Незадоволення сексом причина для паніки?
Доброго дня, шановні психологи. Дуже сподіваюся, що допоможите мені. Я у стосунках з хлопцем 2 роки, рік тому почали статеве життя. Не можу отримати задоволення від статевого акту, хоча самій собі його принести мені вдається. Спочатку це не хвилювало. але з часом почала страшенно переживати. Читала всякі статті в інтернеті і т.д. одного разу під час статевого акту в голові проймайнула думка, що,можливо у мене не така орієнтація, і від того усі проблеми. Моментально з*явилася страшенна тривога і паніка, тривога триває вже кілька місяців. Мені почало здаватися, що я якось не так дивлюся на дівчат, в результаті почала взагалі шарахатися від них. Ніколи раніше такого не було, у дівчині оцінювала хіба її одяг і стиль, це не перші мої стосунки з хлопцем. Тривагу викликають навіть якісь зображення в інтернеті, бо мені здається, що я якось не правильно на них реагую. ВАЖЛИВО те, що у мене був тривожний розлад після вступу в універ. Постійна тривога, думки, що зі мною щось не так, що зійду з розуму, що зроблю щось дурен і т.д.Тривало півтора роки приблизно, були проблеми зі сном,але я далі вела звичний спосіб життя. На рік такі стани зовсі мпройшли, потім от недавно вернулися( перед страхом за орієнтацію). Була на кількох коцультаціях у двох хороших спеціалістів,вони пояснили мені проблему і сказали, що можу впоратися сама. Для мене це важливо. Трішки орієнтуюся в когнітивній психотерапії, прочитала книжки Корнегі та Подеського за порадою психолога. Думала. що все минеться нарешті,але одні страхи замінилися іншими...
У моєї мами були схожі проблеми з тривогою деякий час у молодому віці в основному після родів, зараз згадує про це оптимістичноі каже.що все пройде. У сестри теж було щось типу ПА у юнному віці,жо психолога не зверталася, зараз вона щаслива у сім*ї, має дитину. Я, як і вони колись, все собі наумую і всі симптоми до себе ліплю. Через це на деякий час взагалі відмовилася від інформації про психологічні порушення.Хоча по житті я людина активна,комунікабельна, люблю громадську роботу. Найбільше мене непокоїть зараз - як мені повеститься у даній ситуації? Є підстави для страху? Частково йому розповіла про свої переживання,але про страх за орієнтаці. оминула. Варто розповідати? А якщо він не зрозуміє? Страшно взагалі подумати, що станеться, якщо зі мною щось не так у тому плані.Почала вже переживати, а якщо я взагалі якимось маньяком стану? Смішно, але вже не можу жити у тривозі. Поможіть, будь ласка!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Здравствуйте.
Цікаво що були у двох психологів,обидва якось Вас відфутболили типу справитесь самі.Спробуйте ще.Оскільки така схильність у Вас в сім'ї є, а Вас питання дуже хвилює, зараз весна, весною такі речі загострюються.
Я у Вас то й тривожності не бачу, тривожність інша, а Ви як на мене чітко знаєте чого боїтесь - це вже більше страхи: чітко так видно боїтесь що Вас сексуально дівчата стануть приваблювати.
Чи розказувати про це хлопцю. Ну тут питання поставлю. А навіщо йому розказувати? Що це має Вам дати?
може ці питання допоможуть Вам відповідь знайти.
психолог онлайн
Слухи и чрезвычайной сексуальности и возбудимости девушек очень преувеличены. Наш гормональный пик - 30 лет и старше. У мужчин наоборот. Пик в 17-18 и потом длительный спад. Кроме этого, у Вас проблемы с принятием себя, доверием к мужу и умением расслабляться. А ведь именно расслабление - путь к оргазму. А Вы попали в замкнутый круг. Неудовлетворенность-тревога-напряжение-еще большая неудовлетворенность. Тут мне видятся два пути: душевный и телесный. Откровенные разговоры с мужем, осознание, насколько Вы сами себе нравитесь, получаете удовольствие от своего вида и ощущения себя женщиной. Ванны и эротические массажи, снимающие блоки и зажимы. Такой массаж может освоить при желании и Ваш муж. Видео в интернете достаточно. Белье, в котором Вы себе нравитесь... Я бы не искала черную кошку в темной комнате. Гомосексуальность, я думаю, не Ваш случай. Просто не разбуженность как женщины.
психолог онлайн
Вероятнее всего, ваше состояние является обсессивно-компульсивным расстройством (ОКР). Навязчивые тревожные мысли о том, что "я какая-то не такая", постоянное накручивание себя и нахождение все новых и новых симптомов - все эти вещи и являются симптомом данного невроза. Он развивается у людей склонных к повышенной тревожности и также может появляться тогда, когда у человека много внутренних запретов: "думать о таком нельзя", "злится нельзя", обращать внимание на девушек не нормально", "не получаю оргазм - значит я не правильная женщина" и т.д. С проблемой навязчивых и тревожных состояний, в последнее время, мне приходится работать очень много и по опыту могу сказать: здесь нужна длительная очная работа со специалистом.