Зник інтерес до життя...
Доброго часу суток. Мене звати Віктор, мені двадцять років. Вже, як сім років я страждаю дипресією. На початку не приділяв цій проблемі сильного значення. Думав, що це просто перехідний вік. Проте моя «дипресія» затягнулася і переросла у хронічну дипресію. Дипресія стала невід’ємною частиною мого життя, яка триває вже приблизно сім років. Я не знаю, як це бути щасливим.
Булінг в школі. Приниження з сторони інших. Відсутність батька у житі. Не сприйняття у коледжі. Постійні насмішки із сторони «друзів» Все це зруйнувала мою самооцінку і виробило багато комплексів, які породили не впевненість у собі. Я намагався брати приклад із героїв фільмів, старатися бути похожим до них, я загубив свою особистість, я не до кінця розумію свою роль у цьом світі. Моя проблема полягає у тому, що я втратив мотивацію, щось робити. У мене появилися шкідливі звички, я не можу спати, у мене пропали усі сили жити, тошнить, постійно хочеться спати, немає апетиту. Просто терпіти себе не можу. Дні проходять нічого не міняється. Я втомився боротися з собою! Втомився жити! Вічна втома... Підскажіть, що робити? Куди і до кого потрібно звернутися, щоб попрацювати над собою! Я намагався, я складав графіки, режими, я намагався змінити своє життя, але нічого не вдається. Готовий записатися на платний прийом. Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 20
консультация психолога
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго вечора!
Найперше, до кого необхідно звернутися - це психіатр для підтвердження/спростування діагнозу "депресія", і призначення ліків, якщо це необхідно.
По-друге - ви можете знайти для себе психотерапевта, та працювати із ним паралельно із відвідуванням психіатра. На мою думку, це має бути такий комплексний підхід.
Зараз, якщо у вас депресія, слід спробувати бути уважним до себе. Людям у депресії часто буває досить тяжко. І у цьому стані якось себе мотивувати графіками та порівняннями з іншими людьми може бути не дуже на краще.

психолог онлайн
Доброго дня, Вікторе, що саме Ви хочете поміняти щоб «стати щасливим і знайти себе»? Як ви це бачите? Ви описали симптоми, з якими боретеся…чи відчуваєте які «чинники» впливають на формування цих симптомів?
психолог онлайн
Доброго ранку, Вікторе!
цитата:
Просто терпіти себе не можу. Дні проходять нічого не міняється.
Сутність депресіі полягає в тому, що людина сама себе пригнічує. Ба більше - направляє агресію в середину, тобто на себе. Разом з тим Ви пишите, що
цитата:
Я намагався брати приклад із героїв фільмів, старатися бути похожим до них, я загубив свою особистість, я не до кінця розумію свою роль у цьом світі.
Для розвитку особистості, в якоі не біло того, що було з Вами, це спрацьовує, мотивує, надихає. На жаль, Ваше дитинство, наскільки я розумію з Вашого тексту, було іншим. Ви росли без батька, отже без його підтримки, без спілкування, зрештою без моделі чоловічоі поведінки перед очима. Напевно, були й інші чинники, що спричинили депресію.
Не можу не спитати, які у Вас стосунки з мамою?
До речі, хто поставив Вам діагноз депресія у віці 13 років? До лікарів тоді звертались? Які поради іх виконували?
Загалом, я згоден з думкою Анастасіі Козаковоі. Необхідно пройти обстеження у лікарів - або психіатра, або психотерапевта. Відповідно до результатів, вони можуть призначити для підтримки психіки певні препарати. Далі Ви зможете продовжити з психологом. Вирівнювати свій ємоційний стан, усвідомлювати власні механізми та способи обходитись з почуттями, образом себе та навколишнього світу, шукати більш прийнятні адаптаційні форми поведінки та реалізаціі власних потреб і бажань. Саме в такому порядку.
Я впевнений, на сьогодні добрих фахівців достатньо. І Вам обов*язково допоможуть))
Дополнение от автора
Доброго дня. «Що саме Ви хочете поміняти щоб «стати щасливим і знайти себе»? Як ви це бачите?»
Досить складне запитання. Боюся, стати щасливим, просто так не можливо. Я загалом не знаю чи можливо бути щасливим. Інколи у мене трапляються приливи сил і натхнення, саме у такі моменти я можу себе уявити «нібито» щасливим. Проте це швидкопливні моменти, які тривають всього декілька хвилин. Мені характерна постійна зміна настрою. Можу сказати більше, мій настрій залежить від однієї людини, до якої у мене є почуття, проте вони не взаємні. Що я хочу поміняти? Мабуть вибратися із прірви думок і почати, щось робити. «Ви описали симптоми, з якими боретеся…чи відчуваєте які «чинники» впливають на формування цих симптомів?» Прив’язаність до інших людей. Мабуть один із основних чинників. Є людина, до якої у мене є почуття. Колись вони були взаємні, проте я провалив баланс значення до неї. Тому ось так. У 2020 році я звернувся до психіатра у своєму місті. Лікар поставив діагноз ОКР. Дійсно різного роду комплекси і страхи із дитинства переросли у нав’язливі стани. Це жахливо весь час, щодня, думати, уявляти різні сценарії життя, яких ніколи не буде. Мені краще жити у ілюзіях, чим у реальному житі. Саме тому, я і є замкнутий у собі, просто прекрасно розумію, що цим відрізняюся від усіх інших нажаль в гіршу сторону, і мало хто мене може зрозуміти.
