Іпохондрії, особливості характеру чи депресія?
Чи можливо що певні симптоми, характерні при депресії, є просто самонавіюванням людиною зі схильністю до іпохондрії? Або, можливо, якщо більшість з цих симптомів була присутня майже впродовж всього підліткового і дорослого життя, то це всього-навсього такий меланхолічний характер? Нижче привожу список цих симптомів:
.Не можу ні від чого впіймати повну насолоду. В мене притупились всі позитивні відчуття.
. Постійно відчуття провини.
. Відчуття що я все-таки не права навіть в тих питаннях в яких я особливо вперлась
. Часто, майже завжди, і майже скрізь відчуваю себе зайвою.
. Можу працювати лише в монотонному ритмі
. Важко на чомусь зосередитись. Важко думати і вирішувати якісь задачки.
. Інколи здається що в мене навіть бувають легкі провали в пам'яті.
. Бісять всі люди, в більшості майже до всіх відчуття ненависті і до себе в тому числі.
. Все частіше виникають бажання десь зникнути, розчинитися, загубитися... Щоб всі хто мене знає вважали мене просто пропавшою безвісти.
. ВСД розлади: головна біль, проблеми з травною системою, просто відчуття втоми і нудота.
. Не нормальні стосунки з їдою. Частіше це Компульсивне переїдання.
. Плаксивість
. Самокопання
. Відчуваю що я програла в усіх сферах життя.
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Лєна, добрий ранок! Дуже співчуваю Вам!!! Чи допоможе Вам відповідь на питання на сайті? Краще йдіть на індивідуальну терапію, спочатку треба діагностувати проблему, а потім її вирішувати! Депресія може бути вторинною, як наслідок надмірної тривоги за здоров"я, яка Вас інвалідизує. Причиною може бути надмірна чутливість і тривожність Ваша, батьків. Що думаєте про це?
психолог онлайн
Здравствуйте, Лена!
цитата:
Чи можливо що певні симптоми, характерні при депресії, є просто самонавіюванням людиною зі схильністю до іпохондрії?
Ипохондрия, меланхолия или депрессия?
Определить это не представляется возможным лишь из одного сообщения, для этого необходима индивидуальная консультация.
цитата:
Все частіше виникають бажання десь зникнути, розчинитися, загубитися... Щоб всі хто мене знає вважали мене просто пропавшою безвісти.
Кому посвящается ваше желание исчезнуть, растворится, пропасть без вести?
психолог онлайн
Доброго дня
Всі ці симптоми вже навіть не дзвінок , а колокол, шо необхідно взяти дитину і звернутися до спеціалістів.
Що відбувається в житті дитини?
Які відносини з батьками?
Всі ці питання які обов'язково задають психотерапевт.
Не треба займатися самолікуванням.
Діагноз депресія ставить тільки психіатр.
Проте якщо ви розумієте що психічний стан дитини поганий- навіщо чекати поки це буде депресія.
Як умога раніше необхідно прийняти дії і допомогти.
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Лена, доброе утро!
Сначала нужно проконсультироваться у врача психиатра и обратиться за индивидуальной психотерапией. У Вас запрос на терапию.
Дополнение от автора
Була я в психотерапевта. Ліки мені назначили. Діагноз не озвучували а я не запитувала.
А потім я подумала: А раптом я обманула і лікаря і саму себе своїми симптомами??? Раптом всі мої симптоми надумані???
психолог онлайн
Ви описали досить детально. Те що ви описали схоже на особливість вашої конституції та характеру, про те завжди на формування характеру при любій конституції відіграє оточення. У вашому випадку помітно як є сформовані певні відносини іж вами і оточенням і в цьому разом і до себе. Психотерапевт це добре але не не на один раз, якщо говорити про покращення якості життя то важливо розуміти що психотерапія як процес в якому можуть сформуватись інші складові самоусвідомлення, можуть допомогти суттево налагодити якість життя.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Смотря как подходить к вопросу психического. Как продолжению физического и детерменированного им. По сути, тому, к чему вы аппелируете - объективному. Но психические переживания субъективны по определению. Поэтому, с этой стороны можно было бы говорить, что в каком то смысле - все является чем - то внушенным, вымышленным. Зависящим от желания, личностной мотивации. И порой не вполне осознаваемой. А не чем то достоверно объективным и фактическим, как будь то дерево или камень.
Вопрос думаю в другом. В том что вы не желаете верить и доверять субъективным психическим переживания, как чему то объективно существующему. Не важно в каком смысле. Просто на том основании, что у вас возникают психологические проблемы.
Потому что отрицание как одного так и другого (объяснение депрессии самовнушение, а самовнушение - меланхолическим характером и т. д.)- в итоге приводит к постоянным сомнения, тревожности, страху и запутанности. И невозможности начать любую терапию, (медикаментозную или/и психологическую). И просто недоверие всему, всем и себе