Дитячі істерики
Доброго дня.Моїй дочці 2роки і 1міс. і в неї десь з 1,5 почались істерики. Спочатку вона просто плакала якщо щось було не так як вона хоче, а зараз кричить страшним криком (здається що голос зірве і закашлюється).В останні місяць-два почала страшно кричати без причини...при цьому може падати на підлогу і бити руками та ногами, або тепер стискає зуби і бородою бє об диван чи меблі, підлогу,бачу 1 зуб набщербився..швидше 1,5 зривалась по ночам і кричала що боїться показувала на двері, а тепер (як вдень кричить на балкон). Купатися вже не боїться з місяць, ато плакала як роздягнув і садив у ванну (хоч перед тим любила), але боїться гола сісти на горшок тільки в одязі і на 2 хв. На дворі бігає сама, а у хаті бере хто біля неї за палець..хоча у бабусі в гостях бігає сама без страху. Дитина до року нехворіла взагалі,а тепер швидко підхоплює насмарк і 2-й раз має алегрію (хоча в неї її взагалі не було і у нас з чоловіком нема). Дивилась консультацію психолога що це може бути від тих і стерик..
Ми з чоловіком живемо з його бабцею (80р.) вона нас з малою дуже контролює, свариться нічого крім іграшок їй не давати і дитині за кожним кроком каже що вона без неї впаде..Через таку ситуацію в дома напружена обстановка..час від часу сваримось..
Підкажіть чи нам потрібно звернутись до спеціаліста і як допомогти дитині забути ті всі страхи? Вона панічно боїться лікарів (після масажу ще у 3 місяці) і як мені самій справитись з тими нервами і переживаннями за дитину (і на бабу не звертати уваги?) і взяти себе в руки? щоб несваритись даремно з чоловіком?
Щиро дякую за відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
у дочки вже пів року нема нормального апетиту і вже 3-4 місяці часті запори до 3-4 днів (десь 3 рази покакала з малої часткою крові..певно щось трісло, бо кал буває дуже твердий. Можливо через це в неї психологічний запор? Лікар порадив Дуфалак, то він і спасає крім йогуртів й кефіру з молоком..а ще сімейна порадила заспокійливий препарат Дормікінд по 3 таб/в день протягом 2 тижнів, то даю по 1таб. 8 день, бо давала 2,то дочка не змогла заснути цілий день з 10 до 23(правда не капризувала, але була занадто активна..).Але якщо щось неподобається
, то всеодно кричить. Чи давати їй той препарат? Сама їх п"ю і ще Нотту, то трохи спокійніше вдень і сплю краще.

психолог онлайн
Мар'яна у 2 роки в дитини такий період коли вона починає показувати свій характер. Але я вам раджу знайдіть дитячого психотерапевта. Це є спільна сімейна проблема, те як ви реагуєте на істерику дитини, що вона отримує в результаті істерики чи не отримує. Чи може вона в інший спосіб, без істерики отримати те що хоче? Часто дитина пропрацьовує проблеми батьків і може істерити замість вас і в такий спосіб отримує розрядку для всіх. Є гарна терапія з відеотренінгом де записується на відео ваша взаємодія з дитиною, щоб ви могли побачити себе з боку і в такий спосіб розв'язати проблемну поведінку дитини. Ви маєте зрозуміти, що це не є лише проблема дитини, а і вашої сім'ї також, дитина лише дзеркало.
психолог онлайн
Мар"яна, вам треба не просто до спеціаліста, а негайно до спеціаліста. Ваша дитина має прояви психосоматичніх розладів. В чому причина цих розладів - треба з"ясовувати. Через інтернет допомогти не можна.Можна тільки сказати що пора негайно щось робити.
Є хороша ознака- "у бабусі в гостях бігає сама без страху". Це означає, що там де ви живете дитину щось сильно лякає. Дитина весь час знаходиться у напрузі і як результат проблеми на тілесному плані.
Пам"ятайте одне - дитина просто так кричати і битися небуде!!!
Можете звертатися.