Як зрозуміти дитину?
Добрий день. Скажіть будь ласка, як можна зрозуміти дитину, її почуття і т. Д.
Донечці 7 років зараз, відносини у нас були дуже близькі до того моменту коли народився синочок. Вже як майже за 2 роки дитина змінилась, не хоче, щоб я її обійняла, поцілувала, все що я роблю все не то і все не так, як поцілую і фе і бе. В "любимчиках" у дитини зараз татко. Йому дозволяє і обійняти і поцілувати, і що тато готує Смачніше і т. Д
Але от чоловікові вона не розказує все як мені, от суто мені вона довіряє, все розповісти щось потаємне своє, чимось поділитися. От не розумію тато файний його і обійме, мама погана ні обійняти ні нічого іншого, але зі мною вона відверта, і різна, і зла і добра, тобто різні емоції проявляє по відношенні до мене, а до чоловіка ні.
Так я розумію, що менше набагато менше часу приділяю тепер дитині, ну але зараз такий час, я з дітьми сама вдома, чоловік на роботі я стараюсь як можу, повістю віддаю себе дітям.
От Як зрозуміти дитину, чому так все?
Лише коли вона спить, я можу підійти поцілувати її, обійняти, поруч полежати.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
добрый день. какие у вас отношения с мужем? как проводите время вместе? как муж смотрит на ваши отношения с дочкой ? на его отношения с дочкой? для дочери вы и ваш муж, есть пара?
психолог онлайн
Добрый день, Олена. Я вижу причину здесь вот в чем: до появления второго ребёнка ваша дочка была « маленькой», но с появлением малыша в вашей семье она стала « взрослой», хотя ещё по биологическим и психологическим показателям она ещё ребёнок. То, что вы ей раньше разрешали и позволяли: прыгать, шуметь, проводили с ней много времени и т.д с появлением малыша стали ограничивать: « посиди тихонько, мама сейчас занята-она кормит малыша и т.д. А папа в первый год младшему ребёнку нужен в меньшей степени, чем мама и ваш муж стал уделять больше внимание дочке, в результате чего между ними появилась сильная эмоциональная привязанность и он стал для неё главным и важным. Вам необходима консультация детского, перинатального психолога для проработки упущенных моментов вашего взаимодействия с ребёнком и понимания ее поведения, а также узнаёте как взаимодействовать с сиблингами, чтобы никто из них не чувствовал себя обделённым вашей заботой и вниманием.
Дополнение от автора
Які відносини у нас?
Та звичайні відносини, я з дітьми вдома, він працює. Приходить додому разом готуємо, прибираємо і бавимо дітей. Все зараз зводиться до такого.
Як проводимо спільно час?
Та ніяк, всі разом вдома з дітьми.
Як чоловік дивиться на наші відносини з дочкою?
Нічого не говорить, тішиться коли вона о мій таточко, зверне увагу доньці коли, щось занадто може дозволити собі до мене.
На його відносини з донькою?
Добре, щасливий.
Чи для дочки я і мій чоловік є пара?
Незнаю, зараз почастішали сварки, звичайні конфлікти на побутовому рівні. Різні погляди на одні і ті ж речі.
Так, як я зараз думаю на грані емоційного вигорання, втомлена як і фізично так і морально, у мене явно процеси збудження переважають над процесами гальмування і тільки но щось не так, воно мене виводить і я починаю сваритись, кричати а потім він мені чого ти кричиш, та кричу бо доводить мене до того.
Я зараз ледь на ногах стою, днями бігаєш як білка в колесі, все для сім'ї, дітей , ночі не досипаю і тут на маєш і мама не така бо на тата кричить, а тато супер, і жінка не така бо викрикує. Якби я могла б хоть день відпочити для себе, ніч спокійно хоть одну поспати, а то за ніч ще декілька разів встаю годувати дитину грудьми, то певно що була б спокійніша...
Кажу чоловіку, що втомлена вже не витримую, а він "ну я все роблю ,що можу і допомагаю їсти зготувати і прибрати і тд. "Що все,що він може робить( і от таке то все... Мені вже ночами і ноги крутить, і тиск понижений і гемоглобін низький, я незнаю. Десь пропонувала піти вдвох дитина каже я з бабою не буду (то чоловіка мама) піду з вами каже, моя живе далеко від нас трохи. І все і як бути. І взагалі я себе б напевно відчувала якоюсь поганою мамою, якби лишила дітей і сама б десь пішла погуляти, повеселитись без дітей.
психолог онлайн
Прочитайте, если получиться с мужем, мою статью на сайте:» Как сохранить отношения после рождения ребёнка», возможно, вам она станет полезна.
Да, у вас признаки эмоционального выгорания и это тоже само по себе не пройдёт, здесь помогут индивидуальные консультации и Арт-терапия для выведения вас из такого состояния.
психолог онлайн
Добрий день. А наскільки ви розумієте себе?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви самі відповіли на своє питання. Проблема у Вашій реакції на Вашого чоловіка, яка виникає через Вашу втому. А втома від завищеного бажання зроибити абсолютно все для своєї сім'ї. Ви себе просто повністю зігнорували "І взагалі я себе б напевно відчувала якоюсь поганою мамою, якби лишила дітей і сама б десь пішла погуляти, повеселитись без дітей". Коли ми не любимо себе, тоді нас не люблять і наші близькі. Я правильно Вас зрозуміла, Ви не працюєте, і з дітьми вдома? Є таке поняття "комплекс відмінниці", коли людина хоче все зробити ідеально, не даючи собі ні хвилинки відпочинку - результат дуже плачевний. Все одно всього зробити в принципі неможливо, та ще й ідеально. Крім того, щоб повністю виснажитися і почати від втоми на всіх "гарчати", як ото у Вас відбувається... І що далі? Дочка ображається через тата, бо відчуває, що Ви несправедливі до нього, адже він забезпечує родину та й не відмовляється допомагати по дому... Він же не винний, що Ви сама себе "загнали", вибачте, як коняку. З чоловіком сварки... Що далі? Вам так подобається? Які у Вас стосунки з Вашими батьками? Як у них склалися стосунки?
психолог онлайн
То, что Вы описали мне очень отзывается про возрастные особенности. Есть разные точки зрения на этапы психосексуального развития по Фрейду. Я в целом поддерживаю его теорию. С 4-5 лет ребенок начинает испытывать особую любовь к родителю противоположного пола. Которая может включать ревность и даже элементы конкуренции с родителем своего пола. Некоторые дети так и озвучиваю: папа это мой муж. С ребенком все ок. Что важно родителям? Маме разобраться с чувствами в связи с этим. Вас это беспокоит. Что именно Вы чувствуете в связи с этим? В поведении папы важно держать иерархию и разделение: дочка -;любимая дочка/девочка, но выше ее - папины жена/женщина. И что когда дочка вырастет она сможет создать семью и иметь мужа (и это будет другой мужчина, не папа).
То, что дочка от Вас отделяется - это норма, с возрастом это будет усиливаться, особенно в подростковом возрасте.
Дочка демонстрирует амбивалентность (двойственность) чувств. С одной стороны, вроде как мама плохая, с другой стороны, мама доверительное лицо. Это норма. И то, что дочка Вам доверяет говорит о том, что Вы достаточно хорошая мама для нее.
Дополнение от автора
Марина С.
Так, дійсно. Донечка говорить про те, що тато її чоловік, ревнує коли бачить, як він мене обійме або поцілує. Одразу злиться і біжить до чоловіка, щоб її він обійняв та поцілував.
Дякую усім рекомендації.