Боюся реакції батьків
Доброго дня!
У мене є підозра на проблему фізичного характеру, яка пов'язана з "чоловічим" здоров'ям (не буду озвучувати свої здогадки). Я зацікавився статевим життям і вирішив вивчити це питання зі статтей в інтернеті. Проаналізувавши все, що я знайшов, я визначив, що у мене є проблема (не буду озвучувати, в чому вона полягає).
Зараз я хочу звернутися до лікаря андролога/уролога, але для того, щоб звернутися туди, я відчуваю своїм обов'язком повідомити батьків про цей крок.
Але я боюся це зробити! Ще від дитинства мене виховували в такій атмосфері, при якій питання, які були пов'язані з "цим" уникалися і не були висловлені вголос. А зараз я боюся висловити щось подібне, я просто не уявляю своїх батьків, які б говорили про щось подібне (принаймні у моїй присутності)! Я не знаю, як з ними говорити про це, хочеться, щоб це все минулося і я більше ніколи не повертався до цього питання...
___________
До того всю молодшу школу я був "зачуханим" і занадто таємничим, не відкритим. У класі мені часто задавали запитання сексуального характеру, накшталт "ти цілувався колись-небудь?", "ти б її тр**нув?", "у тебе є дічина?". Я не знав, як на це реагувати, оскільки я завжди був одинаком і ніколи не мав таких тісних зв'язків з дівчатами (чесно кажучи, я навіть друзів нормальних не мав). Зараз ситуація трошки краща, але я й досі такий закритий і недоступний...
_________
Не маючи ніякого сексуального досвіду (навіть ні разу не цілувався) у той час, коли мої однолітки творили "чудеса", я почувався відчуженим і непотрібним. Можливо, через це у мене зараз є проблеми з дівчатами. (я розказав про себе, щоб ви розуміли, хто я і чим "дишу")
Отже, головне запитання: як поговорити з батьками, щоб не спричинити їм дискомфорт і як мене побороти страх перед розкриттям цієї теми?
Буду надзвичайно вдячним за відповідь!
Вопрос от: ; Возраст: 18
Дополнение от автора
До речі, ця проблема може вплинути на мою плідність і здатність запліднити жінку (а мені у майбутньому хочеться мати і жінку, і дітей).
консультация психолога
Доброго дня
Що до вашої фізичної проблеми, я вірогідність що вона або відсутня або носить психологічний характер, тобто фізіологія ніяк не вплинути на вашу плідність і здатність запліднити жінку. Але я особисто тут бачу досить широкий спектр психологічних особливостей вашого виховання, що і можливо викликали цю вашу проблему про яку ви не хочете говорити. І так вона може в моєму розумні вплинути і на вашу плідність і на вашу здатність запліднити жінку. Простіше кажучи, наскільки мені вдалося уявити з вашого повідомлення, у вашому вихованні могли закарбуватися негативні установки та страхи по відношенню до цієї теми, що зараз коли ви відчули цікавість до цієї теми активізувалися.
Огляд лікаря зможе або підвертати це припущення або спростувати його.
Але що до ваших батьків.
"я відчуваю своїм обов'язком повідомити батьків про цей крок." А чому ви вважаєте, що ви повинні повідомляти людям, які 18 років не цікавились вашим сексуальним здоров'ям, про те що у вас з'явились думки про це саме здоров'я?
Я не кажу, що з цього моменту ви повинні почати конфліктувати з батьками або ж менше їх цінувати. Проте, якщо у вас виникає такий страх про вашу першу розмову на цю тему, то я можу вас заспокоїти, скоріше за все ви створите їм дискомфорт в будь якому випадку. Можливо саме тема дискомфортна для них самих. Проте для остаточного висновку треба знати, яка саме сексуальна культура і традиція є вашій сім'ї.
Якщо ви вирішили таки поговорити, можливо почати розмову з батьком, без присутності матері на нейтральній території в неформальних обставинах. Добре якщо у вас є якість спільні хоббі або захоплення. Де ви змогли би почати поступово відкритися йому.

психолог онлайн
Доброго вечора:)
Ви вже майже стоїте на порозі вирішення проблеми. Залишилось просто відкритись своїм батькам. Страх паралізує дії людини, аде слід усвідомлювати перспективу заради чого Ви це робите. Хочеться підтримати Вас у бажанні, у дорослості, коли Ви робити рішучі самостійні кроки. Ви на це здатний і спроможній!)
На крайній випадок - їм можна написати листа, як запрошення до розмови. Написати певні речі, якщо іх неможливо озвучити і потім спільно обговорити.
З приводу Вашої закритості, то я б рекомендувала Вам попрацювати з психологом. Вам слід вчитися бути собою в контакті з іншими.
Бажаю Вам міцного здоров'я і душевної гармонії!
психолог онлайн
З того, що Ви описали, можна припустити, що ваші стосунки з батьками взагалі не дуже близькі та довірливі (а не тільки в сфері сексуального життя). Тому і важко відкритися, особливо в такій «тонкій справі», як репродуктивне здоров’я.
18 років – це вік, коли людина вже не повинна повідомляти батьків про те, про що не хоче.
Тому, розмовляти про це з батьками, чи ні, залежить від вашого вибору (а не від «обов’язку»).
Можливо, якщо Ви хочете поглибити взаємини з батьками, то можна почати обговорювати з ними хоча б дещо (для початку), що Вас хвилює. А вже потім поступово переходити до більш інтимних питань.
Але якщо Ви хочете просто вирішити медичне питання, то це найкраще зробити у лікаря.
психолог онлайн
Доброго дня!
В питаннях здоров"я помилкова скромність не може бути помічною. В питаннях здоров"я заборонених тем не існує. Ви вже досить доросла людина, тому свої проблеми потрібно вирішувати по-дорослому (або хоча би намагатися). Уникненням (хочеться, щоб це все минулося) проблеми не вирішуються. Тому як можеш сам вирішити проблему - вирішуй. Якщо потребуєш допомоги - проси. На все добре.