Розлучення
Як пережити розлучення.? Одружена 8 років, є дитина. Чоловік постійно багато собі дозволяв гуляти. Ми розійшлися після 2х років разом. Не жили майже 3роки не жили разом, але все ж таки потім зійшлись. Клявся що змінився, що все буде по іншому. Але нічого не змінилось стало ще гірше. Якось жили ще 3 роки. Два тижні тому дізналась знову що почав зраджувати, тиждень тому декілька раз мене вдарив, я його вигнала. Сьогодні дізналась що його колишня коханка народила дитину ,якій 3роки. Тобто вона завагітніла від нього коли ми не були разом,але все ж таки, він ж весь той час знав і брехав мені. Я 3роки вкладала все в ці стосунки, старалась зберегти сім'ю. Все було на мені. Мені дуже боляче розуміти що мною просто користувались, я розумію що з того вже нічого не буде, я його любила, як мені то все прийняти і пережити. Як мені зустрітись з ним в суді і стримати емоції не вдарити його. Як?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго вечора, Love. Ви перебуваєте в дуже тяжкій та болючій ситуації. Вам необхідна підтримка близької людини (подруги, родича). Не залишайтеся зі своєю проблемою наодинці. Якщо у вас немає близьких людей, які б могли підтримати Вас, зверніться за допомогою до психолога ( індивідуальні консультації або групова робота в таких випадках будуть досить дієвими). Успіху Вам.
психолог онлайн
Сочувствую вам. И ваш гнев мне понятен. Если хотите им управлять в зале суда, то надо немного снизить накал чувств. Для этого важно дать выход своей злости в безопасном месте. Например, представьте что подушка это ваш бывший муж и бейте её изо всех сил, приговаривая всё что он нем думаете. Потом найдите ненужую посуду, выйдите в безлюдное место и разбивайте её крича, что с вами так поступать нельзя. Можете писать целительные письма, в которых обращайтесь к бывшему мужу, высказывая все свои чувства. Затем письмо сожгите, разорвите, но не отправляйте адресату. Делайте эти практики, пока не почувствуете лёгкую усталость и заметите, как злость ослабевает
психолог онлайн
Добрий ранок! Хочу Вас підтримати у складний період Вашого життя, тримайтесь, Ви сильна жінка, поважаєте і відстоюєте себе. Пережити зраду, розірвати стосунки дуже боляче - прийміть свій стан, він дуже неприємний, але це не буде тривати вічно. Кінець цих стосунків - це початок Вашого нового життя, де Ви можете бути собою, обирати і будувати здорові стосунки. Зараз Вам потрібна підтримка, хто її може надати - близькі, родичі, друзі, подруга? Можливо психотерапевт? І бажано розібратися, що Ви робили не так у цих стосунках, зробити висновки, щоб не повторювати своїх помилок у минулому. Як стримати себе у суді? Знаєте, якщо Ви будете показувати своє роздратування, образу і тощо, Ваш чоловік побачить Вас таку, як завжди бачив під час сварок, і не зверне на це уваги. Але якщо Ви будете себе поводити гідно, Ви будете себе почувати добре і , можливо, це буде приводом, щоб замислитися колишньому чоловіку. Як себе поводять гідно під час розлучення пари у фільмах, наприклад? Пригадайте, спробуйте програти це перед дзеркалом. Яка користь від гідної і стиманої поведінки? Яка від імпульсивно-емоційної? Усього доброго Вам!
психолог онлайн
Здравствуйте, Love. Много сочувствия к Вашей ситуации. Похоже Вы вкладывали очень много доверия в эти отношения, много усилий, чтобы их сохранить. Чувства злости, ярости и обиды вполне уместны в данной ситуации. Скажите, если бы у Вас была возможность высказать ему все, что накопилось, что бы Вы ему сказали? Возьмите ручку и напишите письмо. Вот как мысли приходят, так и напишите. Любыми словами. Вылейте все чувства на бумагу, скажите все, что когда-либо приходило в голову, но Вы сдерживались. Напишите, как у Вас это получилось.