Що означає впевненість? Як не бути нудним?
Я дуже часто стала помічати, що люди в соц-мережах та мої знайомі ведуть себе досить дивно. Суть в тому, що вони дозволяють собі казати все, що захочуть і коли захочуть. Тобто, вони можуть погано висловлюватись до людей, насправді в цьому і вся суть, що вони говорять саме грубі та недоречні речі. Матюкатись біля викладачів, старших людей, заважати іншим людям своїми розмовами або вторгуватись в простір інших людей, бо вони так хочуть, та дозволяти собі прямо казати свою дуже важливу думку, на їх погляд. Питання до психологів як поводитись та говорити з такими людьми, якщо вони оточують та стикаються дуже часто. І чи дійсно це впевненість в собі? Чи це хамство яке прикривають впевненістю?
Та ще одна тема яку я б хотіла спитати психологів. Часто, гуляючи з подружками наодинці (наприклад тільки я і одна подруга) то я відчуваю, як подрузі нудно зі мною, бо вона не знає про що зі мною поговорити. Я особисто люблю гуляти з людьми у тиші, але інколи все ж хочеться щось розповісти. І я взагалі не вмію починати розмову про себе, я відчуваю себе некомфортно та егоїстично. Також, мені не подобається коли люди говорять лише про себе, і я стараюсь почати говорити про якусь тему, яку ми б могли обсудити. То чи говорити лише про себе - це нормально? Як не почуватись егоїсткою?
Вопрос от: ; Возраст: 19
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ніка, вітаю!
З приводу першого питання, то це динаміка нарцисичного суспільства - бути проявленим, розкутим, проте в цьому втрачається культура та етика, бо оцінка важливіша за відношення. З такими людьми краще тримати дистанцію, не відкривати душу і якщо вони щось коментують невпопад, то можна відповідати: «Дякую за думку, я її не просила!». Тобто зупиняти там, де межі і кордони порушили.
І в першому і в другому питанні є спільне, вам важко коли хтось сильно проявлений, егоцентричний, а ви ні. Ви ніби засуджуєте таке і не дозволяєте і в той же час бажаєте собі такого. Це говорить про те, що вам не вистачило уваги, відзеркалення у дитинстві і тому вас тригерить це в інших. Свій дефіцит всеодно важливо прожити, бо щоб впустити іншого і цікавитись ним, потрібно насититись собою і потребувати іншого як іншого, а не як функціонал по відношенню до себе. Там де вам нудно, важливо себе там витримувати і тоді це не буде тягарем для інших. Ви себе таку знаєте і відповідно треба знайти і пробуджувати своє відношення до такого прояву. В нас є і егоїстичні, і злобні, і придуркуваті, і травмовані і всілякі частинки особистості. Всі мають право на існування! Важливо ними управляти, домовлятись і дружити з ними, бо якщо цього не станеться, то воно будуть захоплювати нашу реальність і відриватись по повній.
Ви дуже влучно і інтуїтивно все гарно усвідомлюєте і це говорить про вашу аналітичність і розміркованість. Я рекомендую вам при нагоді взяти сесії з психотерапевтом і детальніше досліджувати цю тему!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Говорити лише про себе краще з психологом. Тоді у розмові з іншими людьми у Вас не буде такої гострої потреби виговоритись. А розмова з іншими буде більш гармонійною і цікавою, після опрацювання цього питання на психотерапії
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ні, це не впевненість, це, як і казала моя колега, а токсичні прояви нарцисів - егоїстичних та поверхневих самозакоханців у власне роздуте "Я" - пусте та надмінне. І більше нічого там немає.
Щодо другого питання, то говорити ТІЛЬКИ про себе зовсім і необов'язково, але ж іноді всім хочеться поділитись з ближнім чимось важливим про себе - думками, почуттями, спогадами, планами. Чом би це не зробити? Вам же є чим поділитись?
Говорити тільки про себе - справді егоїзм та егоцентризм.
Нічого про себе не говорити - занудство та скритність.
Тому тут важливо триматись золотої середини.
Щоб і розкриватись перед іншими, і не перетягувати увагу тільки на себе.
Але мені здається, що у Вас, Ніка, є якась проблема з цим "егоїзмом". Може Вас надто звинувачували у ньому колись? Чи хтось з рідних був таким собі егоїстом-антиприкладом? І тепер сформувався цілий комплекс: страх бути таким самим егоїстом.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367635 для Павел Леонидович
Мене дійсно часто називали егоїсткою, тому що я робила не так, як хотіли інші люди. Але сама себе я егоїсткою не вважаю, навпаки, я відчуваю що навіть до так званого "здорового егоїзму" мені ще йти... Можливо, дійсно страх бути егоїсткою є.
психолог онлайн
В такому випадку Вам є над чим працювати з психологом.
Це готовий запит на психотерапію.