Скандал
Встречаюсь с девочкой одной и мы часто ссоримся из-за пустяков...
Я человек слова, а вот она может захлопнуть дверь просто и сразу, хотя говорит, что чувства есть ко мне.
Вопрос: можно ли любить и свободно уходить? закрыть дверь за собой и уйти? или это не любовь?
Я не обижаю её, просто может на чистом месте так загораться и просто дать поднять, что посылает меня на три буквы.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброй ночи!
Ответ на вопрос "можно ли любить и спокойно уходить?" - можно.
Понятие любовь для каждого разное и мы любим друг друга разной любовью. В основном так, как видим это у своих родителей.
Вопрос в другом - готовы ли вы быть с ней, зная ее особенности? Или же, готовы ли вы обсуждать это вместе, менять что-то?
Если да, то делайте это.
Если нет - то... Нет.
И это уже будет совсем другая история
психолог онлайн
Доброго дня, Едік!
Перш за все, скажіть, що Вам подобається у цих стосунках, а чого Вам не вистачає?
Конфлікти і сварки навіть бувають у найгармонійніших парах. Насправді, конструктивне вирішення конфліктів - це фундамент для розбудови психологічно близьких стосунків.
цитата:
Ви почали сваритися одразу, чи це сталося на якомусь етапі стосунків? Якщо на етапі, то чи відбувалися тоді якісь стресові події, якась велика сварка чи образа, кардинальні зміни? Насправді, часті сварки можуть бути ознакою фрустрації через труднощі у інших сферах життя, надто міцні чи надто прозорі особистісні кордони, невисловлені бажання чи переживання, накоплені образи тощо. Відповідно, причин може бути безліч і копати необхідно глибше.
цитата:
У кожної людини існують свої стратегії вирішення конфліктної ситуації: конфронтація, втеча, копроміс, пристосування, співпраця. Припускаю, що Ваша дівчина використовує стратегію "втечі", щоб уникнути спалаху гніву та зменшити свій емоційний заряд (ця стратегія у неї виробилася з дитинства). Якщо вона втікає від вирішення конфлікту, це ще не означає, що вона Вас не кохає, а можливо, навпаки, вона боїться Вас психологічно поранити через свою афективність.
Звісно, що основою гармонійних стосунків є стратегія "співпраці", проте Ваша дівчина з дитинства знає лише таку. Що Ви можете зробити? Перш за все, щиро сказати дівчині, що Вас хвилює ця ситуація, адже Ви цінуєте ваші стосунки (як Ви тут розписали на форумі) і запитати, чому вона використовує стратегію втечі. Після цього сказати, яку поведінку хотіли б Ви з її боку під час виникнення конфлікту і запитати, яку б хотіла вона. Вирішувати, чи змінювати свою поведінку - виключно їй. Ви відповідальні за зміну лише своєї поведінки. Крім цього, найкращим варіантом було б звернення до сімейного психолога, щоб Ви змогли краще проаналізувати причину ваших частих конфліктів та розвинули навички міжособистісного спілкування, конструктивного вирішення конфліктів. Запропонуйте варіант спільного походу до сімейного психолога дівчині - це не лише буде екологічно, але і сприятиме розвитку вашій психологічній близькості.