Проблемы с концентрацией внимания у ребенка
Мальчик, три года, гиперактивен, совершенно не может играть сам, а если начинаешь с ним играть, тут же возникает интерес к другому варианту игры. Например, играем машинками, через минуту, давай играть в мяч, потом ровно через минуту, давай собирать пазлы. К концу дня, я выжата, как лимон, не пойму, как его сосредоточить. Если что-то не по его, начинается истерика. Что я делаю не так? Подскажите.(
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
доброе утро. вы беспокоитесь что с ребенком что то не то? или вы сильно включены в ребенка и вам тяжело?
психолог онлайн
Доброго дня, Mizya.
цитата:
гиперактивен
Йому поставили такий діагноз?
цитата:
совершенно не может играть сам, а если начинаешь с ним играть, тут же возникает интерес к другому варианту игры.
А що Вас у цьому хвилює? До 4 років для дитини нормально не відходити від матері, адже саме зараз у Вас з ним формується і розвивається прив'язаність.
цитата:
К концу дня, я выжата, как лимон, не пойму, как его сосредоточить. Если что-то не по его, начинается истерика.
Тут скоріше проблема не в дитині, а в тому, що у Вас не вистачає ресурсу. Чи ходить Ваш хлопчик в дитсадочок? Чи є у Вас час на себе? Чи приймає батько участь у вихованні сина?
Дополнение от автора
Ответ для Оксаны Игоревны. Меня беспокоит, что ребенок не играет сам. Я понимаю, что он сильно привязан ко мне. Но ему даже машинку нужно катать со мной, иначе ему скучно. И конечно, я очень устаю, потому, что все свое время я присутствую рядом. Если нет, он истерит. Я поесть не могу, просто сесть посидеть не могу. Он сразу плачет(
Дополнение от автора
психолог онлайн
Здравствуйте!
Скажите, Вас кто-то поддерживает? Помогают ли Вам близкие и папа ребенка?
Дополнение от автора
Ответ для Оксаны. В детский сад ребенок не ходит. Да, диагноз поставлен.
психолог онлайн
цитата:
Да, диагноз поставлен.
Тоді Ви займаєтеся з дитячим психологом? Що сказав психіатр?
Дополнение от автора
Ответ для Марии. Мне помогают по мере возможности. Но в основном, я занимаюсь им сама.
Ответ для Оксаны. С психологом не занимаемся, он назначил Алеву и все. Психиатр сказал, что у него нет вопросов к малышу.
психолог онлайн
цитата:
С психологом не занимаемся, он назначил Алеву и все. Психиатр сказал, что у него нет вопросов к малышу.
Було б добре, якби Ви відвідували психокорекційні заняття у дитячого психолога (арт-терапія, казкотерапія тощо).
психолог онлайн
Доброго дня! Я Вам співчуваю, тому що дуже важко бути "прив'язаною" до малюка. Гіперактивність - це не вирок і з цим можна впоратися. Вона виникає, коли мама під час вагітності перебувала постійно у стані напруження. Судячи з того, що Ви описуєте, Ви і досі знаходитеся у такому ж стані. Маленька дитина потребує маминої любові (не сююскання і не постійних пререживань та опікування і справжня любов аж ніяк не залежить від кількості проведенного часу поруч). Якість маминої любові напряму залежить від стану, у якому мама знаходиться, від її внутрішньої наповненості, від її внутрішніх сил. Дитина реагує не на зовнішні дії, а на внутрішній мамин стан. Оскільки малюк не відпускає Вас ні на хвилину, він не отримує тої енергії, яка йому потрібна, тому криками сповіщає, що не наповнений зовсім. Мама зовні може турбуватися, може робити дуже багато корисних справ, але, насправді, не давати дитині отого душевного тепла, яке так потребує малюк, особливоу перші роки життя, і при цьому навіть не здогадуватися про це! Допомога насправді потрібна спершу Вам! Зможете наповнитися та відновитися Ви, і з дитиною одразу стане легше впоратися...