«Не можу не спитати, які у Вас стосунки з мамою? До речі, хто поставив Вам діагноз депресія у віці 13 років?»
Я би хотів дещо уточнити, батько у мене є, але все своє дитинство мене виховувала здебільшого мама, батько весь перебував на кордоном на роботі, а коли приїжав, то був для мене неначе чужим. Я і тепер не можу знайти із ним спільну мову. Не знаю, чи могло це якось відобразитися на мені, але до 4-5 років я різ навіть і без мами і тато, мене виховувала бабця із хресною.
Пам’ятаю у віці 5 років я получив сильну травму дитинства. Тоді я вийшов сам на вулицю, недалеко від мене йшла група гусаків, я виріс у селі. Один почав бігти за мною і кусати. Мені всього було 5, звісно я злякався і весь в сльозах біг додому. По розказам рідних я дуже тоді злякався, з того часу мене неначе підмінили. Я боявся усіх звуків, особливо звуків машин. Я не міг спати і мене часто возили до всяких ворожок... Тоді поняття психолог було дуже далеке на доворі 2005. Можливо це якось і вплинуло на моє життя, особисто я вважаю, що саме цей випадок, заложив фундамент для мого ОКР, який почав вже просвітися у віці 12-13 років. Хоча діагноз поставили лише у 20. Іноді боюся, що все дуже запущено.
Стосунки з мамою нормальні. Не завжди у нас є спільне, проте терпимо. Є такий комплекс загалом звиртатися за допомогою, до психологів, особливо в живу. Розказувати свої проблеми. В такі моменти почуваюся просто нещасним і слабким, чому мої однолітки знаходять дівчат, друзів і насолоджуються життям, а я весь час трачу на свої внутрішні конфлікти і розмову з психологами. Так лікар виписував таблетки, які я приймав 3 місяці. Раз на тиждень приходив до нього на прийом. Проте у нього було багато клієнтів, приділяти багато часу він не мене не хотів, іноді з насмішкою ставився до моїх слів. Мені це дуже не подобалося, зрештою я просто перестав відвідувати сеанси. Цьому посприяла якраз пандемія на вулиці. Живу з думкою, що усім всеодно на чиїсь проблеми. Тому й не до кінця розумію і трішки із страхом ставлюся до свого майбутнього...
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня Вікторе! Ви дуже вичерпно та чесно, як на мене, описали свій стан. А це вже свідчить про те, що Ви здатні до самоаналізу, а отже - потужних внутрішніх змін. Так, ситуація не з легких. Але у цьому житті я ще не бачила людей, які б у певний час не стикалися з певними питаннями та проблемами, які потрібно було б вирішувати. Останнім часом проблема депресивних станів дуже "помолодшала". Я стикалася багаторазово з ситуаціями саме підліткової депресії. І як на мене, причина їх появи в тому, що накопичилася величезна купа проблем в цілому, у кожної родини окремо, які ніхто довгий час свідомо не вирішував. Тобто, депресивні стани - це загалом неправильне сприйняття себе та оточуючого світ. Це зупинка у розвитку, нерозуміння сенсу життя, відсутність мети та цілей - таке собі, здебільшого споживацьке ставлення до свого існування. Дитина підсвідомо сприймає бачення світу від батьків, і якщо воно недостатньо гармонічне, найменша дрібна ситуація (як ото у Вас з гускою), може запустити процес виникнення депресії. Таким чином, наша психіка "сигналізує", що варто зупинитися та дуже серьозно зайнятися переосмисленням свого існування. Як тільки правильна концепція життя формується, депресія відступає... І ще. Я Вас дуже розумію щодо небажання афішувати свій стан і свою "слабкість" (хоча, це хибне бачення проблеми, адже депресія аж ніяк не нівелює значення людської особистості, і виникнути може у будь-якої людини при певних обставинах). Тому є варіанти роботи з психологом через вайбер, ватсап, скайп або телеграм без включення відео-камери. А лише тільки через голосовий зв'язок. Тому головне у Вашій ситуації, це прийняти рішення щось кардинально міняти у своєму житті і почати працювати з психологом.
Дополнение от автора
Дуже дякую! Я не проти записатися на платний прийом онлайн. На вашому сайті є спеціалісти, які можуть ( мають змогу) попрацювати зі мною?
психолог онлайн
Ви можете обрати спеціаліста, до якого "лежить душа", тому що практично всі працюють в онлайн- режимі. Всі контакти є на особистих сторінках психологів, куди Ви можете зайти і зв'язатися з обраним психологом конкретно. Ответ отредактирован автором 17-06-2021 11:54:56Ответ отредактирован автором 17-06-2021 11:56:36
консультация психолога
Анастасия Владимировна Тарадай
Ви можете самі обрати спеціаліста на цьому сайті, контакти є у всіх на сторінках.
Мені здається, важливо, щоб ви обрали самостійно.
психолог онлайн
Доброго дня.
Це дуже сміливо та відповідально з вашого боку знайти психолога, щоб працювати з вашими проблемами, незважаючи на упереджене ставлення вашого оточення.
На цьому сайті виможете знайти спеціаліста, який вам підійде.
Але важливо також незабувати, що вам необхідно регулярно спостерігатися у психіатра. Психіатр також може вести прийом онлайн. Іноді медикаментозне лікування може значно полегшити та прискорити видужування.
Бажаю успіху. Бережіть себе.