Психологиня Оксана Владимировна Коробка м Миргород

12-07-2020 Оксана Владимировна Коробка
Років досвіду: 5

Останній візит на сайт 7 днів тому.
Освіта
Полтавський державний педагогічний інститут ім.В.Г.Короленка (1993-1998) - кваліфікація "практичний психолог, вчитель початкових класів".
Східноукраїнська асоціація арт-терапії Всеукраїнська тренінгова компанія "Основа":
"Теорія та практика арт-терапії. Поглиблений дистанційний курс";
"Арт-терапія у роботі з підлітками";
метод юнгіанське Серійне малювання від Національного університету "Києво-Могилянська академія"
курс за програмою "Діти і війна : навчання технік зцілення";
когнітивно процесуальна терапія;
"Майстер стану" та ін.
Навчальні курси Олени Тараріної, Наталії Львової, Ольги Гаркавець, Марії Брюс та ін.
Участь у конференціях, фестивалях з АРТ-практики Олени Тараріної та ін.
/текст російською мовою/
Полтавский государственный педагогический институт им.В.Г.Короленка (1993-1998) - квалификация " практический психолог, учитель начальных классов".
Восточноукраинская ассоциация арт-терапии Всеукраинская тренинговая компания "Основа":
"Теория и практика арт-терапии. Углубленный дистанционный курс";
"Арт-терапия в работе с подростками";
метод юнгианское Серийное рисование от Национального университета "Киево-Могилянская академия"
курс по программе "Дети и война: обучение техник исцеления";
когнитивно процессуальная терапия;
"Мастер состояния"; и др.
Обучающие курсы Елены Тарариной, Натальи Львовой, Ольги Гаркавец, Марии Брюс и др.
Участие в конференциях, фестивалях по АРТ- практике Елены Тарариной и др..
Східноукраїнська асоціація арт-терапії Всеукраїнська тренінгова компанія "Основа":
"Теорія та практика арт-терапії. Поглиблений дистанційний курс";
"Арт-терапія у роботі з підлітками";
метод юнгіанське Серійне малювання від Національного університету "Києво-Могилянська академія"
курс за програмою "Діти і війна : навчання технік зцілення";
когнітивно процесуальна терапія;
"Майстер стану" та ін.
Навчальні курси Олени Тараріної, Наталії Львової, Ольги Гаркавець, Марії Брюс та ін.
Участь у конференціях, фестивалях з АРТ-практики Олени Тараріної та ін.
/текст російською мовою/
Полтавский государственный педагогический институт им.В.Г.Короленка (1993-1998) - квалификация " практический психолог, учитель начальных классов".
Восточноукраинская ассоциация арт-терапии Всеукраинская тренинговая компания "Основа":
"Теория и практика арт-терапии. Углубленный дистанционный курс";
"Арт-терапия в работе с подростками";
метод юнгианское Серийное рисование от Национального университета "Киево-Могилянская академия"
курс по программе "Дети и война: обучение техник исцеления";
когнитивно процессуальная терапия;
"Мастер состояния"; и др.
Обучающие курсы Елены Тарариной, Натальи Львовой, Ольги Гаркавец, Марии Брюс и др.
Участие в конференциях, фестивалях по АРТ- практике Елены Тарариной и др..
Досвід психологічної практики
Досвід роботи -17 років у професії практичного психолога з дітьми та дорослими. Працюю в напрямку підсилення сильних сторін особистості, щоб повернути віру в себе і опору в собі, і бути щасливішим.
Консультації: очно та онлайн.
/текст російською мовою/
Опыт работы -17 лет в профессии практического психолога с детьми и взрослыми. Работаю в направлении усиления сильных сторон Личности ,чтобы клиенту вернуть веру в себя и опору себе, и быть счастливее.
Консультации: очно и онлайн.
Консультації: очно та онлайн.
/текст російською мовою/
Опыт работы -17 лет в профессии практического психолога с детьми и взрослыми. Работаю в направлении усиления сильных сторон Личности ,чтобы клиенту вернуть веру в себя и опору себе, и быть счастливее.
Консультации: очно и онлайн.
