Я запуталась...
Ку~ меня уже давно гложет вопрос что я такое. Это в моём случае даже не философский вопрос. Дело в том что я не уверена практически не в чём, единственное в чём я уверена это что я люблю рисовать, зелёный цвет и солёное. А остальное фиг знает. Бес понятия стеснительная я или на оборот жажду внимания и это только малый пример с остальным всё хуже. В связи с карантином мне некуда себя деть и я остаюсь со своими мыслями наедине. *грусть тоска и одиночество* один раз я проходила тест он мне сказал что у меня шизоидный тип личности. Знаю как все вы относитесь к таким тестам. Но тем не менее я решила проверить так ли это на меня похоже. Всё кроме ума и извращённых вкусов (хотя раньше вроде как были) у меня было та что было есть (по всей видимости защитный механизм у меня забыть и не думать от того и не умная) зная всё это я не знаю как с этим жить. Это лечится? Или я так и останусь странной до конца... Я запуталась мне страшно, я не нравлюсь людям. Мне очень грустно. Я не знаю что делать. *грусть тоска и одиночество*
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Как складываются ваши отношения с родителями? что они вам говорят по поводу вас? как вас характеризуют?
лучше всего будет, если вы попросите кого-то из старших сводить вас к психологу, в работе с ним вы лучше всего сможете понять себя
психолог онлайн
Добрый день! Очень хорошо, что вы определились с тем, что
цитата:
я уверена это что я люблю рисовать, зелёный цвет и солёное
. Многие люди не могут определиться, что им нравится, а что нет. Но вы уже обладаете опытом идентификации того, что вам действительно нравится. Скажите, как вы поняли, что любите рисовать? Наверное, вы получаете удовольствие от процесса или от того, какой рисунок у вас получился. Возможно, рисование вас успокаивает, помогает привести мысли в порядок. А как вы выделили именно зеленый цвет из всех остальных или поняли, что любите соленое? Наверное, они тоже вызывают у вас определенные положительные эмоции. Точно так же с чем-то другим. Например, нравится ли вам находиться в центре внимания? Или больше вам комфортнее и приятнее, когда вы проводите время в одиночестве и, к примеру, рисуете? Вам нужно просто обращать внимание на свое внутреннее состояние, наблюдать за ним. К тому же, вы можете понять, что вам нравится и получать внимание от других, и проводить время в одиночестве (и это может зависеть от вашего настроения).
Шизоидный тип личности - это не что-то страшное. Это просто говорит о каких-то качествах, которые для вас больше присущи. Тип личности - это психотип, психологи для удобства разделяют здоровых людей на определенные психотипы (на 8, 17 и больше, в зависимости от классификации). К тому же, чистых психотипов практически не существует. В каждом из нас заложены абсолютно все качества, просто некоторые из них больше выражены, чем другие. Шизоидный тип личности часто характерен для творческих людей. Они предпочитают создавать в одиночестве что-то новое. К тому же, вы всегда можете развивать в себе качества, которые у вас слабо выражены.
Нравятся другим людям те, кто нравится самому себе. Почему вы решили, что вы странная? Чем больше вы себя так называете, тем сильнее привыкаете к этому названию. Так работает наш мозг. Поэтому следует чаще себя хвалить, фокусировать свое внимание только на хорошем и отказаться от самокритики.
Исследуйте себя, пробуйте создавать что-то интересное и наблюдайте за своими ощущениями. Если начнете это делать постоянно, то уже скоро сможете удивиться насколько интересный вы человек.
психолог онлайн
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, чому ви вирішили, що є дивною і Ви не подобаєтеся іншим людям (Вам хтось це казав ? Можливо Ви просто проектуєте свої страхи і побоювання на інших). Чи є у Вас друзі (якщо так, то які у Вас відносини; якщо ні, то чому)?
Із Вашої розповіді я бачу, що у Вас є інтереси і Ви знаходитеся у пошуку себе. Це цілком нормально у підлітковому віці, Ви шукаєте свою ідентичність. Взагалі, підлітковий вік - це як "американські гірки" - в один момент Вам може подобатися щось одне, потім інше. Іноді у Вас можуть бути швидкі зміни настрою (через гормональні зміни). В один момент Вам хочеться ізолюватися, в інший - бути у центрі уваги (такі моменти навіть є у дорослому віці). Ви намагаєтеся зрозуміти, яке місце Ви займаєте у цьому світі, що визначає саме Вас і чим Ви є схожою і, водночас, відрізняєтеся від інших. Так, це може лякати і викликати у Вас тривогу. Однак до цього хвилювання можна додати крихту інтересу самопізнання і тоді ця подорож стає захоплючо-хвилюючою. Повірте, деякі дорослі люди і досі не можуть відповісти на настільки філосовське питання, яке Ви зараз задеєте собі, а це вже означає, що Ви є досить психологічно зрілою і маєте добре розвинену саморефлексію.
