Як навчитись радити життю?
Школа - тiльки б скорiше закинчiти, в коледжi менi буде набагато краще, краще морально. Коледж- перший час задовелення, згодом велике моральне виснаження, страхи , надii на шкорiше закiнчення i хорошу роботу мрii про неi. Робота- те що хотiлось, чому ж менi так погано, хочеться втекти вид неi скорiше..... а потiм iнша , ще iнша i ще......менi всюди погано, я ходячий нитiк , я постiйно втiкаю вiд проблем, зараз чергова робата яку я дуже хотiла,але пройщов мiсяць i я шукаю недолiки, i я вже iх знайшла....i знову хочу втекти..... ЯК навчитись радiти? як навчитись не звертати увагу на нюанси i людей?
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Светлана Сергеевна Правдина
"Кто ищет, тот всегда найдёт" (с)
Доброго дня, Таню. З вашого повідомлення важко зрозуміти причину ваших втеч та пошуку недоліків в усьому, чим займаєтесь. Якщо ваша ціль їх знайти, ви їх обов"язково знайдете, але тут питання - навіщо це вам? Що це вам дає?
Я поставлю декілька питань, відповіді на які можуть розширити вам контекст ситуації.
- Хто зазвичай приймає рішення про те, де вам навчатися, працювати?
- Що саме було не так у школі, коледжі? Важкі відносини з однолітками або педагогами? Низькі оцінки? Чи щось інше? Якщо вам скрізь погано, то що саме погано? Що спільне "погане" в усих названих вами місцях, чого саме не вистачає "для щастя"?
- Які у вас відносини з батьками? Вони вас підтримують чи навпаки критикують? Намагаються втручатися у ваше життя (все робити замість вас) чи навпаки, дають повну свободу?
- За що ви відповідальні в житті, за що можете та готові бути відповідальною? На який вік ви себе почуваєте?
Це перший момент - досліждення того, що з вами відбувається, пошук причин. Я помітила, що всі перераховані вами ситуації схожі між собою і нагадують один й той самий цикл подій: бажання щось робити => задоволення => щось не так (погано) => втеча. Це варто дослідити та пропрацювати зі спеціалістом, причини можуть бути різні.
Другий момент. Що в житті приносить вам радість? Важливі навіть дрібниці. Оскільки ви запитали, як навчитися радіти, раджу почати саме з дрібниць. Улюблена їжа, одяг, музика, місця, люди, хоббі, творчість. Намагайтеся робити щось нове, чого ніколи не робили, звичні речі робити по-іншому.
Важливо також прийняти, що світ не ідеальний, люди не ідеальні, і це нормально. Так є, і це не добре й не погано, просто так є. Ви сама теж маєте право бути не ідеальною.
Декому допомагає ще така порада: порівняти своє життя з життям людей, яким важче. Є люди з обмеженими можливостями, нездорові фізично. Є люди, діти яких хворіють. Багато людей втратили свої домівки і були змушені переїхати в інші міста. І коли дивишся на таких людей, яким важче, але вони борються за життя, думаєш - а у мене все не так і погано.
Можна радіти просто від того, що сонечко світить :)
Бажаю вам впевненості, віри в себе та, звичайно, радості!

психолог онлайн
Доброго дня, Таня!
Важко назвати причину ваших втеч, з цим треба працювати індивідуально. Можливо ви покладаєте дуже багато надії та очікування на те, що вас чекає на наступному місці роботи, та не отримуюте це насправді. Те що в мріях інколи не співпадає з реальністю.
Спробуйте перекласти ваш фокус уваги з недоліків на переваги. Як можна частіше задавайте собі питання: "А що гарного, позитивного, нормального в цій ситуації, місці, людині?", "А які переваги для мене тут?", "Що я з цього отримала позитивного?".
Віри вам в те, що все що відбувається, для вас тільки на краще!
З повагою, Світлана.
психолог онлайн
Доброго дня, Таня!
Чому Ви ходите на роботу? Що Ви отримуєте там, крім грошей?
Що для Вас "проблема"? (що приходить в голову, коли чуєте це слово)
Що крім цієї ситуації відбувається у Вашому житті?