Дополнение от автора
Алла Григорівна
---
Это очень долгожданный ребенок. И он скорее всего наоборот, видит очень много любви и внимания. По-этому, когда я хоть на минуту занята не им, он протестует. И душевного тепла он получает очень много. Я наблюдаю не только за своим ребенком, а и за другими детками. Как они например, строят замки из песка, а мама при этом "висит" в телефоне, сидят по часу за одним и тем же занятием, не привлекая при этом всех вокруг. Мой при этом придерживается другого метода- чтобы все делали то, что хочется ему. Я не против посвящать ему, хоть и 28 часов в сутки, я переживаю, что он не стремится играть сам. Может, я не правильно объясняю, но мне кажется, что-то ребенок должен хотеть сделать сам.
психолог онлайн
У тому то і проблема, що, на превеликий жаль, батьки зачасти плутають любов з прив'язаністю до дитини. Це абсолютно різні речі. І кількісь проведеного часу з дитиною ще не є доказом того, що дитина отримує необхідне тепло. Ваші стосунки з дитиною якраз це і підтверджують. Можна з дитиною спілкуватися годину на добу і цього буде достатнім для того, щоб малюк почував себе захищеним. А можна 24 години бути поруч і дитина недоотримає того, що потрібно для повноцінного розвитку. Як у Вас склалися стосунки з батьками? З Вашим чоловіком? Ви себе почуваєте психо-емоційно захищеною?
Дополнение от автора
Алла Григорьевна
У меня замечательные отношения с родителями.Хороший муж. Может, я бы хотела больше внимания и помощи от него, но он очень занят. А в отношении ребенка, я делаю все, чтобы он чувствовал себя в безопасности, любимым и счастливым мальчиком. Да и я уверена, что он это чувствует.
психолог онлайн
Одразу хочу сказати, що Ви - чудова мама і робите все, що можете на даному етапі, і все що вмієте! Таких ситуацій як у Вас зараз дуже багато і не тому, що батьки погані.
Є просто певні речі, які не дають можливості правильно контактувати з дитиною. І вони криються у внутрішньому стані мами. Мало того, чим сильніше мама старається, тим менших результатів досягає. Для того, щоб давати дитині необхідне, ви сама повинна знати де оте необхідне брати. І це далеко не зовнішні дії та переживання! І мені шкода Вас засмучувати, але якщо б малюк дійсно відчував отой живий потік внутрішньої любові (не прив'язаності), він би так себе не поводив. Дитина не "відпускає від себе маму" тільки тоді, коли її для нього мало, це факт. І ще раз кажу, справа не у кількості проведеного часу, а у якості Ваших контактів. Та вмінні правильно їх організовувати...
Дополнение от автора
Алла Григорьевна, спасибо Вам большое. Постараюсь разобраться, что я делаю не так.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Авжеж, Ви розумна та ніжна мама, і впевнена, зробите все можливе задля свого малюка! Єдине, гіперактивні діти, це діти вже від народження з дефіцитом отої саме уваги та концентрації, яка сформувалася ще в утробі мами. Тобто, мама під час вагітності також щось робила не дуже так як було потрібне дитині. Ми завжди хочемо вирішити всі питання самостійно - так влаштована наша психіка. Але, на превеликий жаль, не завжди маємо необхідні знання щоб з ними впоратися. І якщо б це стосувалося тільки Вас, тоді можна витрачати час на самостійні експерименти... Але це стосується і Вашої дитини. Інколи час має величезне значення у сенсі вчасної допомоги...
Дополнение от автора
Алла Григорьевна. Я буду стараться. Я очень люблю своего малыша. Спасибо Вам)
психолог онлайн
Кто ставил диагноз ребенку? Как долго врач наблюдал ребенка, прежде чем поставил диагноз?
Насколько я знаю, диагноз гиперактивность ставится несколькими врачами, после наблюдения достаточно длительного за ребенком.
При гиперактивности важно комплексно подходить к проблеме - режим, питание, занятия с психологом, коррекция поведения, консультации для мамы, чтобы она понимала, что делать.
Почитайте книги, статьи, лекции про то, как быть с такими детьми.