не бачу свого майбутнього
Я дівчина мені 16років, і я не бачу свого майбутьнього.
По-перше я не знаю ким хочу стати. У мене таке враження що єдине що я можу робити це працювати на якійсь роботі за копійки, я знаю що мона досягнути більшого, але в мені сидить паросток який говорить що нічого не буде.
По-друге я цікавлюся саморозвитком, багато чого цікавого дізнаюся але я цього не роблю. Вродіби як в мене занижена дуже сильно самооцінка, тому я вже змирилася що на все що я можу це стадати фігньой(це я так думаю, що це в мені сидить). Я маю велике бажання щось робити, но ця іскра може бути максимум 5хв, далі все, настрій як завжди)) Також мені притамане таке що я можу пропадати на деякий час: не гуляти, ігнорити, не передзванювати, уникати, вибирати інший шлях, щоб не пересікатись з людиною ( це може бути і пів року) це нібито якась депресія, ти не розумієш людей, не розумієш що навколо відбувається) ти просто сидиш в дома бо тобі так комфортно). Мені всерівно що подумають люди,не люблю більшість зних(багато через них страждала) вони говорять погані речі, а потім ти страждала.
Також у мене лишня вага. Був такий випадок що за 3 місяці схудла до 15кг, а потім тобі все гадоїло і ти за місяць набираєш все це назад і ще плєс декілька кг. Після того все, максимум правильно харчуватися це до обіду, а нічого не їсти коли заслабниш. З їжою теж маю багато морокі. Не голодна йду їсти, занята все всерівно їм. Нібито якийсь червяк у голові сидить і говорить поїж, пошкодуй себе. І чипляла канцелярську ризінку на руку не помагає. Навпаки приносить задоволення відчувати фізичну біль ((але не спорт)).
Висновок: я робот який хоче більшого досягнути в житті, побачити світ але я змирилась і готова бути рабом в цьому світі
Розумію все це, знаю не правильно, тому звертаюсь за вашою допомогою
ВИБАЧАЙТЕ ЗА ПОМИЛКИ і ЗА НЕЗРОЗУМІЛЕ ВИСЛОВЛЕННЯ
Знетерпінням жду вашої відповіді
І на останок може пригодиться: толком друзів нема, є однокласниці але літом практично не спілкуємся, і мої батьки розведенгі, стосункі не зрозумілі
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго ранку! Вам 16 років і Ви можете не знати, ким хочете стати, це нормально. Які у Вас інтереси, захоплення, що приносить задоволення? Які предметиу школі більше подобаються? Відштовхуючись від відповідей, можно міркувати про майбутню професію.
Дуже добре, що Ви цікавитесь саморозвитком.
Далі Ви пишите про те, що немає друзів, що скоріше всього низька самооцінка і проблеми з вагою - з цими проблемами варто попрацювати з психологом, бо у формі питання-відповідь це зробити неможливо. Чи є у Вас психолог, до якого Ви можете прийти на консультацію? Або оберіть психолога на сайті і почніть роботу над собою.
психолог онлайн
Привіт:-)
психолог онлайн
"я змирилась і готова бути рабом в цьому світі". Чудово! Принаймні щось у тебе виходить. Тож давай подумаємо, яка стати "рабом" власного інтересу до життя.
У тебе немає запиту ні до психолога, ні до життя загалом, ти просто описуєш, як ти живеш. Звичайне життя звичайного підлітка. Але є цікавість до життя і до себе, інакше ьи ти сюди не написала.Тож, якщо життя тебе цікавить, давай подумаємо, як стати його "рабом". Я пропоную знайти яку-небудь "рабську" працю (будь-яку, хоча би миття вікон). І почати з цієї праці. Нічого не думати, просто роботи. А в кінці наступного тижня написати сюди, що вийшло.
психолог онлайн
Звичайно ж, на сайті можна скоріш дати напрямок для міркувань, ніж глибоко розібратися.
Тому. В мене є такі напрямки…
1. 16 років.
В 16 років НОРМАЛЬНО не тільки не знати, ким хочеш бути, але й «метатися» між різними точками зору.
Тому пропоную не сварити себе за те, що ти просто «користуєшся перевагами підліткового віку» («переваги» ті ще, їх би витримати - перепади настрою, «або все, або нічого», нерівномірний фізіологічний розвиток організму, скачки гормонів, та інше, про що можна почитати в літературі про підлітковий вік). Не витрачати енергію на те, що свариш себе за «нормальний для підлітка стан».
2. Пропоную визнати цей період – періодом пошуку. Не очікувати відповідей «назавжди», а просто присвятити свій час міркуванням, порівнянням, дослуховуватись до себе та аналізувати свій стан, вчитися розуміти причини своїх відчуттів.
Наприклад, ти відчуваєш, що з певною людиною не хочеш спілкуватися.
Не кожен дорослий може розуміти себе в цьому сенсі, і вже точно не кожен має сміливість таки не спілкуватися з нею. А ти можеш.
Залишилось тільки пояснення «чомусь не хочу» перевести в більш усвідомлене – чому саме? (бо тут може ховатися як те, що та людина якось недобре себе повела, так і те, що ти відчуваєш, що могла образити, а тепер «важко в очі дивитися»). Тоді вже з’явиться розуміння, наприклад «ця людина непорядна і я не хочу витрачати на неї свій час», або «я заздрю цій людині, тому злюся на неї» (тоді можна діяти в напрямку, який підкаже «заздрість», адже вона нам робить добру справу, підказуючи, чого ми насправді бажаємо)).
3. Пропоную не шукати в собі «що не так» (це є в кожному), а знайти «що класного є в мені».
Наприклад, я «побачила» такі якості, як незалежність від чужої думки («мені все рівно що подумають люди»), уміння подолати себе (схуднути на 15 кг. потребує великої внутрішньої сили, я так не можу))), бажання розвиватися, бажання усвідомити себе, уміння аналізувати. На мій погляд, дуже непоганий добуток, як на 16 років!
4. Можливо не зовсім бажаний «напрямок». Але все ж таки.
Ніхто ніколи не зможе зробити твоє життя таким, яким ти хотіла б.
Ніхто, окрім ТЕБЕ.
То ж, діяти все одно ТОБІ)))
Або не діяти. Вибір за тобою.
Але я чомусь не сумніваюся в тому, що ти з твоєю енергією обереш ДІЯТИ, просто трохи навчишся її перерозподіляти, щоб вистачало на дії, а не на самокритику))