цитата:
один раз я проходила тест он мне сказал что у меня шизоидный тип личности. Знаю как все вы относитесь к таким тестам.....Это лечится?
Я підтримую Ваше прагнення до самопізнання, Ви молодчинка! :) Ви маєте знайомих психологів, що знаєте, як ми відносимося до тестів?
Дуже часто люди проходять різноманітні онлайн психологічні тести на визначення своїх характерологічних рис та психотипу. Проте не варто на 100 % їм довіряти тому, що: 1) існує безліч неперевірених ресурсів, які з похибкою обчислюють результати та використовують нестандартизовані і неверифіковані методики; 2) навіть психологів навчають, що не можливо визначити тип особистості лише завдяки одному тесту (навіть верифікованому), завжди потрібно проводити додаткову бесіду та застосовувати додаткові методи дослідження; 3) у психології існує безліч класифікацій особистостей та акцентуацій характеру, всі вони є спрощеними моделями та не можуть повністю відобразити все психологічне різноманіття окремої особистості (буває безліч поєднань, комбінацій і т. д.). Це лише інструменти для спрощення роботи психологам, нічого більшого, і Вам не варто хвилюватися; 4) тип особистості (у Вашому випадку, Ви назвали шизоїдний тип) - це не психічна хвороба (немає нічого спільного із шизофренією), а просто деякі особливості, які можуть бути більш чи менш вираженими у різних осіб. Однак, ще раз повторюю, для її визначення потрібна довготривала процедура, адже не буває цілкох "чистих типів".
Зараз Ви зазначаєте, що під час карантину знаходитеся наодинці зі своїми думками і Вам немає куди себе подіти. Сприймайте це як Ваш шанс пізнати себе краще! (іноді, у підлітковому віці, через надмірні клопоти, ми немаємо часу на самодослідження, що призводить до перенесення проблеми самоідентифікації у дорослий вік). Це Ваш зоряний час!
Ви не зможе зрозуміти, Яка Ви (що Вам подобається, які Ваші цінності, хоббі, приховані таланти), поки не спробуєте. Наприклад:
- почитайте якийсь новий жанр літератури який Ви не читали раніше;
- якщо не можете виходити на вулицю під час карантину - переписуйтеся, телефонуйте або говоріть через скайп із друзями;
- подивіться фільми, серіали (наприклад, дорами, детектив, документаліка, наукова фантастика, аніме тощо), послухайте нову музику, запитайте рекомендації у своїх однокласників;
- приєднайтеся на якийсь віртуальний форум художників-початківців, щоб обговорювати свої інтереси та шукати нові ідеї для натхнення (можете приєднуватися і на інші форуми по інтересам, щоб краще зрозуміти їхню тематику);
- подивіться ролики на ютубі про стилі малювання, танці, спів, приготування їжі, лайвхаки, мейкап, зачіски, поєднання одягу і т. д. та спробуйте зробити це самостійно вдома;
- є безліч безкоштовних освітніх онлайн платформ із віртуальними музеями, лекторіями, де можна послухати лекції із будь-яких дисциплін (психологія, астрофізика, космологія, історія моди та мистецтва, література, фізика і хімія, комп'ютерні технології тощо);
- поспілкуйтеся із батьками про свої переживання і проблеми, запитати їх те, що Вас цікавить;
- заведіть щоденник, де б Ви могли записувати свої думки, почуття і рефлексії за день, а потім аналізувати їх;
- можете звернутися на онлайн консультації до психолога, щоб він допоміг Вам у саморозкритті.
Підвищте Вашу самооцінку: раз в день обов'язково хваліть себе; напишіть на папірці 15-20 речей, за які Ви себе любите + станьте перед дзеркалом у повний ріст, подивіться уважно на себе, визначіть, які риси або частини Вашого тіла Вам подобаються (не звертайте уваги на те, що Не подобається, а лише на переваги) і запишіть їх також на папірець - перечитуйте папірці кожного дня.