Звертаю велику увагу на думку людей.
Доброго дня!
Я дуже часто, можна сказати завжди, стараюсь догодити людям.Коли я щось роблю, то дивлюсь відразу, як на це реагують люди. Я боюсь того, щоб мене осуджували, боюсь зробити щось неправильно.Мені не подобається критика в мою сторону. Часто я приховую свої емоції, бо думаю, що мій образ в очах людей відразу зруйнується. Але мені всеодно хочеться бути самою собою і залишатись доброю.Для того, щоб підтримати з іншими розмву, я починаю також осуджувати людей...Але насправді мені дуже не подобається, коли інші і я осуджуємо когось.Я розумію, що це неправильно.
Також інколи мені стидно за те, що мої батьки не дуже модні, та насправді я дуже їх люблю, але через думку інших я і сама їх осуджую...Я так не хочу цього робити, але в мене не виходить...Мені здається, що якщо я буду робити як мені хочеться, то зі мною ніхто не буде дружити...Мені б хотілось жити своїм життям, а не думати завжди про те, що скажуть про мене люди..І ще, підскажіть, як можна зупинити людей, які всіх осуджують....Допоможіть мені...Вдячна)
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Здравствуйте, Еля! Вас можна зрозуміти, адже у підлітковому віці завжди хочеться бути поряд з друзями, у компаніях... З Ваших слів відчувається, що це приносить дискомфорт: "...Часто я приховую свої емоції, бо думаю, що мій образ в очах людей відразу зруйнується. Але мені всеодно хочеться бути самою собою і залишатись доброю..." Що для Вас означає слово "друг", хто це? Чи є людина з якою Ви можете бути самою собою?
Дуже часто переживання типу "Що скажуть люди?" йдуть з батьківської сім"Ї, так говорять в родині і ця модель поведінки закладається в дітях...
Чим Ви захоплюєтесь (інтереси), ким захоплюєтесь? У які моменти Ви буваєте собою?
психолог онлайн
Еля, добоий день!
Зупиняти тих хто осуджує не Варто, можна просто не підтримувати таку розмову, просто слухати і не коментувати. Якщо ви завжди будете притворятися з друзями, то Вам від такої дружби не буде користі, ви не відчуєте в такій дружбі душевного тепла. Якщо Ви будете собою, то можливо коло друзів і зміниться, але до Вас потягнуться люди схожі на Васі сумісні з Вами. Придивіться уважніше до свого оточення. Може такі люди є вже поруч з Вами. Самоповага і щирість притягує людей як магніт, тому варто ризикнути.
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Доброго дня Еля.
Для того щоб змінити вашу ситуацію, як можна частіше задавайте собі питання: "Якщоб я зробила, відповіла так як я хочу, як я відчуваю що буде правильно, то щоб я зробила, сказала, які б були мої дії?". І час від часу саме так і робіть, так як хочеться вам. І ви будете бачити, що частіше всього це не так і страшно, також ви будете отримувати власний досвід і будете розуміти в більшій мірі з ким як себе вести.
Також ознайомтесь із цим (не пам ятаю точно із якої саме це книги) :
Билль о личных правах
У каждого человека есть неофициальные, личные права. Они отличаются от юридических прав.
Некоторые не понимают, что каждый человек обладает личными правами, и нарушают их.
Когда такое случается, мы не можем обратиться за защитой своих личных прав к закону.
Мы можем рассчитывать только на себя и свои собственные возможности.
Для того чтобы эффективно защищать себя, нам важно знать:
«Что такое наши личные права?»
Заявляя о своих личных правах, помните: они есть и у всех остальных людей.
Учитесь уважать личные права других людей так же, как Вы хотите, чтобы уважали Ваши.
Вы имеете право:
Иногда, ставить себя на первое место.
Просить о помощи и эмоциональной поддержке.
Протестовать против несправедливого обращения.
На свое собственное мнение и убеждения.
Совершать ошибки, пока Вы не найдете правильный путь.
Предоставлять людям право решать свои собственные проблемы.
Говорить: «НЕТ, спасибо», «извините, НЕТ».
Не обращать внимание на советы окружающих и следовать им.
Побыть в одиночестве, даже если другим хочется Вашего общества.
На свои собственные чувства, независимо от того, понимают ли их окружающие.
Менять свои решения или избирать другой образ действий.
Добиваться изменения договоренности, которая Вас не устраивает.
Вы никогда не обязаны:
Быть безупречным (ой) на 100%.
Следовать за толпой.
Любить людей, приносящих Вам вред.
Делать приятное неприятным для Вас людям.
Извиняться за то, что Вы были самим (ой) собой.
Выбиваться из сил ради других.
Чувствовать себя виноватым за свои желания.
Мириться с неприятной ситуацией.
Жертвовать своим внутренним миром ради кого бы то ни было.
Сохранять отношения, ставшие оскорбительными.
Делать больше, чем Вам позволяет время.
Делать то, что Вы, на самом деле, не можете сделать.
Выполнять неразумные требования.
Отдавать что-то, что Вам на самом деле, не хочется отдавать.
Нести на себе тяжесть чьего-то неправильного поведения.
Отказываться от своего собственного «Я» ради кого бы то ни было или чего бы то ни было.
Я достаточно люблю себя, чтобы…
… пойти в универсальное место, где понятия о Боге – мои,
...помнить, что самое лучшее, что я могу сделать для других – это стать прекрасным человеком, которым я должен быть,
… помнить, что действия прошлого были самыми лучшими действиями, которые я мог сделать в то время и при тех условиях, которые существовали,
… быть открытым той идее, что внутри я могу быть не таким совершенным, каким я хочу, чтобы ты видел меня,
… принять то, что я могу не полностью изменить свой взгляд на жизнь,
… перестать контролировать людей, места, вещи и все то, что вне моего настроения,
… узнать, что навязчивая идея, в действительности является лишь навязчивой идеей, даже если это идея роста и развития,
… пожелать отложить в сторону ЭГО и попросить помощи, когда я к этому готов.
… помнить, что прошлое – это важная часть меня, но оно закончено,
… иметь мужество возвратиться назад, чтобы посмотреть в лицо проблемам прошлого, когда я готов к этому,
… позволить себе горевать, но знать, что это может стать нездоровой навязчивой идеей,
… окружить себя теми, кто хорошо относится ко мне,
… признаться в своих потребностях тем, кого я люблю, желать иметь новую дружбу и позволить раствориться старой
… помнить, что все будет по-другому – не лучше и не хуже, а просто, по-другому.
психолог онлайн
Доброго дня
Чи можливо, що причини такої поведінки полягають у заниженій самооцінці? В такому разі треба буде працювати з минулим, з травматичним досвідом, що сформував таку думку про себе. Також, проаналізуйте твердження "якщо я буду робити як мені хочеться, то зі мною ніхто не буде дружити" - чии це дійсно так? Які є докази за цю думку? Об'єктивні факти, а не Ваше відчуття, що то є дійно так? А які докази проти? Яку можна альтернативну думку сформувати, що більше відповідає дійсності?
Дополнение от автора
Дуже дякую за відповіді!