Боюсь своїх слів
Сьогодні коли я сперечалась з татом в ході нашої суперечки,я сказала «не живи тоді…. Я не хотіла цього говорити але вже нічого не зробиш.А страшно мені тому,що я дуже велику увагу приділяю сказаним словам і через це у мене тривога бо боюсь сказати щось типу такого.І боюсь тому,що колись нас з моєю подругою батьки заставляли йди на вулицю прогулятись а не сидіти в телефонах.І тоді я сказала в жарт,коли моя подруга намагалась робити вигляд що спить,що у неї літаргічний сон.І через місяць коли у неї піднялась температура (у неї часто таке буває осінню)а тоді була весна.І та температура ніяк не спадала,тому її поклали в лікарню і вона там ДУЖЕ багато спала,як ніколи раніше.А після того виявилось що її організм реагує на стрес сном.Я зараз не можу заспокоїтись бо мені дуже страшно,від моїх слів.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго вечора!
"Сьогодні коли я сперечалась з татом в ході нашої суперечки,я сказала «не живи тоді…. Я не хотіла цього говорити але вже нічого не зробиш"
Можливо ви злились на тата в момент суперечки, тому вирвалися ті слова. Так буває, коли нас не чують і не приймають нашу злість.
"тоді я сказала в жарт,коли моя подруга намагалась робити вигляд що спить,що у неї літаргічний сон.І через місяць коли у неї піднялась температура (у неї часто таке буває осінню)а тоді була весна.І та температура ніяк не спадала,тому її поклали в лікарню і вона там ДУЖЕ багато спала,як ніколи раніше.А після того виявилось що її організм реагує на стрес сном.Я зараз не можу заспокоїтись бо мені дуже страшно,від моїх слів."
Ви приписуєте магію своїм словам. Але мушу вас розчарувати, її немає.
У вашої подруги її особливості організму, і ви ніяк не можете вплинути на її хвороби та наслідки. Це неможливо, бо то не ваша зона контролю.
психолог онлайн
цитата:
я сказала «не живи тоді…. Я не хотіла цього говорити але вже нічого не зробиш
Чому ж не зробиш?! Зробиш. Треба перебити цю фразу іншою - протилежною за змістом та сильнішою за своїм емоційним зарядом. Розумієте?
Наприклад, підходите до батька, подумки уявляєте собі як батько живе довго-довго, аж до сивого волосся, радієте за нього та промовляєте: "Живи довго і нам на радість". Так можете зробити кілька разів (2-3, більше не треба). І все.
Магія слова спрацює.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я дуже велику увагу приділяю сказаним словам
У вас есть ограничивающее убеждение о том, что мысли материальны.
К этому вас привело ваше магическое мышление.
Это считается нормальным у детей до 3—5 лет.
Но вам ведь гораздо больше -
цитата:
Вік: 15
Поэтому вам надо выходить из состояния детства и прекращать ориентироваться на магическое мышление.
Иначе это все -
цитата:
Я зараз не можу заспокоїтись бо мені дуже страшно,від моїх слів.
может превратиться в навязчивости, которые вам придется лечить у врача.
Если не сможете справиться самостоятельно, тогда вам будет нужна индивидуальная консультация.
Можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.