Самооцінка
Добрий вечір! Я все життя в спорті, з підліткового віку худну (то весогонка для змагань, а тепер власні "загони"). Зараз починаю шлях тренера, продовжую тренуватись, всіх навчаю правильному харчуванні, а сама їм, все що хочу, але дуже мало. Наприклад, якщо сьогодні в обід я з'їла чипси, то вже не вечеряю... І доходить до такого, що їм раз в день, і то зранку, вівсянку. Дивлюсь в дзеркало вроді більш менш, проходить тиждень, бачу відео якесь з іншого ракурсу - бачу товстий живіт, обвіслу шкіру. Можливо, мама... Яка в мої 13, кола вага моя була на 155см - 70кг+-, говорила, щоб я менше їла і що треба схуднути (але казала типу в шутку, бувало при родичах - бабусі, хресна). Всі казала, що вона не права, ну а мама просто сміялась і казала, "та вона, що не розуміє шуток". Хоча на той період я не бачила лишню вагу, я любила себе і ніколи не казала, що товста. Зараз моя вага 49, я дуже схудла, але і дуже не люблю себе. Мамині шутки закінчились, але фрази "а чому ти тренуєшся, а пресу так і немає" не закінчились. На правильному харчуванні сидіти не можу просто так (не заради змагань). Мені здається, що обмежувати себе все життя в чомусь - це жахливо і для мене стрес. Я люблю фаст-фуд, але не об'їдаюсь, як в 13... В мене є хлопець, який завжди каже, що моя фігура прекрасна, і від багатьох людей теж таке чула. Інколи він ображається, бо бачить мої загони, питається мене витягнути з цього, але нічого не виходить, а йому обідно, бо я його "не чую". А для мене важко просто ПОЧУТИ, якби ж все було так просто... Коли я повертаюсь додому, наприклад, від хлопця, в якого можу попити тільки чай з печивом, в голові суперечка вечеряти чи не вечеряти, і завжди не вечеряю. Одного разу зірвалась, і прийшла мама, можливо нічого такого вона й не сказала, але фрази "а чого це ти їсиш", "що зірвалась"?" вдарили по больовому. Між цим і проскакувало, що я худа, куди мені ще більше худнути, але ці слова я вже не чула. І як боротися з цими думками та жити в своє задоволення? Змінювати себе, аби подобатись? Я знаю, що не буду, бо знайду ще тисячу причин аби ненавидіти себе...
Питання від: ; Вік: 17
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Вам нужна работа с психотерапевтом, при чем со специализацией РПП (расстройство пищевого поведения). Это нужно и вам лично, и для вашей работы тренером, потому что вы не можете научить своих подопечных питаться правильно, если у вас самой не совсем здоровые отношения с едой и своим телом.
В вашем запросе не только тема самооценки, но и тема сепарации. Тогда вы будете смотреть на себя не глазами мамы или бабушки, а своими собственными.
психолог онлайн
цитата:
І як боротися
Вероятнее всего у вас есть растройство пищевого поведения.
Это заболевание и поэтому в первую очередь вам надо проконсультироваться у врача.
Индивидуальная психотерапия с психологом также решит вашу проблему, но вначале вам надо выяснить вопрос о необходимости медикаментозного лечения.
психолог онлайн
Перш за все, хочу сказати, що важливо слухати своє тіло та робити те, що робить вас щасливою і здоровою. Обмеження себе в їжі може призвести до нездорового ставлення до їжі та розвинення різних психічних проблем, таких як тривожність та депресія.
Завдяки своїм знанням про правильне харчування та тренування, ви можете знайти золоту середину, що дозволить вам насолоджуватися своєю улюбленою їжею, одночасно зберігаючи здоровий спосіб життя. Наприклад, спробуйте додавати більше овочів та фруктів до своєї їжі, замість того, щоб повністю відмовлятися від улюблених страв.
Також важливо пам'ятати, що ваше тіло - ваше власне, і вам не потрібно задовольняти очікування інших людей щодо вашої ваги або фізичного вигляду. Ви маєте право на свої власні рішення та дії, і вам не потрібно відповідати перед кимось за свої вибори.
Щодо підтримки вашого хлопця, я розумію, що вам важко просто почути його поради. Однак, це не означає, що ви повинні проігнорувати його підтримку. Спробуйте поговорити з ним про те, що саме вас турбує і як він може вас підтримати. Розкажіть йому про свої плани з приводу здорового способу життя та про те, які дії ви збираєтесь приймати, щоб досягти своїх цілей. Можливо, ви зможете знайти спільну мову і планувати здорове харчування та тренування разом.
В кінці кінців, головне - це бути щасливою та здоровою, і робити те, що саме вам подобається. Не забувайте слухати своє тіло, бути розумною та не забувати про своє щастя. Бажаю вам успіху та гармонії у вашому шляху до здорового способу життя!