Як знайти спільну мову з одногрупниками?
Я навчаюсь на 2-му курсі в коледжі. Я була дуже рада, коли вступила в цей коледж, але після місяця навчання зрозуміла, що прийдеться важко, не в розумінні навчання, а щодо колективу. Я комунікабельна людина, відкрита, завжди рада чимось допомогти. Але не витримую серед одногрупників. Проблема полягає ось у чому: - не йдеш з нами пити (не просто випити, а напитися в їхньому розумінні) ти не такий як всі тебе починають "цькувати"; - вчитися зараз не модно, якщо починаєш з вчителем якусь розмову щодо навчання, то реакція така, шо думаю шо краще б я мовчала:(; - а щодо пліток і обмовляння то це мене найбільше вбиває, може таке є в кожній групі, я просто не знаю як в інших, але обговорити кожного мусять за спиною, і то так "поливають брудом", шо "мама дорогая"!!! Я не кажу шо я така хороша, а мої одногрупники погані, просто я не витримую психологічно серед цього колективу, мені не комфортно!! Я не заучка, я просто хочу добитися успіху! Я не знаю як ще один рік витримати? кожен день іду в коледж як на каторгу. Підкажіть будь-ласка що робити? Я залежу від їхньої думки, я навіть боюся, що вони мене побачуть з хлопцем, який не є Ален Деленом, а потім обговорюватитумть!! Невже я настільки залежна від їх думки??? Я такою не була!
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Таня!
Я розумію, як тобі зараз важко. Адже перший рік в новому колективі завжди найтяжчий. Це називається таким словом - адаптація. Тому знайте, що це не назавжди, і скоро мине.
А от щодо одногрупників. Вони таки мають для вас значення, хоча б тому, що ви - комунікабельна і хочете спілкуватися. Агресія зараз щодо них і осуд їхньої поведінки - це нормальна захисна реакція на нове середовище, так ви пристосовуєтесь до нього. Тому придивіться до них - чи справді всі вони такі, як ви описуєте, адже, напевно, кожен окремо і сам по собі досить цікава людина.
Люди завжди говорять. Чому вас так хвилює, що про вас скажуть ваші одногрупники? Чи завжди є такий страх оцінки і осуду? З цими темами краще все-таки було б проконсультуватися у психолога очно. Там і підтримку отримали б.
консультация психолога
Шановна Тетяно!
Згоден, що вам зараз непросто. Але що ж вдієш - таке життя. Вірите, і мені не зустрічалися місця, напхані доброзичливими і розвиненими людьми, які поділяють ваші інтереси і з розумінням ставляться до вашого бажання досягти успіху в освіті та особистому житті. А коли вам щось не вдається, вони гуртом кидають всі свої справи і біжать вам на допомогу…
І що ж? Ну депресніть і відмовтеся від своїх планів. І шукайте собі Алена Делона, щоби задовольнити ваших одногрупників. Тільки от чомусь мені здається, що вони можуть вам просто заздрити. Не думали про це?
Залежати від думки інших – це абсолютно нормально. Якби ми на неї не зважали, ми б і людьми не стали. І питання просто в тому, як залежати «правильно». До якої міри перейматися поглядами інших на вас, на що зважати, а на що – ні. Вибір за вами. В мене таке враження, що вам вдасться дати раду проблемам, що у вас виникли. До речі, непогану школу життя проходите ви у своєму коледжі. Так і подорослішаєте… Гараздів!