Реалізуюсь не в тому напрямку
Я працюю ведучою на класному радіо - це найкраща робота для мене! В нас у компанії звільнилось місце бренд-менеджера, і я сильно захотіла спробувати свої сили на цій посаді. Тепер працюю і ведучою, і бренд-менеджером. Робота виявилась нецікавою і дуже виснажливою - перші декілька тижнів я декілька разів зривалась вдома, багато плакала через постійний стрес. Тепер я працюю з 12 до 18 в офісі, а потім в ефірі, і приходжу додому в десятій вечора. І так кожен день. Маю один вихідний - неділю. Я музикант, і довгий час (більше року) в мене тривала депресія, пов"язана з творчістю. Зараз я почала по-трошки знайомитись з новими музикантами, хочу зібрати новий проект, але розумію, що сама себе загрузила по вуха, і тепер ні на що, крім роботи, не маю часу. Ні на реалізацію себе в музиці (а це для мене життєво потрібно), ні на зустрічі з друзями, ні на мінімальний відпочинок за містом (за один день це неможливо). З коханим ми бачимось тільки після роботи вдома і зранку, коли збираємось і снідаємо. Я відчуваю, що йду не тим шляхом, ця робота точно не для мене, вона приземляє і змушує хворіти, але відмовитись теж дуже важко: головні директори багато від мене очікують ( я з великим ентузіазмом прорекламувала свої здібності на співбесіді), і моя відмова може негативно вплинути на мою роботу в ефірі, яким я дуже дорожу. А ще велику роль грає фінансова сторона - на одній роботі мені було важко фінансово, а друга приносить додатковий нормальний прибуток. Я не знаю, що мені робити і як це все розплутати. Допоможіть, будь ласка, порадою. Дуже вдячна!
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Здравствуйте, MissMelody! Почему же Вы взялись за эту работу? Кому и что Вы хотели доказать? Мне кажется, что в данной ситуации, Вам нужно поговорить с руководством, рассказав о своих трудностях. Удачи.

психолог онлайн
MissMelody, я так розумію, що виник внутрішній конфлікт - «і нести важко, і кинути шкода» - є вибір між важливою, відповідальною роботою, яка не цікавить, але дає прибуток і між творчою, яка хоч і менш прибуткова, але більш приємна і менш виснажлива.
Тобто, треба наважитись і щось вирішити. А спробувати поділити листок паперу навпіл і прописати всі за і проти обох робіт. А також всі страхи - що найстрашнішого станеться, якщо залишитися, що найстрашнішого- якщо відмовитись?
Що могло б спонукати вас до прийняття якогось рішення на користь того чи іншого вибору?
Може вам допоможе східна притча.
«Одного разу мулла пішов до комори по горіхи, які дружина мала додати до його улюбленої страви. Він глибоко застромив руку в дзбан з горіхами, набрав повен кулак і не зміг витягти руку. Як не тягнув він її, дзбан не випускав стиснутий кулак.Мулла жалівся, стогнав, навіть кричав, але це не допомогло. Рука застрягла в шийці посудини. На крик прибіг сусід і сказав, що допоможе, якщо мулла буде точно виконувати його інструкції. Той погодився.
«Тоді застроми руку по лікоть у дзбан». Мулла здивувався, нащо сунути руку глибше, коли він хотів вийняти її. Проте виконав.
«Тепер розтисни кулак, нехай випадуть усі горіхи». Мулла розсердився, він же хотів набрати горіхів, а сусід просить випустити їх. Неохоче він виконав вимогу сусіда.
«Тепер випрям пальці, притисни їх один до одного і потихенько витягай руку із дзбана». Мулла зробив усе так, як сказано і – о, чудо ! -вийняв руку із дзбанка.
«Моя рука вільна, але як же я дістану горіхи?» Тоді сусід взяв посудину, перехилив її і висипав стільки горіхів, скільки було потрібно.»
психолог онлайн
MissMelody!
А що там, за цим страхом зізнатися, що ви чогось не можете, що ця робота не для вас, що вам важко і виснажує? Зізнатися саме директорам. Чому важко? Через гроші? Сумніваюся, адже жили ж ви якось без цієї додаткової оплати і, припускаю, почувалися щасливішою. Отож, чому не можете наважитися заявити про свої потреби тим, хто стоїть вище за вас? Боїтеся оцінки, осуду, несхвалення? Що станеться найстрашнішого, якщо ви скажете про свої почуття? А як це перевірити, яким способом дізнатися, що буде? Є лише один вихід - вирішити і спробувати, а все інше - це наші з вами фантазії.
психолог онлайн
Иногда занятие нелюбимым делом можно сравнить с жизнью с нелюбимым человеком.И опыт показывает,что все равно, рано или поздно, натуры творческие не выдерживают работы в административных рамках и возвращаются к творчеству. Но: все зависит от того, под каким углом смотреть на офисную работу-если как на временный вариант,который даст возможность финансово встать на ноги и со временем заниматься любимой музыкой-то, может, стоит потерпеть как временную трудность,зная,что зато потом будут деньги на все ваши творческие проекты. Но вот если рассматривать эту работу в качестве карьерного роста-похоже,что стоит признать,что это действительно не ваш конек. А выбор как всегда за вами. Удачи вам и творческой реализации.
психолог онлайн
Кстати, не стоит забывать,что, как правило, именно нелюбимое дело требует наибольших энергозатрат,что со временем может снизить вашу эффективность в обоих направлениях- и как ведущей и как менеджера.