нема впевненості в собі, в своїх силах, постійний страх і нервозність
Ще з підліткового віку появилася невпевненість в собі, напади постійні страху, можу плакати через дрібниці, а також постійно поганий настрій, як змінити себе. Майже не маю друзів. Боюсь пробувати щлсь нове, спілкування з іншими людьми( що вони подумають). Чи допоможе гіпноз в цій проблемі, чи інші якісь тренінги?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий вечір. Ви більше боїтесь, ніж хочете. Зізнайтесь собі, що таке життя Вас не влаштовує. Необхідно йти за власними бажаннями! Слід прийняти рішення змінити себе. Часто люди хапаються за гіпноз як за таблетку лікування. Однак гіпноз не подарує Вам друзів, не виплаче Ваші сльози. Це скоріш ресурсна техніка, яка сприяє покращенню самопочуття та зняттю симптоматики.
Вам необхідна робота з психологом. Вам важко відкриватись і довіряти людям. В кабінеті спеціаліста відбувається ніби генеральна репетиція власного життя. Терапія спряє вивільненню напруги, емоційному покращення та розумінню себе. Це тривала і кропітка праця над собою, яка потребую часу, Ваших ресурсів та відповідальності.
Я як спеціаліст також проходила особисту терапію і можу запевнити, що воно того варте. Оберіть собі спеціаліста, який внушає Вам довіру і зверніться за допомогою.
Бажаю внутрішніх сил та світлих змін у вашому житті!
консультация психолога
Обов"язковим є звертання до лікаря, щоб виключити інші захворювання, які викликають такі симптоми, як ви описали. Що таке страх на рівні фізіології? Це надмірні виділення такого гормону, як адреналін. Ваш страх - вмотивований чи ірраціональний? Це також важливо, тому що в першому випадку він залежить від ситуації, від людей, від обставин, які жахають, а в другому - страх може бути подібним до панічних атак.В першому випадку слід уникати зустрічі зі стресогенним агентом, а в іншому - лікаватися від панічних атак за допомогою психотетерпевта, тому що разові консультації нічого не дають. Потрібна покрокова інструкція, як виходити з цього стану. Якщо Ваш страх виникає лише періодично и не є перманентним, щоденним або таким, що впливає на якість життя, то доброю ідеєю буде спробувати релакси за методом Синельникова вранці і ввечорі. Щоденне фізичне ранкове навантаження також нейтралізує вплив адреналіну. Принцип полягає у максимальному заспокоєнні нервової системи і униканні психічного напруження і нейтралізаціі адреналіну.Якщо якимось чином вдається трансформувати страх у гнів, то страх розсіюється, але натомість з"являється неприємне відчуття агрессивності. Що також не є нормальним, бо краще - баланс нервової системи, тоді людина почуває себе гармонійною.