Ревную чоловіка до колишньої
Ми з чоловіком вже рік разом. У нас обох другий шлюб. Він розлучений 2 роки, у них двоє дітей. Кинула його вона , на розлучення подавав він. Вона закордон. У неї дуже погане минуле, була дівчиною легкої поведінки. Якимось чином вийшла заміж за нього. Нічого з себе не представляє, ледве бурсу закінчила. Не працює , живе на соцвиплати закордоном.
У мене вища освіта, власне авто, хороша робота. Вона мені далеко не рівня. Чоловік з нею не спілкується взагалі. З дітьми вона не дає толком спілкуватися. Звинувачення в мій бік що через мене вони не можуть зійтися знов.
Але. Він мене любить, обожнює просто. Відноситься в рази краще ніж ставився до неї. Квіти, подарунки, подорожі, підтримка, допомога у всьому.
Але я не можу заспокоїтися. Я ревную його до минулого. Мене тригерить все. Те що у них було весілля (в мене також було і в рази краще ніж і них, там взагалі пародія була) , злюся що він їй щось там дарував (при тому що мене колишній чоловік всипав дорогими речами) . Злюсь на сам факт існування її . Допоможіть це побороти, бо вже далі з розуму зійду.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго дня)). Чи впевнені ви у своїх почуттях до чоловіка?
Як ви почуваєтесь/ почувались у інших відносинах з людьми, чоловіками? Чи можете ви довіряти?
З вашого опису нібито немає чому тригірити, але схоже саме для вас важливо бути у тривозі, не довіряти чоловікові....
Відредаговано автором 12-06-2024 15:35:18
Доповнення від автора
В почуттях впевнена і в своїх і в його. Але мене тригерить все. Розумію, що вона мені далеко не рівня. Ні по красі , ні по розуму, ні по успіху, ні по статусі в суспільстві (я викладач англійської мови). Але чогось є відчуття меншовартості. Не знаю чому так .
Також в мене є синдром першості, тобто я маю бути найкращою у всьому.
психолог онлайн
Доброго часу доби!
Те, що Ви описали, схоже на суперництво. Правила та принципи такого стилю життя закладаються ще в дитинстві, батьками. Хт саме з батьків Вас спонукав бути першою, перемагати?
цитата:
в мене є синдром першості, тобто я маю бути найкращою у всьому.
А якщо не перша, то тоді якою себе відчуваєте?
Коли почалася гонака за переше месце?
Перечитала ще пару раз Ваш допис.. таке відчуття, що Ви ніби сама себе вмовляєте як Ви гарна, розумна, крута.. А чи вірити Ви в це? Чи дійсно Ви себе відчуваєте успішною, красивою, розумною? (без порівняння з кимось)
Відредаговано автором 12-06-2024 16:22:58
Доповнення від автора
В тому і річ що я фактично зубами вигризала свій шлях до успіху. Я була найрозумніша дитина в класі , але мама завжди говорила, що я найгірша, найтупіша. Я брала призові місця на олімпіадах, шахових турнірах, але все одно була найгірша. Зараз коли я виросла, мені майже 30 років, у мене ж все. І того всього я добилася сама, я не можу стерпіти, що якась недолуга шмата завжди отримувала задарма все, що мені давалося з трудом .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366888 для Ірина Віталіївна
От я з тої тривоги ніяк вибратися не можу . І знаю, і розумію, що минуле в минулому. Але оцей червʼяк в голові жити не дає …
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я була найрозумніша дитина в класі , але мама завжди говорила, що я найгірша, найтупіша. Я брала призові місця на олімпіадах, шахових турнірах, але все одно була найгірша.
Ось Вам і причина Ваших страждань - щоб Ви не робили та чого б не досягли - ви невдаха, нікчема (за маминою оцінкою). Ця установка підсвідомо Ваим керую. Тому, навіть маючи все - підсвідоме "найгірша" - залишається і викликає у Вас саме ті почуття та відчуття, що Ви і описували. Тобто те, що я писала вище - суперництво Вами керує досі.
Рекомендую обрати фахівця та попрацювати над самоцінністтю, самооцінкою та автентичністтю.
психолог онлайн
Два варианта: плохой и еще хуже.
Плохой: Вы просто получили нарциссическую травму в детстве от мамы-нарцисса, стали невротиком-перфекционистом, постоянно пытающейся заслужить любовь-принятие-одобрение-восхищение у окружающих (мамы) и никогда не получающим настоящего удовольствия от своих достижений - так как их ВСЕГДА НЕДОстаточно.
В этом случае просто необходима психотерапия с психологом, умеющим работать с подобным видом травмы.
Само НЕ пройдет и самостоятельно НЕ справиться.
Еще хуже: кроме нарциссической травмы полученной от мамы, Вы и сами имеете НРЛ (нарциссическое расстройство личности). При втором варианте вышеописанные страдания не прекратятся никогда, даже после длительной психотерапии. Так как структура личности кардинальным изменениям не подвержена - она стабильный конструкт.
психолог онлайн
Вітаю! Добре, що ви розумієте, що щось з цим не так. Це вже само по собі - гарний знак. Скажіть, як саме ви підсилюєте ці ревнощі? Гортаєте соцмережі? Розпитуєте чоловіка про неї? Ви пишете, що заздрите тому, що їй щось там дісталося якось легко - але щоб почати про це думати - треба десь дістати інформацію, вірно? ) Скажіть ще таке, чи ви заздрили таким чином іншим людям? Чи тільки вона викликала у вас такі сильні негативні почуття? Було б дуже непогано, якби ви звернулися до спеціаліста за консультацією, насправді. Це б могло пришвидшити і спростити шлях до внутрішнього спокою. Мудрості вам і гармонії!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366922 для Нора Маркман
Я взагалі нікому не заздрю, мене бісить факт шо сміття яке нічого з себе не представляє жило за чоловіком як за камʼяною стіною. В той час , попри всю мою крутість, вміння , навички і звʼязки мені треба всього добиватися самій. Зараз так, він мене балує і оберігає. Але бісить як можна було жити з тим смітником на ножках