Чи зміниться характер людини з віком?
В юності я декілька разів сварилася з людьми. Проявляла бурхливу реакцію там, де, як здається зараз, можна було б змовчати. З віком стала спокійною. Не можу і не намагаюся відповісти на образи.
Шановні психологи, напишіть, будь ласка, як це можна пояснити?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
В психологии характер - это про то, как человек себя ведет. Про то, как черты личности проявляются в поведении. Сравните с другими смыслами этого слова, например "характерный акцент" - вычурный, заметный, узнаваемый. А на то, как мы себя ведем, влияет очень много факторов, от врожденного темперамента вплоть до привычек и манеры поведения людей в окружении. Соответственно, чтобы понять, что именно внутри вас и вокруг вас произошло, что вокруг вас поменялось, что вы стали на внешние события реагировать по-другому - стоит разбираться детальнее.
психолог онлайн
Здравствуйте, важно понимать, какой возраст вы имеете ввиду. Чем младше человек, тем меньше у него объемного понимания, что происходит и почему, поэтому на первом плане активно выступают чувства и эмоции. Взрослея человек приобретает опыт, понимание, соответственно, эмоции утихомириваются
психолог онлайн
Victoria, доброго времени суток!
Это можно объяснить чем угодно, и всё это будет лишь фантазии на тему. Всё индивидуально. Что с Вами произошло и почему, изменились ли Вы или это что-то другое - с этим надо разбираться. Формат сайта для этого не подходит.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія.
Насправді, особистість - це досить складна структура:
а) біологічно зумовлена підструктура (особливості нервової системи та ендокринної системи, що визначають її темперамент і т. д.);
б) підструктура форм відображення (особливості пізнавальних та емоційно-вольових процесів);
в) підструктура досвіду (вміння, знання, навички, звички; соціально обумовлена);
г) підструктура спрямованості (потреби, інтереси, ідеали, цінності, переконання, світогляд, які є факторами спрямованості особистості).
Всі ці підструктури взаємопов'язані між собою та, водночас, існують окремо. Таким чином, зміну Вашої поведінки можна пояснити на різних рівнях, або на деяких рівнях одночасно - це дуже складний механізм (для цього необхідно зібрати та проаналізувати більше інформації).
Насправді, вся суть полягає у наступному: чому Ви задаєте це питання?
цитата:
Не можу і не намагаюся відповісти на образи.
Вас хвилює ситуація, що Ви не можете відстоювати свої особистісні кордони?