Как исправить мнение о себе в коллективе
2 роки тому влаштувалася на нову роботу. Коли я прийшла досвід роботи був,але багато в чому треба було почати працювати по новому.Колектив у нас невеликий.Директор,це директор,досвід роботи близько 25років.Ще один колега має теж великий досвід.Був період коли він майже не спілкувався зі мною,напевно вважав мене не достойною його уваги.Про інших він каже ,що вони гарні спеціалісти,розумні,уважні, а коли я щось розповідаю по роботі він завжди "знає краще" і таке враження,що я кажу якийсь брєд.Зараз я вважаю себе гарним спеціалістом,але враження ,що я не дотягую до їх рівня в колективі вже склалось.Як мені змінити враження про себе?Я не хочу бути на останньому місті в колективі.
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день, Ліка!
Прикро, що Вас не цінують в колективі. Не зважаючи, на те як Ви працюєте, всеж хтось в колективі мусить бути молодший. На чиємусь фоні потрібно виділитись. Ось Ви і стали таким фоном. Вихід для вас я бачу В тому, щоб Ви підвищували свою самооцінку і професійну компетентність. Коли Ви самі будете доствтньо впевнені в своїй професійній майстерності, то ця впевненість передасться оточуючим Вас співппрацівникам. Подумайте також про зміну роботи.
З повагою, Галина Резнік!
психолог онлайн
Здравствуйте Лика.
Есть хорошее выражение которое можно применить к вашей ситуации: "Вас невозможно обидеть если вы не чувствуете себя обиженным". Вы сейчас не осознанно играете в игру "я менш досвідчена", и за словами коллег, их отношением видите такое отношение к себе. Чтоб выйти из этого замкнутого круга, нужно перестать это видеть и "бути вже зараз кваліфікованим робітником якого поважають" -- это должно быть вашим внутренним состоянием, независимо от внешних факторов и отношения к вам.
Как это можно сделать? Как можно к этому прийти? -- Создавать себя новую, способов много, опишу один из них.
Представьте прошло два года. Вас в вашем коллективе уже уважают и ценят. Вы уверенны в себе и своём профессионализме. И опишите Какая Вы? Чем вы отличаетесь от себя теперешней, как вы себя чувствуете, как общаетесь с коллегами, начальством? Можно это всё описать на листе бумаги.
И по немногу, на сколько будет получаться, на сколько будет хватать вашей энергии, становитесь такой сейчас. Можно через вопросы из разряда: "Если б я уже была такой сейчас то что бы было у меня внутри, как бы я себя чувствовала телесно (ощущения в теле, походка, мимика...), как бы я общалась с коллегами, что и как бы отвечала?"
Можно вспоминать какие то прошлые ситуации которые вам не нравились и мысленно представлять, проиграть - если б вы были собой новой, то как бы всё сложилось, что бы вы ответили, как бы реагировали...
Поделюсь ещё одной техникой, которая называется письмо из будущего. -- Прошло определённое количество лет (сами определите какое:), и вы уже уверенная, опытная... такой какой вы хотите быть, включая и отношение к вам в коллективе. И вы из прошлого пишите себе на листе бумаги обязательно, письмо из будущего. В котором вы можете описать какая вы сейчас, какой жизнью живёте и даёте себе наставления, подсказки как вы стали вот такой, пришли к тем результатам которые у вас уже есть. И можно закончить письмо словами: "И на по следок я бы хотела тебе сказать..." (и в этих последних словах должно быть что то особо важное для вас).
Также можно мысленно вести диалог из собой будущей, советоваться в актуальных вопросах.
Работайте над развитием лёгкости внутри, чувства юмора (оно хорошо решает напряжённые моменты). Развивайте уверенность в себе с помощью книг, работы с психологом, вебинары, статьи, тренинги.
Удачи вам.
психолог онлайн
Доброго дня, Ліка.
Дуже важливою для кожної людини є її професійна реалізація і компетентність (відчуття компетентності) як спеціаліста.
Почуття компетентності формується з трьох сторін: від ваших клієнтів чи напряму результатів роботи (якщо ви виробляєте якісь продукти), від ваших колег (їх оцінки, прийняття і їхніх реальних компетенцій), а також від вашого начальства (його оцінки, прийняття, і його кваліфікації, досвіду тощо).
Кожен працівник синтезує всі ці три напрямки в одне і створює своє власне відчуття компетентності і свого місця в тому чи іншому колективі.
Що може завадити таке відчуття впевненості здобути?
Перше - це знижена зданість сприймати реальність. Тобто це може бути схильність чути "критику там, де її немає" чи, приміром, сприймати "таємні, приховані" сигнали, що інші вас зневажають. Тобто це більше життя в світі фантазій про інших людей, ніж власне життя в реальному світі.
Друге - це самознецінення. Так, іноді ми самі не помічаємо своїх досягнень. І як не прикро це визнавати, проте ми самі маючи "голод визнання і схвалення", все ж не помічаємо те, що зробили добре, і що вийшло прекрасно. Натомість функцію схвалення ми цілком перекладаємо на інших і чекаємо від них визнання так би мовити замість себе.
Третє - підвищені вимоги до себе та до оточення. Часто люди, які мають дуже великі вимоги до себе - так само хочуть і від інших чогось такого, що інші неспроможні виконати.
Вимогливість не дає побачити свої сильні сторони і також не дає побачити сильні сторони в інших людях.
Над всіма цими напрямками, які трохи викривлюють своє сприйняття інших, якщо ви в себе такі виявили, треба працювати.
Можна разом із психологом, так було б логічніше.
З повагою,
до побачення.