Працюю з запитами
спеціалізація, зона професійних інтересів
спеціалізація, зона професійних інтересів
✔️ проведення тренінгівРобота з підлітками:
дитячо-батьківські відносини;
довіра як базова компетенція особистості,
підліткова маргінальність,
девіантна поведінка,
акцентуації особистості підлітка,
залежність (гаджети, шкідливі звички),
робота з підвищенням низької самооцінки,
лідерство, міжособистісні відносини, пошук ресурсів,
робота з травмою, страхами,
підлітковою агресією, підліткова психосоматика,прийняття тіла;
Робота з дорослими:
Робота з ПТСР в умовах військового часу.
Міжособистісні стосунки;
Дитячо-батьківські відносини;
Самоцінність, самооцінка;
Впевненість у собі;
Самоприйняття;
Т-травми;
Кризи у парі;
Робота з почуттям провини, знецінення;
Аутоідентифікація;
Залежність від чужої думки;
Емоційне професійне вигоряння;
Особисті межі;
Пошук ресурсів,
саморозвиток та ін.
Робота з дітьми:
діагностика, розвиток та корекція емоційно-вольової сфери, когнітивних процесів.
/текст російською мовою/
Работа с подростками:
детско-родительские отношения; доверие как базовая компетенция личности, подростковая маргинальность, девиантное поведение, акцентуации личности подростка, зависимость (гаджеты, вредные привычки), работа с повышением низкой самооценки, лидерство, межличностные отношения, поиск ресурсов, работа с травмой, страхами, подростковой агрессией, подростковая психосоматика, принятие своего тела, сексуальность подростка;
Работа со взрослыми:
Межличностные отношения; Детско-родительские отношения; Самоценность, самооценка; Уверенность в себе, Самопринятие; Травмы; Кризисы в паре; Работа с чувством вины, обесцениванием; Аутоидентификация; Зависимость от чужого мнения; Эмоциональное выгорание; Личные границы; Поиск ресурсов, Саморазвитие и др.
Работа с детьми:
диагностика, развитие и коррекция эмоционально-волевой сферы, когнитивных процессов.
Работа с ПТСР в условиях военного времени.
дитячо-батьківські відносини;
довіра як базова компетенція особистості,
підліткова маргінальність,
девіантна поведінка,
акцентуації особистості підлітка,
залежність (гаджети, шкідливі звички),
робота з підвищенням низької самооцінки,
лідерство, міжособистісні відносини, пошук ресурсів,
робота з травмою, страхами,
підлітковою агресією, підліткова психосоматика,прийняття тіла;
Робота з дорослими:
Робота з ПТСР в умовах військового часу.
Міжособистісні стосунки;
Дитячо-батьківські відносини;
Самоцінність, самооцінка;
Впевненість у собі;
Самоприйняття;
Т-травми;
Кризи у парі;
Робота з почуттям провини, знецінення;
Аутоідентифікація;
Залежність від чужої думки;
Емоційне професійне вигоряння;
Особисті межі;
Пошук ресурсів,
саморозвиток та ін.
Робота з дітьми:
діагностика, розвиток та корекція емоційно-вольової сфери, когнітивних процесів.
/текст російською мовою/
Работа с подростками:
детско-родительские отношения; доверие как базовая компетенция личности, подростковая маргинальность, девиантное поведение, акцентуации личности подростка, зависимость (гаджеты, вредные привычки), работа с повышением низкой самооценки, лидерство, межличностные отношения, поиск ресурсов, работа с травмой, страхами, подростковой агрессией, подростковая психосоматика, принятие своего тела, сексуальность подростка;
Работа со взрослыми:
Межличностные отношения; Детско-родительские отношения; Самоценность, самооценка; Уверенность в себе, Самопринятие; Травмы; Кризисы в паре; Работа с чувством вины, обесцениванием; Аутоидентификация; Зависимость от чужого мнения; Эмоциональное выгорание; Личные границы; Поиск ресурсов, Саморазвитие и др.
Работа с детьми:
диагностика, развитие и коррекция эмоционально-волевой сферы, когнитивных процессов.
Работа с ПТСР в условиях военного времени.
Використовую підходи та техніки
Арт терапія
Гуманістична психотерапія
Когнітивно-поведінкова психотерапія
Екзистенційна психотерапія
Когнітивно-процесуальна терапія,візуалізация образу через використання медитації, використання МАК(метафоричних асоціативних карток)
Гуманістична психотерапія
Когнітивно-поведінкова психотерапія
Екзистенційна психотерапія
Когнітивно-процесуальна терапія,візуалізация образу через використання медитації, використання МАК(метафоричних асоціативних карток)
Середня вартість консультації
600 грн