,я дуже погано відчуваю свої бажання.І мене дійсно дуже опікала моя мама-іноді навіть проти моєї волі)))сеперацію ми з нею мабуть вже проойшли та підозрюю,що я перейшла тепер частково на чоловіка))Просто мені дійсно дуже важко відрізнити мої справжні бажання від усього іншого,часом я розумію їх занадто пізно.Як от у випадку роботи.Вибір був зроблений неправильно вже давно.Я би вже і зробила щось,однак є перешкода-страх,який мене віддаляє від бажаного і перфекціонізм,який цей страх породжує.
консультация психолога
Непонимание своих желаний, страх, перфекционизм - в норме есть у всех. С моей точки зрения, Вам переступить через это мешает именно наличие опоры в Другом, а не в себе. По моему мнению ситуация изменяется умеренной(!!!) сепарацией. Если сложно самой это проделать, обратитесь к психотерапевту. Но большинство справляется самостоятельно. Удачи.
психолог онлайн
Здравствуйте! Огромный плюс в том, что вы понимаете, чем хотите заниматься. Что касается сомнений и неуверенности, они есть всегда и у всех, перед началом чего-то нового в жизни. Есть такое понятие «внутренний критик» - некий голос внутри нас, для которого все, что мы делаем - это «не достаточно хорошо», а все что собираемся сделать -«все равно не получится». Все что можно сделать в этом случае, усилием воли заставить его замолчать, проговаривая свои успехи и достижения в жизни. Перфекционизм не дает возможности развиваться, если первое произведение безупречно, тяжело сделать следующее еще лучше. Я вспоминаю очень способную девочку, учителя были от нее в восторге, а она хотела бросить художественную школу, потому что сравнивала свои рисунки с великими художниками и считала, что так, как они никогда писать картины не сможет. Не требуйте от себя совершенства, требуйте развития и постепенного совершенствования. Важно получать удовольствие от самого процесса, когда вы пишите, а не только от результата. Для того чтобы организовать себя заведите дневник, в котором каждый день отмечайте сколько страниц вы написали. Поставьте себе цель, например 5-7 страниц каждый день, укажите диапазон времени (чтобы не собираться силами целый день), допустим с 12.00 до 15.00. Помните, путь в тысячу миль начинается с первого шага.
Удачи, Вам!
Дополнение от автора
Дуже вдячна за поради.Буду пробувати.Удачі вам і всього найкращого.